Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 28 ... 114 115
wielergekkie

Sprinters blijft inderdaad een dilemma. Dan hoop je dat er met een Mclay een iets goedkoper alternatief komt, maken ze die 1,5. Coquard nu ook toegevoegd voor 2,0.

En ja, Arensman zal op zijn minst wel 2miljoen worden, dan komt die er bij mij niet in.

Zutphen

Wat willen jullie toch met al die sprinters ?

Antonini

Opstellen in sprintetappes?

Punchen of verzuipen

Wedden dat ze Einhorn gewoon 1M gaan maken?

arjenzvob

Lutsenko ook mee. Benieuwd naar zijn prijs!

Aberastuuurrriii

Er zijn weer een paar mooie dilemma's bij gekomen.
Met Rogliç kan ik geen Kuss + Merlier nemen. Kan ik mee leven.

Alleen nu zit ik ook zonder Flip. Wie is er beter dan hij in zijn categorie... op Valverde kan je ook niet meer al je geld zetten

Aberastuuurrriii

Arensman trouwens 2.500.000

Was te verwachten, Nederlandse renners vrijwel altijd overprijst

Zutphen

Waar zal Ala zelf zijn puntjes pakken ? Of alleen via Remco ?

wielergekkie

'@Arjenzvob Lutsenko zag ik ook inderdaad, benieuwd naar zijn prijs. De laatste bergetappes in de tour kwam hij echt goed door. Alleen sinds de tour niks meer gereden, dus gissen naar zijn vorm..

Zutphen

Valverde en Flip halen beide geen punten....

vevie

2.5 mil voor Arensman is wel echt belachelijk. Zou je hetzelfde van Ayuso kunnen zeggen, overigens, maar die heeft dit jaar toch flink wat laten zien en rijdt bij UAE. Arensman is een hele goede renner, maar een Sivakov kan toch niet 1.5 mil zijn en Arensman 2.5? De laatste is natuurlijk kopman, maar hij is hoger geprijsd dan een MAL, een Nibali en Higuita. Gaat nergens over.

Phoenix0000

Almeida....

Op de steile klimmen lost hij vrij snel.
Nu zijn ze in de Vuelta relatief kort, dan ga je weinig top 10 rijden volgen mij.
Minder tijd om terug te keren.

Zutphen

Pinot en Woods zijn ook aangeschoven..............

wielergekkie

'@Zutphen ik zie het, Pinot zal wel voor een etappe gaan ipv van een klassement? Woods wel voor het klassement, dan is die denk ik wel minder interessant, dus als de stagiair mee leest, ik zal hem niet te duur maken;)

Inspectah

Ga zometeen een tourtje doen met Pidcock, zal even vragen wie van Ineos ik moet nemen.

Zutphen

Vraag dan ook even naar Astana......

Thomberg

'@vevie tuurlijk zou je verwachten dat Rodriguez gaat knechten. Echter bij Plapp en Sivakov staat dat ze voor kansen mogen gaan

Arensman 2.5 snap ik volkomen als Ayuso dat is. Arensman heeft zich toch echt wel bewezen dit jaar en kopman. Ayuso is rol onduidelijk en 3 weken ook. Ik vind Ayuso zwaar duur.

Mensen die hier 3-4 QS hebben snap ik niks van ook

De sprinters wordt ineens echt moeilijk kiezen. Alle c en d sprinters zijn ineens van stal gehaald!

wielergekkie

'@Thombeg, waarom snap je niet als mensen voor 3/4 QS renners gaan? Meerendeel van de spelers gaat Evenepoel kiezen, als je bijvoorbeeld van Wilder en Cavagna er bij neemt, die zijn beide 750k, daar kun je een gokje mee nemen.

Als ze etappe 1 winnen, halen ze een sloot aan punten binnen. Ook als ze deze niet winnen bestaat de kans er dan Remco na etappe 10 bijvoorbeeld in het rood en wit staat. Dan is dit wel allemaal als, als, als, maar is dit niet bij elke 750k renner?

Bonorrie

Lutsenko was in de Tour 1 miljoen, en haalde daar 148 punten mee binnen.
Wellicht gaat ie nu naar de 1,5 miljoen, meer zal het volgens mij nooit worden.

Benzardi

Ik las dat Roglic ook naar de Vuelta gaat. . . . . . . nou dat is lekker dan, kunnen we weer terug naar punniktafel.

Thomberg

'@karstboy ja ok op die manier. Ik dacht dat ala er dan ook sws bij zat. Alsnog vind ik het veel gokken. Ik verwacht dat iedereen evenepoel ondersteunt dus dan heb je aan Cavagna ook niet veel. Teampunten kan, maar zeker een gok.

Er is echt een enorme middenmoot deze Vuelta. Moeilijkste ronde dit jaar. Algehele niveau is lager maar voor Scorito maakt dat niet uit. Als Thijssen ineens 3 keer 5de wordt is dat evenveel waard als in de andere rondes. Sommige renners worden hier “afgeschreven” terwijl door het deelnemersveld juist heel veel renners het even goed kunnen doen van 1-2.5 miljoen. Dat wordt de uitdaging, er zijn geen zekerheden. Behalve Hayter nu hij gaat sprinten

Guido73

Zou wat zijn als Hayter met de Barbero award aan de haal gaat! :p

GlennTour

Ik twijfel vooral aan Carapaz.
In Polen reed ie wel heel erg matig. Als je dan de resultaten van Plapp, Hart, sivakov en Rodriguez erlangs legt.

Carapaz gaat trouwens ook weg.

Het slaat misschien nergens op, maar ik heb bij Carapaz niet zo'n zeker gevoel.

Laatst gewijzigd
vevie

'@Thombeg: dat is dan vreemd, want dan zou je het ook van Ayuso moeten begrijpen. Zijn prestaties in goed bezette etappekoersen dit jaar kun je, denk ik, even hoog aanslaan als wat Arensman heeft laten zien. Arensman reed wel heel sterk in de Tour of the Alps, zeer verdienstelijk in de eerste weken van de Giro en won laatst een etappe in Polen. Dat is niet mis, natuurlijk. Ik begrijp echter 2.5 mil echt niet. Zeg nou eens zelf: zou hij duurder moeten zijn dan MAL, Sivakov en Higuita?

@Glenn: hij was idd zeer matig in Polen, maar hij heeft wel bewezen dat hij er sinds 2019 staat in GT’s. Uiteraard kan dit de ronde zijn waar dat niet het geval is, maar ik zie Carapaz wel als een ‘safe’ bet voor het podium. Iig als een van de grote favorieten voor een podiumplaats.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Wat denken jullie van Coquard?

Het is een renner die het heuvelachtige gebergte in sprintritten makkelijk aan kan.

Als ik naar z'n pcs kijk dan is z'n vorm dit jaar "Redelijk" te noemen.

Ik vraag me af of jullie het prijskaartje van 2 miljoen waard vinden of niet.. en waarom?

1 2 ... 28 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.