Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 107 ... 114 115
Zadelpen

Ik krijg steeds meer het gevoel dat Mas de Vuelta gaat winnen.

kevinraar

morgen vluchters wie maak ik dan kopan
carapaz
lutsenko
champousin
kelderman
masnada

voor de rest heb ik voor morgen
almeida
hindley
arensman
pedersen

jenzrscl

Morgen higuita wright craddock? Carapaz vine kan ook, maar vine verwacht ik meer donderdag voor de punten

arjenzvob

Vraagt de nr. 1 om hulp? Lees ik dat goed?

R. D.

De selectie wordt morgen een makkie, nog 13 renners over waarvan 4 sprinters. Captain wordt lastiger, misschien Higuita ?

Dekoereur

Zou het, even los gezien van valpartij Roglic van vandaag, morgen mogelijk gecontroleerd kunnen worden door Jumbo? Ik begrijp dat de valpartij dit scenario nu zeker niet waarschijnlijk maakt hoor, maar zou het anders een optie geweest zijn denken jullie? Met eenzelfde doel om in de finale seconden / boni’s te sprokkelen?

Voor valpartij Roglic cap, maar nu zal het zeker aan de vluchters zijn denk ik. Twijfels nog hier tussen (safe) op evenepoel of gokje higuita.

jenzrscl

Haha ja , na morgen geen 1 meer :p heb er toch 1 week gestaan

KissMyAce2.0

Bergwijn captain

jenzrscl

Evenepoel zou morgen beter eens goed uitpakken. Extra bonus voor donderdag en zaterdag.

Kip

Vluchters ja, higuita nee

Maurimaler

Nu pak ik deze mee: AK (misschien nog vanaf top 12) Roglic, Evenepoel, O’Conner, MAL, Rodriguez C.
Aanval Battistella, Carapaz, Higuita.

Nu nog op de bank: Pedersen, Verona(gaat hij misschien eens eindelijk mee), Almeida.
Zouden jullie er nog iemand inbrengen?

zeewolde

Aangezien je maar 8 namen opnoemt zou ik Pedersen er zeker bij zetten.

Platje

Carapaz captain vandaag of spaart hij zich voor morgen?

RiesKos

Gisteren toch weer 3,5% gestegen. Pedersen cap en Van Poppel. Verder hielpen de meesprintende AK-mannen mee.

Vandaag Roglič nog even banken tot ik zeker weet dat hij start.

[B]@Platje[/B] Ik stel Carapaz op en als je Carapaz opstelt dan moet je hem cappen. Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel andere keuzes. Anders wordt het Champoussin (meh) of Nibali, McNulty of Higuita, maar die zijn alledrie hopeloos uit vorm.

Platje

Roglic eruit.. balen.. Mas schuift ook weer een plekje op helaas

Chef83

Aiiiii roglic wat zonde ik had het nog wel willen zien .

Hoeveel bergpunten zijn er vandaag te verdienen ?

puntenjager

Inmiddels is bij mij de helft al naar huis, een persoonlijk record. Als het zo doorgaat kom ik mensen te kort voor mijn dagopstelling, haha. Schade beperkt houden. Voorlopig nog op 91%.

R. D.

Roglic naar huis, dit kan het klassement nog volledig op zijn kop zetten. Ik ben 1 van die gelukkigen die hem niet heeft, maarja ook geen Mas en Carapaz dus of ik echt zal profiteren ....

Quelbois

Ai, met Roglic zijn zeer zure opgave hoef ik niet meer na te denken wie ik opstel. 11 uitvallers en 9 actieve renners. Wat een slagveld. Alleen kopman keuze nog; vandaag Carapaz voor een hatrick vanuit de vlucht.

Zadelpen

Als Mas ook nog uit valt dan komt een bekertje alsnog heel dichtbij voor team Zadelpen. Dat zou wel heel smerig en onverdiend zijn. Maar ik durf het niet meer uit te sluiten. Wat een dramatische Vuelta.

Bzuidema

Zuur voor de mensen die Roglic hebben. Ik heb de gok genomen om hem niet te nemen en sta dan ook op 60 procent. Ook omdat ik vaak de verkeerde kopman heb. Dat gezegd hebbende kan ik hopelijk nu wel wat punten inhalen alleen voelt dat niet zo goed dan als je het op eigen kracht moet doen. Vandaag maar Carapaz kopman en Higuita neem ik ook maar mee mocht hij nog iets van een karakter hebben gevonden. helaas ,had van hem toch wel meer verwacht deze ronde.

Platje

En Coquard alsnog opgegeven.. hopelijk nog een bronzen bekertje maar ben er bang voor

NOAD1912

Alle ongetwijfeld openlijke steunbetuigingen van Evenepoel en Mas ten spijt is het uitvallen van Roglic natuurlijk een persoonlijk feestje. Die zijn daar echt ontzettend blij mee. Evenepoel heeft de laatste week misschien wel 3-4 momenten van zwakte laten zien en is al lang niet meer de renner van de eerste 1,5 week, terwijl Roglic in vorm kwam en moraal kreeg. Mas is nu ook 'zeker' van zijn 2e plek.
Nu de vraag ik me af... als ik Movistar was dan zou ik bloed=rood ruiken. Kan Mas Evenepoel pakken? Ik denk het namelijk wel.
Ik gun het onze Vlaamse wielerbroeders van harte, maar heb het idee dat hij redelijk aan het einde van zijn latijn zit.

Dan toch een kwinkslag met Scorito om het enigszins on-topic te houden. Hoe kan het dat maar 28% Mas heeft opgenomen? Als er 1 renner (samen met Roglic) constant een karrevracht met punten scoort is het Mas wel. Met 3 miljoen ook nog eens erg goedkoop geprijsd. Ter vergelijk is Higuita 2 keer zo veel gekozen, Kelderman ook veel meer. Almeida 2,5 keer zo veel, terwijl hij ook nog een miljoen duurder was. Hoe kan 72%(!) hem, gewogen en te licht bevonden hebben?

Dat is het grote Scorito Vuelta 2022 mistery voor mij..

koenvanhelvoirt

Erg jammer dat Roglic uitvalt, scorito technisch is hij met 476 toch nog van groot belang geweest. Hoewel hij geen 100 punten per miljoen gaat halen ben ik toch blij dat ik hem in mijn team had. Met een aantal keer Roglic als Cap heeft hij mij toch 640 punten opgeleverd (in de TTT Teunissen als Cap). Met nog 5 man in de top 10 hoop ik het gouden bekertje toch vast te kunnen houden.

Zadelpen

Ik denk dat 72% van de deelnemers Mas hebben zien dalen in de tour. Dat is de enige reden dat ik hem niet heb.

1 2 ... 107 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.