Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 53 ... 114 115
Primavoormij

Als je twijfelt over Groves kijk dan even de Ronde van Polen terug. Conclusie: niet nemen.

Rim Brakes

Die interviews van Roglic... Hij lijkt het toch echt niet te weten hoe de vlag er straks nog bijhangt. Het is letterlijk de dood of de gladiolen met hem in de selectie. En ik neig er sterk naar om te gaan voor de dood of de gladiolen. En anders moet Ayuso maar iedereen op een knap fietsen.

El Peruano

Groves is dan wel weer kandidaat rode trui drager als BEX de TTT wint en hij in rit 2 zijn fiets eerder over de streep drukt dan zijn teamgenoten. (of werkt het niet zo, en krijgt degene die in de TTT van zijn team zijn fiets als eerste over de finish drukt na dag 2 de rode trui ervan uitgaande dat er geen tijdsverschillen zijn in rit 2. Of zijn er tijdboni's te verdelen bij de finish op dag 2?)

Zugzwang

'@Gratemans @MarvinG @R. D.

Interessant.. ben het ermee eens dat er ook iets van fomo bij mij komt kijken. Als je hem naast Almeida meeneemt dan is het inderdaad eerlijker om hem te vergelijken met prijsgenoten ipv met zijn kopman.

Dan zou je hem dus moeten afzetten tegen andere renners in zijn prijsrange. In dat geval snap ik de keuze wel beter... want Valverde, O'Connor, Mader, Carthy, Arensman en Kelderman zijn ook geen keuzes zonder haken of ogen. Heb die namen zelf overigens allemaal (nog) niet in mijn team opgenomen dus vandaar dat Ayuso toevoegen aan mijn team niet echt speelt. De iets duurdere Mas of de iets goedkopere klimmers (2m) in mijn selectie vind ik of een stuk beter of meer zekerheid voor minder geld geven.

Maar snap de vergelijking tov andere 2,5m renners dus wel.

Delric

Heeft nog iemand het linkje voor het interview met Roger A? (krijg hem niet voor elkaar gegoogled)

MarvinG

Ik heb Valverde als 2.5 miljoen renner. Die kan ik inderdaad direct wisselen voor Ayuso, Kelderman, Arensman of Carthy. Maar de Vuelta spelen zonder een Movistar renner mag niet :P

SlipWeg

Allerlaatste dilemma;

Hindley & Thijssen
OF
Carapaz & Einhorn...
Wat denken jullie?

Jasperdewaal11

Ik heb zowel Ayuso als Valverde. Ik bedoel de jeugd vs de opa die moet je toch allebei in je team hebben op Spaans grondgebied :)

Sies

'@Dave

Daar zou ik zelf voor Carapaz en Einhorn gaan.

Carapaz is echt DE kopman bij Ineos, itt Hindley bij Bora. Thijssen zal wel betere resultaten neerzetten in de sprint dan Einhorn, maar de combi met Carapaz is imo iets zekerder.

Zugzwang

Thijssen is de betere sprinter imo...

Carapaz en Hindley ontliepen elkaar in de Giro niet zo veel... In mijn optiek is het verschil tussen Thijssen en Einhorn groter dan het verschil tussen Carapaz en Hindley (als dat er al is).

Op basis daarvan zou ik kiezen voor Hindley + Thijssen... maar blijft natuurlijk koffiedik kijken.

daanmeels

Volgensmij heeft Ineos 2 kopmannen. Carapaz en Rodriguez. Ik twijfel heel erg of ik carapaz moet nemen.

Of Higuita, Carthy en Rodriguez
Of Carapaz, van Wilder en Wright

Wat zou ik doen?

Guido Benzo

Ik stop ermee. Ben de voorbije Scorito's wel enorm opgeklommen in de poules dankzij jullie raad. De meest voorkomende was dat ik meer sprinters moest nemen. En toch, deze keer hou ik het heel pover. Er zijn teveel vraagtekens bij de klimmers en ik durf niet goed volk thuislaten. Momenteel 1 grote topper thuis, Roglic. Ik denk dat ie er wel zal staan, maar rationeel bekeken het grootste vraagteken. 2 weken trainen... Maar goed.

CARAPAZ
ALMEIDA
EVENEPOEL
HINDLEY
YATES
MAS - Hij mocht geen 2 cent duurder zijn of lag op de schop.
AYUSO
OCONNER
MAL
HIGUITA
LOPEZ
RODRIGUEZ - Hier twijfel ik nog tussen hem en Plapp.
CHAMPUOUSSIN - Twijfel hier tussen hem en Chavez
CAVAGNA of VAN WILDER
HAYTER
GROVES - Ik denk dat pedersen sterker is en Groves heeft echt nog niets bewezen. Maar de TTT punten....
THIJSSEN
ARNDT - Ik haat 2 sprinters in de ploeg, maar weet niet wie anders.
STEWART
EINHORN

Als iedereen top is en fit, ben ik de idioot die 14 klimmers mee heeft en dus niet iedereen kan opstellen. Ik moet hopen op een mindere Roglic en sprintersetappes die wat verkeerd lopen.

