Rabo Development Team

1 2 3 4 5 6 »
kelderfan

'@AndriesW
Dat wordt een leuk rondje Tour de L'Ain. Kijken hoe deze jongens het doen t.o.v. Gesink en Co. In de Tour of Utah doet Axeon het ook heel goed.
Duimen voor Hartthijs de Vries lijkt mij.

kelderfan

Volgens cyclingfever is RDT nu over en uit. Het is jammer dat talenten als Lenderink en Maas verloren dreigen te gaan of gaat SEG nog wat betekenen.

Verweggistan

Ook Cees Bol naar SEG:
https://twitter.com/SEGracing/status/764095032567537664

Borsje

Kan me haast niet voorstellen dat zeer getalenteerde Jan ' volle bak' Maas geen onderdak zou vinden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik verwacht dat de betere jongens van degene die nog geen onderdak hebben gevonden bij Roompot of SEG op dit moment nog uitzicht hebben op een stapje hoger en anders alsnog bij Roompot terecht zouden kunnen.

AndriesW

Hartthijs de Vries mikt hoger dan jongerentrui:
https://www.topcompetitie.nu/2016/hartthijs-de-vries-mikt-hoger-dan-de-jongerentrui/

Mooi interview. Ik ben benieuwd wat het wordt zondag. Hartthijs ontwikkelt zich echt wel goed dit seizoen. Zijn twijfel om eventueel prof te worden bij Roompot begrijp ik wel. Hij haalt al een goed niveau maar voor de opbouw van zijn carrière is een jaar bij SEG wellicht beter om vervolgens de grote stap te zetten. Hij doet pas ruim vier jaar aan wielrennen.

Laatst gewijzigd
Borsje

Moest Jan 'volle bak' Maas zich vandaag wat inhouden? Hoop dat we m deze week nog vooraan gaan zien.

kelderfan

'@Borsje
Hartthijs en Bol zaten toch in de vluchtgroep. Dan moeten Jan Maas, Budding en Hofstede zich toch inhouden. Morgen een individuele tijdrit voor de heren.

kelderfan

'@AndriesW
Hartthijs is op dreef met zijn 10e. plek in de tijdrit in Olympia's Tour. SEG heeft geen verkeerde renner gehaald.

Borsje

Vandaag mocht Jan Maas 100 km lang echt zijn motto ('volle bak') waarmaken. Mooi.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Borsje
Jan "volle bak" Maas wordt wel een kanjer in de toekomst. Zoals hij nu met die andere topper 100 km op kop kan rijden, dan heb je wel talent.
Ook die plaatsgenoot van @AndriesW doet 't prima.

AndriesW

'@kelderfan
Kollum boven! Hartthijs haalt echt een constant goed niveau dit seizoen. Hij heeft een stap gezet en ik hoop dat hij volgend seizoen dat nog eens kan doen. Voor morgen hoop ik dat er flinke strijd wordt geleverd en hij beter blijkt te zijn dan Cees Bol.

kelderfan

'@AndriesW
Morgen wordt wind en regen voorspeld. Dus hij is in 't voordeel tov Cees Bol uit Amsterdam {dacht ik}; maar dat weet @xistnc
Maar ik hoop, dat hij morgen met de beste mee kan komen. Hij moet maar in 't wiel van Jan "volle bak" Maas gaan zitten.

kelderfan

Wauw Cees Bol wint Olympia's Tour en De Vries wordt 3e. Bovendien wint Budding de laatste etappe. Dit is genieten. Top RDT.

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.