Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 109 ... 114 115
nasibal

Morgen wel oprecht een interessante dag. QS gaat het niet controleren, Jumbo uiteraard ook niet meer en áls Movistar iets plant dan gaat het vaak om vooruitgeschoven pionnen. De twee Spaanse jonkies zullen vooral blij zijn met hun plek, terwijl Soler en Carapaz er wel weer voor zullen willen gaan.

Eigenlijk kijken we dus met z'n allen naar MAL of O'conno ben ik bang . Als dat er toe leidt dat de vlucht het haalt en Hiquita eindelijk punten pakt vreet ik m'n lul op. Zelfs met 8 uitvallers gaat die jongen in principe morgen gewoon weer op de bank.

Laatst gewijzigd
Thomberg

O’Connor verwacht ik wellicht zelfs in de aanval morgen. MAL fietste 5 minuten op kop en moest dat in laatste km ook al bekopen dus die gaat morgen denk ik niet super vlammen

R. D.

Prima dagje voor mij vandaag met Jesus als 3e, en 7 man in de top 20. Op naar de 75%.

P. Krul

Vandaag op 10 uitvallers. Gezakt van 99,3 naar 99,1. In de eindafrekening zal ik nog veel verliezen zonder OA. Lopez, mas, ayuso.
Elke dag naar de vluchters dan maar.
Morgen carapaz captain.
Consolideren!

Benzardi

Gelukkig is er een teampje met nog maar 11 renners die dapper stand houdt, genaamd De Duracelli's.
We stonden 3 dgn geleden nog op 82,4% met de hoop op een duimpje, helaas mocht dat niet zo zijn en waren we afgedaald met een electicestep naar de 60.1%.

Vandaag zijn de goden weer goed gestemd en zijn we gestegen naar 62,3%.

Dumoulist

Het mag een wonder heten dat we nog met 10 man bij de beste 7% zitten. Maar het ontbreken van Ayuso en Mas gaat me nu wel echt de kop kosten.

Laatst gewijzigd
R. D.

12 man over, 3 sprinters, dus een makkelijke teamselectie.

Captain op safe : evenepoel of een risicootje met Pinot ? Pinot zat toch mooi in het elite groepje maar miste ook eerder deze ronde een kopgroep van 32 ...

kevinraar

ik ook 12 man over had geen roglic heb de hele top 5 niet niet eerder voor gekomen dat ik niemand uit de top 5 had komt door het uitvallen van yates heb wel de nummer 6 7 en 10

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik mis alleen Mas maar als de vlucht steeds bergop wint heb je daar pas iets aan bij de eindafrekening.

ProScoritoManager

'@kevinraar: Heb jij €20.000.000 over gehouden bij het samenstellen van je selectie?

Ragnar Lolbroek

Voor vandaag
Evenepoel
Rodriguez
Lopez (c)
O Connor
Higuita
Kelderman
Carapaz
Van wilder
Pedersen
Bank: Ackermann, Groves, Stannard
De rest is naar huis
Sta nu op 89%. Want ja.... Geen Mas, Ayuso, Vine, Wright of Van Poppe.

Zadelpen

Het verlanglijstje van ons voor vandaag:

- Carapaz wint als enige vluchter de rit
- 2de plaats en verder worden door AK mannen gevuld
- Merlier en Groves DNF
- Mas zakt er helemaal door

Ben benieuwd, team Zadelpen is heel zoet geweest deze Vuelta tot zo ver. Vol verwachting klopt ons hart.

Laatst gewijzigd
nasibal

Hiquita eventjes in de kopgroep. Was ik al bijna aan het googlen hoe ik mijn schwanz het best kon kruiden.

danusz1986

Vine afgestapt pijnlijk voor de bergpunten bij de eindafrekening.

kevinraar

opgave jay vine

ditisdavid

Week 3 en nog zo'n massale valpartij, alles lijkt gemaakt om zo samen te lopen dat er mensen geen volledig team op kunnen stellen in Madrid. Voor mij lagen Pedersen, Rodriguez en Pacher een kwart van mijn overgebleven team erbij, de twee laatstgenoemde zien er niet zo goed uit...

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Na opgave van vine mag ik gouden beker wel vergeten. Was mijn kopman.. Ik ga nog met 10 man verder 😂

Platje

Gezien het verloop van deze Vuelta voor veel mensen zal Rodriquez wel de volgende zijn die aan het lijstje wordt toegevoegd.. al mensen met 12 uitvallers en geen 9 man meer kunnen opstellen? Ik zit nu zelf op 9

floda

Kan die pedersen niet gewoon afstappen? Het niet hebben van deze man kost me deze ronde (want al die uitvallers heeft de rest ook)

dadeliva

Flinke baaldag voor mij met uitvallen van Jay Vine en natuurlijk Higuita als enige niet-sprinter niet opgesteld :(
Was net opgeklommen tot 89% Heb nog wel 6 man uit de top 10 over dus hopelijk nog wat stijgen bij de eindafrekening als ze allemaal het einde halen.

R. D.

Zat net te bedenken of 2 vd 42 koplopers iets is waar ik blij van moet worden ...

rbc1912

Ik heb mazzel zo te zien. Nog 15 man over

R. D.

15 over is echt een record !

kevinraar

heb geen geld overgehouden heb of had deze dure klassement renners
carapaz
yates
almeida
hindley

kevinraar

15 is geen record ken iemand die mee doet heeft er nu nog 17 over straks mischien 16 als rodriquez uitvalt

1 2 ... 109 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.