Morgen wel oprecht een interessante dag. QS gaat het niet controleren, Jumbo uiteraard ook niet meer en áls Movistar iets plant dan gaat het vaak om vooruitgeschoven pionnen. De twee Spaanse jonkies zullen vooral blij zijn met hun plek, terwijl Soler en Carapaz er wel weer voor zullen willen gaan.
Eigenlijk kijken we dus met z'n allen naar MAL of O'conno ben ik bang . Als dat er toe leidt dat de vlucht het haalt en Hiquita eindelijk punten pakt vreet ik m'n lul op. Zelfs met 8 uitvallers gaat die jongen in principe morgen gewoon weer op de bank.
Gelukkig is er een teampje met nog maar 11 renners die dapper stand houdt, genaamd De Duracelli's.
We stonden 3 dgn geleden nog op 82,4% met de hoop op een duimpje, helaas mocht dat niet zo zijn en waren we afgedaald met een electicestep naar de 60.1%.
Vandaag zijn de goden weer goed gestemd en zijn we gestegen naar 62,3%.
Het verlanglijstje van ons voor vandaag:
- Carapaz wint als enige vluchter de rit
- 2de plaats en verder worden door AK mannen gevuld
- Merlier en Groves DNF
- Mas zakt er helemaal door
Ben benieuwd, team Zadelpen is heel zoet geweest deze Vuelta tot zo ver. Vol verwachting klopt ons hart.
Week 3 en nog zo'n massale valpartij, alles lijkt gemaakt om zo samen te lopen dat er mensen geen volledig team op kunnen stellen in Madrid. Voor mij lagen Pedersen, Rodriguez en Pacher een kwart van mijn overgebleven team erbij, de twee laatstgenoemde zien er niet zo goed uit...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.