Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 51 ... 114 115
Derkus

Roglic
Carapaz
Evenepoel
Almeida

Arensman
Ayuso
Higuita

Sivakov
De la Cruz
Soler
Champoussin
Masnada
Van Wilder
Geesink

Merlier
Hayter
Pedersen
Teunissen
Vendrame
Van Poppel

roland_otto

Corona --> Manuel Peñalver

Sies

Door een ingelaste vakantie wat minder tijd om te puzzelen (en ook nooit heel sterk in deze spellen), maar dit is wat ik er van gemaakt heb

Roglic
Carapaz
Almeida
Evenepoel
Kelderman
Lopez
Higuita
Arensman

van Wilder
Verona
Froome
Wright

Plapp
Dennis
Craddock

Merlier
Thijssen
Hayter
Pedersen
Molano

Karperdrol

Toch vrij weinig mensen die Kelderman links laten liggen.
Oogt fris en zegt zelf ook in goede doen te zijn...ik ben toch niet de enige die onze Wilco heeft? haha.
2.5mil goede TT, prima punch en eindigt vaak vooraan.

Punct

Tja , dan zal de pickrate van Molano wel omhoog gaan

MarvinG

Maar die heeft Ackermann toch gewoon als sprinter...

kevinraar

penalver corona balen moetst ik wat weizigen heb nu dit gedaan

pedersen erin voor ackermann
vendrame erin voor penalver

goed of niet?

Punct

'@karperdrol veel mensen laten hem juist wél links liggen, men gaat blijkbaar voor Higuita en/of Hindley

Kees Krokant

Ik twijfel tussen de wilde en cavagna als teamgenoot van evenepoel. Welke van de twee gaat meer punten opleveren? Cavagna schrijf ik op voor top 10 in de tijdrit. De wilde is wat lastiger waar hij punten kan halen.

MarvinG

Lijkt me een prima oplossing!

Dingetje

Ik ben een beetje verliefd op Alfred. Kan sprinten, tijdrijden, beetje klimmen, beetje vanalles. Gaat gigantisch scoren, of absoluut niks bereiken. Ik ga hem hoe dan ook verkeerd opstellen, maar juichen doen we sowieso!

Tijn Hoffman

Penalver ook covidje gepakt.
Blijven zo wel heel weinig sprinters over. Het waren er al niet veel

FrankSteenbergen

Kan iemand me meer vertellen over de treinen van de sprinters? Ken er wel een paar maar niet alles...
Bennet: v Poppel, Mullen, Koch
Merlier: ...
Ackerman: Molano, ...
McLay: Russo,

Ragnar Lolbroek

'@Karperdrol.
Hier wel Kelderman. Deze morgen Hindley, juanpe Lopez & Thijsen gewisseld voor Kelderman, O Connor & Coquard. Dat is een beetje minder Topheavy en Coquard kan nog lekker een helling over. Thijsen zijn klimkwalitieten ken ik niet zo. Of het de goede keuze is, zal uiteraard nog moeten blijken.😅

Zutphen

Wie kan mij vertellen waarom geen Valverde, niet kijkend naar het prijskaartje............ Zal hij dan echt weinig, of geen, punten pakken ?

Praeses

Welk duo heeft het hoogste puntenpotentieel?
Almeida - Kelderman of Ayuso - Hindley?

RvhC74

Mmmmm Penalver Corona mijn Spaanse verassing er dus maar uit voor Molano

GoldenWallie

Waarom geen Kelderman en Hindley? :)

Praeses

'@GoldenWallie Te veel volk van Bora dan :-)

Maurimaler

'@Franksteenbergen Merlier heeft heel het team in dienst buiten Vine en Meurisse, ik verwacht Taminiaux misschien als laatste man.
Nu dat ik het zeg kan hij ook nog wel wat puntjes pakken onze Taminiaux, als Merlier 1 rit wint en hij eindigt nog top 20 door zijn lead-out+teampunten punten trui. Dan zit hij aan ongeveer 40punten.
Als Merlier dan vroegtijdig afstapt en hij nog 2keer kan meesprinten naar een 11e plek komt hij uit op een 80punten.
Maar dit is wel echt een als als als renner dus ik pak hem niet mee.

Ketjap Manis

Ik tel maar 11 sprinters inclusief Wright. Dan kan een lead out echt wel lonen.

bartje

Ik heb grote twijfels bij Carapaz en heb hem dan ook niet mee. Mijn keuze dilemma: Almeida of Yates. Voorlopig Almeida er in Yates er naast. Ik heb een hele brede selectie met veel meer sub toppers dan anders, normaal gesproken klik ik alle echte favorieten er gewoon blind in, en vul die aan met het restant aan budget. Dat heeft in al die jaren nog nooit goud
opgeleverd dus nu over een andere boeg: de dood of de gladiolen!

Ik vond de puzzel voor deze Vuelta daarmee wel de moeilijkste in jaren, maar hopelijk levert dat dan weer het leukste spel op. Veel plezier iedereen.

Hangtieniedanstaatie

Omdat je niet wil winnen neem ik aan, Papa Bart?

florisvdp

Iemand ons Galvan al gesproken over zijn sprintambities?

vevie

'@hangtieniedanstaatie: 😂 hij is niet de enige die twijfelt. Meerdere mensen hebben al aangeven Carapaz te skippen. Valt wat voor te zeggen. Hij was slecht in Polen. En zijn mindere dag in de beslissende bergetappe in de Giro wordt ook aangehaald.

De vraag is alleen hoeveel waarde je aan een voorbereidingswedstrijd moet hechten en aan 1 slechte dag? Waar je wel vraagtekens bij kunt plaatsen is waarop er vervolgens gebaseerd wordt dat een Evenepoel het beter zou doen dan een renner die er al jaren eigenlijk altijd staat in dit werk. Zo blijkt maar weer dat mensen altijd hun eigen afwegingen en beweegredenen hebben. Soms valt daar geen peil op te trekken.

1 2 ... 51 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.