Ik was zo angstig van het dalen van Mas, dat ik hem niet durfde te nemen haha! Zo was het echt.
Zakarin daalt vloeiend mooi tov Mas in de tour. Dat leek wel een blokkade. Door angst. Dacht dat kan toch nooit binnen drie weken opgelost zijn?
Nou... ik zou graag het nummer van de psycholoog van Mas willen hebben dan. Snap er niks van. Wat is daar dan gebeurd in de tour?
Hij rijdt fantastisch, en dat is mooi om te zien. Hopelijk kan hij de spanning terug brengen.
Wat een vreselijke afknapper voor de vuelta zeg dit!
We kregen anders echt een ontknoping om van te likkebaarden!
Erg jammer. Rogla had meer verdient!
Hier nog een linkje naar mooi artikel over evenepoel voor wie hem nog niet gezien had!
https://sporza.be/nl/2022/09/07/het-voetballersbestaan-van-evenepoel-hij-liep-tussen-de-kenianen-op-de-halve-marathon-van-brussel~1662530436000/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Wat een vreemde Vuelta.
Sprinters geven niet thuis. Merlier erg zwak, Ackmerman komt er pas door wanneer er al een half peloton naar huis is.
Klimmers en klassementsrenners: Hindley, Kelderman, Nibali, Landa, Pinot, Lutsenko, ... en nog zoveel meer!
Opvallend ook hoe de 'oudere' renners het moeten afleggen tegen de jongere generatie.
Het Coronaspook heeft ook lelijk huisgehouden, maar toch weer een speciale Vuelta!
Gelukkig is er de onvoorspelbare Soler, waar je kop noch staart aan krijgt!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.