Door een ingelaste vakantie wat minder tijd om te puzzelen (en ook nooit heel sterk in deze spellen), maar dit is wat ik er van gemaakt heb
Roglic
Carapaz
Almeida
Evenepoel
Kelderman
Lopez
Higuita
Arensman
van Wilder
Verona
Froome
Wright
Plapp
Dennis
Craddock
Merlier
Thijssen
Hayter
Pedersen
Molano
'@Karperdrol.
Hier wel Kelderman. Deze morgen Hindley, juanpe Lopez & Thijsen gewisseld voor Kelderman, O Connor & Coquard. Dat is een beetje minder Topheavy en Coquard kan nog lekker een helling over. Thijsen zijn klimkwalitieten ken ik niet zo. Of het de goede keuze is, zal uiteraard nog moeten blijken.😅
'@Franksteenbergen Merlier heeft heel het team in dienst buiten Vine en Meurisse, ik verwacht Taminiaux misschien als laatste man.
Nu dat ik het zeg kan hij ook nog wel wat puntjes pakken onze Taminiaux, als Merlier 1 rit wint en hij eindigt nog top 20 door zijn lead-out+teampunten punten trui. Dan zit hij aan ongeveer 40punten.
Als Merlier dan vroegtijdig afstapt en hij nog 2keer kan meesprinten naar een 11e plek komt hij uit op een 80punten.
Maar dit is wel echt een als als als renner dus ik pak hem niet mee.
Ik heb grote twijfels bij Carapaz en heb hem dan ook niet mee. Mijn keuze dilemma: Almeida of Yates. Voorlopig Almeida er in Yates er naast. Ik heb een hele brede selectie met veel meer sub toppers dan anders, normaal gesproken klik ik alle echte favorieten er gewoon blind in, en vul die aan met het restant aan budget. Dat heeft in al die jaren nog nooit goud
opgeleverd dus nu over een andere boeg: de dood of de gladiolen!
Ik vond de puzzel voor deze Vuelta daarmee wel de moeilijkste in jaren, maar hopelijk levert dat dan weer het leukste spel op. Veel plezier iedereen.
'@hangtieniedanstaatie: 😂 hij is niet de enige die twijfelt. Meerdere mensen hebben al aangeven Carapaz te skippen. Valt wat voor te zeggen. Hij was slecht in Polen. En zijn mindere dag in de beslissende bergetappe in de Giro wordt ook aangehaald.
De vraag is alleen hoeveel waarde je aan een voorbereidingswedstrijd moet hechten en aan 1 slechte dag? Waar je wel vraagtekens bij kunt plaatsen is waarop er vervolgens gebaseerd wordt dat een Evenepoel het beter zou doen dan een renner die er al jaren eigenlijk altijd staat in dit werk. Zo blijkt maar weer dat mensen altijd hun eigen afwegingen en beweegredenen hebben. Soms valt daar geen peil op te trekken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.