Zou zeker kunnen, maar ik zou het i.v.m. uitvallen van complete ploegen door corona dan iets meer spreiden:
3x Jumbo, 3x UAE, 3x INEOS (twijfel trouwens zelf heel erg over INEOS), 3x Bahrein, 3x BORA , 4x sprintertjes en voor [B]@Sies [/B] 1x Hertog Jan.
Zoek eigenlijk nog een (multifunctionele) QuickStep man die ik ook mooi kan opstellen in de Jakobsen etappes als opvulling, normaal is Asgreen daar de perfecte man voor maar heeft iemand de Deense nieuwsberichten gevolgd? Mits fit is hij mijn eerste optie, anders wellicht Cattaneo (hoe goed is hij bergop?
'@Reneetje, Eigenlijk willen we hier eerst dat je even zelf nadenkt. Dan kunnen wij daarop reageren. Als je zelf kijkt naar puntenpotentieel van de 3 groepjes, wat verwacht je dan?
Maar goed, toch mijn mening.
Uran, Bagioli, Lek: Uran klampt leuk aan voor klassement (range 100-200 punten); Bagioli veel etappes inzetbaar, maar zal niet snel winnen (75 tot 150 punten moet haalbaar zijn); Lek is een gokje (kan 0 zijn, maar ook 200 als hij constant in jongereklassement zit).
Moh, woods, kamna: Moh veel opties, maar hoeveel vrijheid (50 - 150 punten); Woods zal mogelijk wel een etappe pakken en paar keer top 10 rijden (100 punten gaat ie wel halen); Kamna rijdt aanvallend, maar mag hij ook plus nu geen tijdritpunten verwacht ik (max 150 punten denk ik).
Ganna: kans op geel eerste week plus eindtijdrit, maar als hij niet wint aan de dure kant. Ik zie hem geen 200 punten halen. 2x 500k hangt af van je keuzes.
Zo, nu horen we graag hoe je er zelf over denkt?
Optie 1: Jakobsen, Cort & Woods
Optie 2: Thomas, Kristoff & Cattaneo
Jakobsen beste sprinter, maar overleeft moeilijker in de heuvel/sprint etappes. Wel heb ik dan Cort aom dat op te vangen, plus denk dat Cort beter in vorm gaat zijn dan in de Giro.
Thomas kan zelf punten opleveren en teampunten met Ganna en/of als er toch een andere Ineos boven komt drijven. Kristoff kan ik inzetten in alle sprint etappes en kasseien en dan heb ik Cattaneo als teampunten voor de sprints van Jakobsen.
Wat denken jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.