Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 12 ... 114 115
Boasson en Hagen

Ah net zoals Bardet tegen de Franse pers voor de Tour?

niek-vdv

'@Boasson en Hagen
Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde inderdaad.

vevie

Idd, Almeida over het hoofd gezien. Die gaat ‘em idd winnen.

niek-vdv

'@Valvuillerdermoz
Op basis van zijn aanvalslust voor de bergpunten in de Vuelta a Burgos ga ik voor Pierna, mits hij meedoet natuurlijk;)

kevinraar

ik hu dit gemnaakt
carapaz
almeida
hindley
yates
quintana
kelderman
pozzovivo
kuss
champousin
masnada
adri
affini
poels
merlier
benett
ackermann
hayter
teunissen
tijssen

nog nog 3 miljoen over voor 2 renners

Laatst gewijzigd
Aanklampen

niets meer aan doen @kevinraar

Jasperdewaal11

'@Kevin er is nog geen selectie definitief bekend en jij dropt al een nagenoeg volledig team. Als ik jou was zou ik nog even wachten een weekje of 2 a 3

Nylz

'@kevin je sprintteam is te duur en je mist Adria.

Stijn Lemmens

Weet iemand wie ze bij Wanty voor het klassement gaan uitspelen? Of gaan die voor ritten?

Stijn Lemmens

Adria is een no go, luister een no go

kevinraar

dit heb nu gemaakt zeg niet dat dit hem definitief word

Bzuidema

'@kevinraar wel Kuss maar geen Roglic? Volgens mij is dat de gouden combi. Als Roglic weer fit is tenminste. Denk dat iedereen op dat bericht zit te wachten.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik verwacht dat roglic niet fit is

Kip

Bol klik
Buchmann no klik

Stijn Lemmens

'@ Tompot, waarom niet Pozzovivo?

rbc1912

Ackermann lijkt ineens zijn goede benen gevonden te hebben. En Buitrago? Zouden ze die nog meenemen bij Bahrain?

Stijn Lemmens

Van Wilder is ook wel goe bezig

Stijn Lemmens

2 of 3 man van quickstep, 2 of 3 mensen van Bora, 2 of 3 van ineos, 2 of 3 man van movistar enkele van uae en nog een renner van Jumbo en je team is compleet.

Vrouwvandepool

Mocht Roglic niet meegaan, waarom zou je dan niet 4 man van QS en 4 van INEOS meenemen? De tijdrit lijkt me dan voor die ploegen. De punten en klassering in de TTT kan je dan doortrekken in de eerste dagen waardoor je met enkel wat heuvelsprinters uitkan

Ragnar Lolbroek

Ik was precies iets meer onder de indruk van de Kayden Groves voor de Giro dan de Kayden Groves voor de Vuelta. Die 2,5miljoen is hier nog geen definitieve investering. Dit gaat overigens niet over de rituitslag van vandaag eerder over de rit van de 2 vorige dagen.

Ab Normaal

'@Vrouwvandepool
Omdat UAE ook kan winnen. Of misschien zelfs Bex.

Vrouwvandepool

Bex verwacht ik niet….uae zou kunnen maar als qs naast Flip, evenepoel en van wilder nog 1 of 2 tijdrijders neerzetten dan zijn ze toch aardig onverslaanbaar als Roglic thuisblijft?

Vrouwvandepool

Met de 4 man strategie doel ik er meer op dat er renners van 500k of 750k zijn die op dag 1 al 50 punten kunnen opleveren en op dag 2 en 3 vanwege eigen truipunten en teampunten nog een punt of 20, hetgeen dure sprinters overbodig maakt

Vrouwvandepool

Ik tel 3 zekere sprints waarvan je er 2 in het begin kan afdekken met die punten. Voor de sprints halverwege kom je eerder bij de heuvelsprinters a la Theunissen uit waarvoor ik dan zou opteren

zitvlees

Edward Theunissen?

1 2 ... 12 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.