Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 11 ... 114 115
vevie

'@volgerrr: ik denk dat je het bericht verkeerd begrijpt…

Yskoud

Was inderdaad een bijdehandte opmerking nav een domme opmerking van Derkus..

Flipje haalt gemiddeld 420 punten per grote ronde die hij rijdt…

RvhC74

Geen Carapaz bij Ineos, Hart gaan ze nu zeker 4 mln maken onze whahaha lachwekkend dan

Hindley is ook veel te duur geprijsd, 3 mln was realistischer

danusz1986

Hoe kom je daarbij Renee?

Antonini

'@Reneetje ik neem aan dat je de selectie van Burgos gezien hebt? Kan nergens vinden dat hij de Vuelta niet gaat rijden.

Het is wel de vraag wat rijders als Carapaz, Kelderman van hun team mogen als ze naar een ander team gaan.

Boasson en Hagen

Reneetje heeft klachten over alle spellen van Scorito. Alle renners (en voetballers) zijn altijd veel te duur. Zelfs al de prijzen nog niet eens bekend zijn.

RvhC74

Was toch wel selectie van Burgos als Vuelta of hebben ze dat inmiddels aangepast, toch echt gelezen, kan misschien foutje zijn geweest

Ik ben nogal kritisch over de prijzen idd. Omdat ik vind dat het altijd geheel realistisch is. Maar goed ieder zijn mening en ook ik heb er maar mee te dealen 😂😂😂😂

Tommytom

Waarom is 4M voor Hindley onrealistisch? In een Vuelta met veel aankomsten bergop, in een team met meerdere potentiële dagwinnaars, lijkt het me een redelijke prijs voor één recente groterondewinnaar.

@Yskoud, ook ik begreep je bericht even niet. Deze Vuelta heeft toch amper punch aankomsten voor types als Alaphilippe? Er zijn weinig ritten waar ik hem zonder twijfel kopman zou maken. Wellicht in wat ritten waar ik verwacht dat ze voor de vluchters zijn, maar in al die ritten overweeg ik eerder goede klimmers gezien de vele hoogtemeters in die etappes en de onzekere vorm van Alaphille nu.

Heeft natuurlijk wel de TTT en in mindere mate de ITT als voordeel en is teamgenoot van en potentiële winnaar. Maar is voor mij bij dit parcours lang geen zekerheid!

rbc1912

En je hebt Hayter ook nog als een soort Flip. Vooralsnog dan

Thomberg

Hayter is geen Flip. Kan het wel goed doen maar ook dd Pidcock van 2021 worden. De renners die in PCM goud zijn, “sprinters” die een heuvel over/op kunnen, zijn niet altijd meest succesvol in Scorito. In PCM zou Aberasturi ook nog goed/goud zijn

rbc1912

Hayter heeft nog geen track record qua grote rondes. Maar die rijdt eigenlijk toch nooit voor spek en bonen mee?
En breek me de bek niet open over Pidcock. Die had ik vorig jaar haha

Landeirovic

Ayuso geen Burgos lijkt erop dat die de Vuelta zal doen.

vevie

Dat lijkt me de winnaar van de jongerentrui te worden dan, als Evenepoel het lastig krijgt. Met Ayuso’s kwaliteiten kun je niet verbaasd zijn als hij uiteindelijk laag in de top 10 rijdt.

Boasson en Hagen

Hij heeft nog een mogelijke concurrent in zijn eigen ploeg en bovendien doet de winnaar van de jongerentrui van vorig jaar ook weer mee. En Adrià is natuurlijk in bloedvorm.

Maurimaler

'@Vevie gaat Almeida niet gewoon het jongerenklassement winnen?

Derkus

Denk wel dat Valverde het ouderenklassement gaat winnen ;-)

madeks

Adria wordt de Skjelmose van de Vuelta. Dames en Heren trap er alsjeblieft in.

Antonini

Sidenote: Skjelmose ging in de 7e etappe hard op zn muil en reed vervolgens in dienst van JuanPe. Geenidee of hij anders zijn 500k zelf waard was geweest (was nu een fantastische opvuller met teampunten). Maar dat zullen we nooit weten. Rijdt ondertussen weer zeer verdienstelijke ereplaatsen.

Pim96

Als Adria net als Skjelmose 150+ punten voor me pakt dan gaat hij absoluut mee ;)

Even een domme vraag/check;

Ploegentijdrit gaat toch om de snelste 5 renners van een ploeg? En dan telt dus de tijd van de nr 5?
In scorito krijgen de eerste 8 renners punten. Dus dat is dan bijvoorbeeld de winnende ploeg die met 6 over de finish komt en dan de eerste 2 renners van de ploeg die 2e wordt etc?

Valvuillerdemoz

Om de vergelijking met Skjelmose nog even door te trekken: waar moet Adrià die teampunten vandaan gaan halen?

ZK

Adrià heeft vast wel obscure ploeggenoot die paar dagen in de bergtrui rijdt

Jasperdewaal11

'@Maarten

De top 8 ploegen krijgen punten dus iedereen van die ploeg of ze nou bij de eerste 5 over streep komen of niet

Valvuillerdemoz

'@ZK: Ok, klik! 😁 En die obscure teamgenoot? Doe ik die er ook bij!

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Landa geeft tegen de Spaanse pers aan de Vuelta van dag tot dag te bekijken en niet te veel naar het klassement te kijken. Hij sloot af dat hij misschien wel tevreden was met ritwinst. Die probeert de druk er dus alvast af te halen.

1 2 ... 11 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.