Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 3 4 ... 114 115
Scoritop

Ik heb al gauw 4 sprinters gevonden @madeinstars

Bzuidema

Merlier en Bennet moet ook nog toegevoegd worden.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Colombianen zijn blijkbaar niet zo populair bij de budgetmakers van Scorito, benieuwd wat Bernal dan wordt mocht hij nog mee gaan doen. Zeker Higuita lijkt mij door zijn prijs nu heel interessant.

madeinstars

1 echte sprinter (die waarschijnlijk niet eens mee gaat) in Ackerman. En dan een paar halve sprinters. Ben heel benieuwd wat er nog bij komt. Als ik Jumbo was zou ik lekker Kooij meenemen als Roglic niet kan. Dan pak je meteen 3 etappes in dit veld.

Rije Rudy

Gaat Opa hier nog een laatste keer knallen?

koenvanhelvoirt

Opa is toch wel de juichrenner van het seizoen. Vooral in de Vuelta

Jasperdewaal11

Ik bouw mijn team rond Opa!! Zijn laatste keer dus kan niet mis.

Timoulin

Bora en Bahrain interessant teams

KissMyAce2.0

Meintjes klik. De rest is opvulling

striets

Persoonlijk denk ik dat Roglic niet zal rijden. Als hij echt breuken of breukjes heeft heeft, zal men dat volledig willen laten herstellen. Er staan voor een breuk al snel 6 tot 12 weken hersteltijd.
Het zou mij echt verbazen als hij zal starten.

GlennTour

Remco 4 miljoen..is wat teveel vind ik

madeinstars

Het verhaal over breuken bij Roglic is echter nog niet bevestigd. Ik verwacht dat we het wel snel zullen horen vanuit het team.

Derkus

Remco is uiteindelijk geen echte ronde-renner, althans nu nog niet!

ditisdavid

Zoveel sprintetappes, zo weinig sprinters.

Verder lijkt dit een beetje op de Giro van vorig jaar met een aanzienlijk aantal dure klassementsrenners dat onzeker is.

Derkus

Ik zet mijn geld op INEOS

bakfiets

In de vuelta gaan meer kansen zijn op een vlucht dan de tour. Al ben ik het eens dat het gokken blijft op de juiste aanvallers.

Afwachten of roglic meegaat. Neem aan dat ze hem alleen meenemen met kans op eind overwinning.

Voor de rest lijkt me de eerste 3 etappes heel goed voorspelbaar. Daar kan je punten scoren.

Ik neem behoorlijk wat klimmers mee. Ik tel max 6 sprint etappes. Maar kunnen er ook 3 worden.

Het lastige aan de vuelta is wie er voor wil gaan. Is niet altijd duidelijk vooraf.

Van borah is hiquita toch wel gunstig in prijs. Ik neem evenepoel wel mee. Ik zie die ver komen.

Jasperdewaal11

Voor nu denk ik aan een max van 5 sprinters. 1 a 2 puur voor vlak en de rest van "het sterkere ik kom ook een heuvel of muurtje over segment"

ZK

Higuita echt te goedkoop geprijsd, zal daardoor wel 70% of meer gekozen worden

Derkus

TdF ook weinig sprintetappes maar de scorito-winnaar had wel 6 pure sprinters + WvA en Danny van Poppel (knecht)

Edd1e

'@Derkus volgens mij zit je bij het verkeerde team te kijken

Sjonge Jonge

Higuita en Mas van PCS startlijst verwijderd, Bernal en Vlasov toegevoegd

SambaMike

Adrià 500k, click

Antonini

'@Sjonge jonge pcs is niet altijd betrouwbaar.

Boasson en Hagen

'@SambaMike de stagiar heeft lopen slapen met Adrià inderdaad, die kun je niet thuislaten voor dat bedrag.

niek-vdv

Trek heeft nog wel een interessante renner die altijd wel voor een ereplaats rijdt in de sprints.

1 2 3 4 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.