Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 106 ... 114 115
pirazzi

Minder dan 1% heeft Arensman kopman gemaakt.

arjenzvob

Met 293 punten is brons zilver geworden. Fijn! En dat zonder MAS en MAL, maar de jonkies en cap Roglic helpen me aan de punten. De top 9 van het klassement min die twee staan erbij.

Knap van Evenepoel hoor. Petje af! We gaan nog een interessante slotweek in.

zitvlees

Gouden beker grens is nu 3513 punten

dewim

Artikel over de blessures van Roglic afgelopen seizoen. Als ik dit lees knap wat hij nu presteerd en begrijpelijk dat het niet de Roglic is van de afgelopen drie jaar in de vuelta die met een snedige demarage vertrekt bergop.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/fysiotherapeut-roglic-levert-stevige-kritiek-op-jumbo-visma-ze-vergeten-soms-de-eed-van-hippocrates

Nul verstand

Denken jullie dat we Mike Teunissen gaan zien in de sprint morgen? Heb het idee dat hij weer fitter aan het worden is, maar wellicht moet hij Roglic assisteren?

Laatst gewijzigd
CRL

Misschien gaat Roglic wel weer sprinten. Kun je Teunissen meenemen voor teampuntjes.

Zadelpen

Als Nasibal goed scoort deze Vuelta dan kan die misschien nét degradatie ontlopen. Kan die volgend seizoen weer de strijd aan gaan met de likes of bv team Zadelpen.

Dat zou mooi zijn.

R. D.

Lastige etappe, gaan er klassementsmannen meesprinten, is Merlier echt kansloos ?

Punchen of verzuipen

Op een aankomst als deze kan ik mij voorstellen dat ze Roglic wel helemaal van voren houden om te kijken of hij nog cheeky wat bonis kan sprokkelen.

Chef83

En wat te doen met theunissen vandaag of toch maar beter higuita vandaag opstellen ?

Sloddies

Week 3 gaat in en dankzij goede prestaties van Carapaz, Arensman en MAL staan de Sloddies ineens op een gouden bekertje. Dat is lang geleden.
Vandaag hopen dat naast Pedersen ook van Poppel, Wright en Groves de laatste bultjes overkomen en mee kunnen sprinten. Vooral bij Groves heb ik mijn twijfels.

Platje

Die twijfel over Groves heb ik ook maar stel hem wel op, moet toch kunnen! Higuita ook nog maar een kans ten koste van Cavagna.. zal ik wel weer spijt van krijgen maar wil richting het gouden bekertje

Boasson en Hagen

Higuita is gegokt en verloren. Hem opstellen omdat hij toch een keer punten moet gaan scoren is een verloren plekje denk ik.

Smarty

Je hebt helemaal gelijk @Boasson en Hagen! Higuita opstellen is trekken aan een dood paard: die gaat geen punt meer bij elkaar fietsen.

Drostje

Higuita zie ik morgen wel meegaan in de ontsnapping.

Barrygoal

Higuita gaat er morgen voor.... ;) dan stel ik m maar weer een keer op.

arjenzvob

Vandaag wellicht 10 punten voor Higuita via DvP.

Platje

Wat doet Roglic nou.. lastig om te bepalen hoe ernstig het is..

rbc1912

Wat een bizar einde

pirazzi

Waarom rijdt Roglic niet gewoon rechtdoor?

Bzuidema

Nou Roglic de nieuwe leider volgens scorito

MrWest

Helaas heeft Scorito daar weinig over te zeggen. Even afwachten

NOAD1912

"Hoe dan ook, ik denk niet Roglic nog de voornaamste belager is van Evenepoel na vandaag. Wat een anticlimax ondanks de climax."

Qua benen en ervaring (lees druk voor Evenepoel) heeft Roglic de beste papieren. Deze krachtige aanval én het feit dat Evenepoel al even niet vooraan zat in het peloton + zijn recentere tijdverlies zegt wat dat betreft veel over de krachsverhoudingen van dit moment. Heel erg benieuwd wat de schade na deze valpartij is, maar Roglic kan de pijn goed verbijten en is mentaal de sterkste renner van het peloton. Hele spannende ontknoping.

Eddix

Wat een finish. Ik hoop dat het goed gaat met Roglic. Toch ben ik dankzij Pedersen, Ackermann en Van Poppel en twee extra QS renners inmiddels gestegen naar 90%, met mijn team zónder Roglic. Wie weet kan ik dat vasthouden!

arjenzvob

0,8% gestegen naar 97,9%. Mijn kleur beker is afhankelijk van Roglic....

Als het een bekertje mag worden...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 106 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.