Sies

Is Rodriquez echt kopman? Dan is hij een no brainer natuurlijk voor dat geld!

Guido73

Als je twijfelt over Groves kijk dan even de Ronde van Turkije/Oman terug. Conclusie: nemen

SambaMike

'@Delric dat interview is inmiddels verwijderd, stond op een website die geblokkeerd werd vanwege schenden copyright

Antonini

Weer mooi om te zien dat iemand Roglic van wege twijfels niet meeneemt, maar wel Yates, MAL, Mas en OConnor in de de selectie heeft zitten ondanks faalangst, crazyness, daalangst en ook een blessure. Maar kan uiteraard de goede keuze blijken.

WilliamS23

'@Guido Benzo

Zo mooi hoe heel veel hier zoveel waarde hechten aan die TTT. Ik zie Groves met zijn team ergens rond plek 3 eindigen en daar hangen dan weinig voordelen aan. Ja, hij haalt vandaag meer punten dan Pedersen, maar die is veelzijdiger, weet je wat je aan hebt en heeft zich uitgesproken veel kansen te zien. Daarnaast is zijn ITT zeer goed dit jaar. Zijn laatste liet ie lopen wegens zijn fitheid, maar daarvoor altijd top 10. Ik zou het wel weten.

Guido Benzo

'@Antonini

Klopt! 100% gelijk in hoor. Die jongens zijn rijdende vraagtekens hun hele carriere. Maar zijn natuurlijk geen 6m waard en hebben al meer dan 2 weken op de fiets gezeten de laatste maand en half.

Moest Roglic geen punch hebben dan had ik er momenteel vrede mee hem niet mee te nemen. Probleem is, als hij goed is dan is hij een puntenmachine. Stel dat Carapaz in deze situatie had gezeten dan was hij 100% niet mee. Maar Roglic met zijn eindschot is zo gevaarlijk. Entoch.

@WilliamS23 Geef ik je ook gelijk in. En Groves heeft nog niet zoveel bewezen. Pedersen stond er eerst hele tijd in, dankzij dit forum toch beginnen twijfelen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Ik kan nog 3 uur naar mijn team staren, afentoe wat wijzigen om het een kwartier later terug te zetten. Ik gooi hem erop.
Roglic
Carapaz
Evenepoel
Yates
Kelderman
O'Connor
Higuita
MAL
Rodriguez
Van wilder
Buitrago
Adria

Stannard

Ackermann
Hayter
Groves
Pedersen
Coquard
Stewart
Einhorn

Succes allemaal

Guido73

Als je iedereen met twijfels niet moet meenemen, dan eindig je bijna met een hele Wantyploeg!

WilliamS23

Hé, @Lolbroek, blijf eens van mijn team af.

Eddix

Ik heb mijn team inmiddels ook compleet, na veel berichten te hebben gelezen en eindeloos gescroll is dit het dan uiteindelijk geworden:

AK:
Nasibal (absoluut favoriet AK, echter al een tijd niet in actie gezien)
Zadelpen (gangmaker, letterlijk en figuurlijk)
arjenzvob (goede leermeester, als hij tenminste niet bezig is met zelf iedereen op een hoop te rijden)
vevie (standaard top 3)
Doe maar Renaat (doe zeker maar!)
Boasson en Hagen (twee voor de prijs van één)
Lo Zar (eindigt altijd hoog)
zitvlees (doet zijn naam eer aan, door lang in het zadel te blijven)
Brabander (deels thuiswedstrijd voor hem)

Klimmers:
Papa Bart (gaat hij eindelijk de bolletjes binnenhalen?)
Reneetje van het Cafeetje (het cafeetje boven aan de berg ja!)
klaasd (fietst harder omhoog dan omlaag)
ZK (niet uit het wiel te slaan, totdat hij zelf gaat)

Sprinters:
Antonini (op papier de snelste, ik denk ook alleen op papier)
Thombeg (ik verwar deze altijd met Tompot)
Tompot (ik verwar deze altijd met Thombeg)
KissMyAce2.0 (beetje een Bouhanni, oppassen dus!)
se7en (sprint meestal voor een 7de plek)
kevinraar (budget sprinter met hoog puntenpotentieel)

Aanvaller:
Daan de Jager (veroveraar van etappes)

Succes allemaal ;-)

Laatst gewijzigd
Symen De boer

Ik ben er ook klaar mee komt die

Roglic
Carapaz
Evenepoel
Almeida
Yates
Ayusso
MAL
Huigita

Rodriguez
Van wilder
Buitrago

Dennis
Cavanga

Groves
Hayter
Pedersen
Teunissen
Wright
Van poppel
Einhorn

daanmeels

Weet iemand of van wilder moet knechten voor evenepoel of dat hij een eigen klassement mag rijden?

Ik twijfel tussen van wilder of Fred Wright
En tussen Carapaz of Roglic

Wie kan me helpen?

Geoffrey1420

Is lawson craddock iemand die ook wel is mee zou kunnen gaan in de vlucht? Iemand bekend?

1 2 ... 53 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.