Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 95 ... 196 197
puntenjager

Gisteren wist ik niet meer hoe ik het voor elkaar moest krijgen, maar dan ineens klopt alles. Mochten er geen rare dingen meer gebeuren dan is mijn selectie compleet. En dan nu, vakantie!

jenzrscl

Ganna is th een zekerheidje, zeker door covid! Kan gelijk al punten binnen halen. En als hardrijder op dit parcour komen er mss kansen, net hetzelfde voor kung

Reus

'@matjieu
Jacobsen gaat tegenvallen, overleeft de heuvels niet en heeft nog angst voor groenewegen.
Cort is wispelturig. Je stelt em op en hij neemt een snipperdag…
Woods gaat crashen op de kasseien.

koenvanhelvoirt

'@reus jij gaat duidelijk voor optie 2

Larsje1997

Boasson Hagen naar de Tour... ben heel benieuwd naar zijn prijs

Tijn Hoffman

Iemand info over de 500k sprintertjes?
Verwacht sws dat mozzato mee sprint, maar mannen als f. Wright en torres?

KV

Jeezes, wat een kolder allemaal. EBH gaat mee maar niemand die weet voor wie...

En COVID zal er wel weer voor zorgen dat de helft van je team eruit vliegt. De lol zal er snel vanaf zijn vrees ik.

Jasperdewaal11

Wright denk ik alleen kans als de koers wat zwaarder is geweest in een uitgedund groepje, van Torres verwacht ik niet zoveel

Tijn Hoffman

Pff dat wielerflits tipt gwn ff mijn dark horse aan iedereen😂

Phoenix0000

Over COVID....

Wat Thijs Zonneveld zegt in de podcast van in het Wiel snijdt eigenlijk wel hout.
Fransen gaan kop in zand steken en hopen dat de storm overwaait.
Met een veel besmettelijker virus dat veel minder virulent is, is het natuurlijk eigen van de zotte dat er nog getest wordt en renners worden uitgesloten van deelname hierdoor. Leg de verantwoordelijkheid bij de ploeg neer om de gezondheid van de renner te monitoren en verstandige beslissing te nemen. 200 man doen allerhande gevaarlijke dingen op hun fiets, waarom moeten ze perse voor de huidige coronavariant nog tegen zichzelf in bescherming genomen worden?

Het is alleen maar voor de bühne omdat men vindt het niet te kunnen maken deze ziekte minder serieus te gaan nemen. Het zal met terugwerkende kracht de grootste blunder van een Tourorganisatie ooit zijn om in de huidige situatie (opkomende golf corona, veel hoger besmettingsgevaar maar veel lagere impact op gezondheid) het testbeleid zo te houden als het is. Ook met de regels die van kracht zijn (eigenlijk alleen mondkapjes) is het compleet wishful thinking dat Tour Parijs gaat halen....... Tenzij we te maken gaan krijgen met burgerlijke ongehoorzaamheid van ploegleiders die symptoomloze positieve testen onder de radar houden. Waar we dan maar op moeten hopen

Er is feitelijk geen bubbel meer, waarom dan toch een negatieve test verplichten voor aanvang?

Goombah

'@KV

EHB gaat ipv Cristian Rodriguez

drop drover

Als de TdF poule net zo gaat lopen als mijn Wimbledon team, dan gaat Corona alles verpesten deze zomer :-(

Yskoud

Pinot ook covid en geen Tour! Gaat weer lekker zo

Phoenix0000

En wat ik net over Covid zei geldt ook voor Wimbledon.
Benieuwd hoe we daar eindigen. Cilic, Berretini en al paar andere mindere goden opgave.

Maestro77

Zin om teams te vergelijken. Dm me dan. Team staat als een huis! (coronagevallen daargelaten)

riazor

'@Yskoud dat was volgens mij fake news op twitter

yoeri

Wat denken we van Fred Wright, zal die zich in de massasprints gaan mengen of alleen met een selecte groep?

albert n

Ben klaar: 7 klassementsrenners, 6 sprinters, 3 klimmers, 3 aanvallers en 1 tijdrijder. En nu maar wachten op de cofid uitslagen!

RvhC74

Hier ook, in principe klaar

0 Ineos man
500k over ☺
8 klass, 2 klim, 1 tijd, 6 sprint en 3 aanval

oa Mohric, Kamna, Mollema erin

500k over zit ik nog niet helemaal lekker mee

Symen De boer

Nu het team van ineos rond is
Wie heeft van het 3 tal de meeste kans?
Denk dat yates en thomas een streepje voor hebben omdat dat Britten zijn. Neig zelf naar Thomas won de ronde van Zwitserland en yates hoe is die versteld van covid?

Iemand wat gevonden over een verdere team verdeling?

Boasson en Hagen

'@yoeri Stel Fred Wright mengt zich wel in de massasprints, op welke plek verwacht je hem dan gemiddeld? (deze vraag geldt ook voor mensen die hier vragen of Bissegger, Naesen, Torres, Bettiol of Felline gaan sprinten)

yoeri

'@Boasson en Hagen; Ik verwacht hem dan in sprints tussen plek 13 en 20. In de selectere groepen tussen plek 5-10. Maar kan ook goed klimmen, redelijk tijdrijden, is een aanvaller. Zou voor mij een ideale opvuller voor het sprintteam (en meer opties daarbuiten) zijn mocht hij inderdaad gaan deelnemen aan sprints. Bahrein heeft verder namelijk (zo ik zie) geen renner bij die zich eventueel gaat mengen in de massasprints. Of Mohoric moet zo gek zijn om voor plek 13 tot 20 te gaan sprinten, maar dat lijkt me niet.

Symen De boer

Kom tot nu toe tot de volgende samen stelling
8 klassement
1 tijd
5 sprint
6 aanvallers

zomaareens

Wat mag Pidcock, wat mag Matthews?

yoeri

Daarbuiten, iemand informatie over Kämna? Kan me niet voorstellen dat hij in goede vorm verkeerd, nadat hij zich leeggereden heeft in de Giro en vervolgens alleen meegedaan heeft tijdens het DK. Wel tijdritkampioen (niet super veel tegenstand), maar daar zit ik al vrij ruim in.

1 2 ... 95 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.