Was toch wel selectie van Burgos als Vuelta of hebben ze dat inmiddels aangepast, toch echt gelezen, kan misschien foutje zijn geweest
Ik ben nogal kritisch over de prijzen idd. Omdat ik vind dat het altijd geheel realistisch is. Maar goed ieder zijn mening en ook ik heb er maar mee te dealen 😂😂😂😂
Waarom is 4M voor Hindley onrealistisch? In een Vuelta met veel aankomsten bergop, in een team met meerdere potentiële dagwinnaars, lijkt het me een redelijke prijs voor één recente groterondewinnaar.
@Yskoud, ook ik begreep je bericht even niet. Deze Vuelta heeft toch amper punch aankomsten voor types als Alaphilippe? Er zijn weinig ritten waar ik hem zonder twijfel kopman zou maken. Wellicht in wat ritten waar ik verwacht dat ze voor de vluchters zijn, maar in al die ritten overweeg ik eerder goede klimmers gezien de vele hoogtemeters in die etappes en de onzekere vorm van Alaphille nu.
Heeft natuurlijk wel de TTT en in mindere mate de ITT als voordeel en is teamgenoot van en potentiële winnaar. Maar is voor mij bij dit parcours lang geen zekerheid!
Sidenote: Skjelmose ging in de 7e etappe hard op zn muil en reed vervolgens in dienst van JuanPe. Geenidee of hij anders zijn 500k zelf waard was geweest (was nu een fantastische opvuller met teampunten). Maar dat zullen we nooit weten. Rijdt ondertussen weer zeer verdienstelijke ereplaatsen.
Even een domme vraag/check;
Ploegentijdrit gaat toch om de snelste 5 renners van een ploeg? En dan telt dus de tijd van de nr 5?
In scorito krijgen de eerste 8 renners punten. Dus dat is dan bijvoorbeeld de winnende ploeg die met 6 over de finish komt en dan de eerste 2 renners van de ploeg die 2e wordt etc?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.