Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 54 ... 114 115
arjenzvob

Haha mooi lijstje @Eddix Paar mensen zullen teleurgesteld zijn dat ze buiten de selectie zijn gelaten, waaronder ik. Ik richt me dan maar op de klassiekers in het najaar en het wereldkampioenschap ;)

Symen De boer

Craddock zal wel in de trein van groves zitten

Eddix

'@arjenzvob ik weet dat je vaak voorkeur geeft aan een inhoudelijke discussie, dus wist niet zeker of je dit kon waarderen. Heb je naam wel zeker overwogen!

R. D.

Ik snap heel goed dat 14 klimmers bij deze Vuelta goed voelt. Je bent er zo 2 of 3 kwijt aan corona of een valpartij, zonder dat er nog maar een kilometer geklommen is.

Ik heb op basis van de quoteringen de eindklassementen gemaakt, en dan per renner de punten per miljoen berekend. Op basis daarvan redde Roglic het trouwens wel, maar ik vind de 6M gok gewoon te groot. Zo kon ik ook mooi Alaphilippe erin fietsen vanwege de FOMO.

Ik heb dat FOMO gevoel ook nog bij Valverde maarja dan moet ik weer puzzelen en dat heb ik mezelf plechtig beloofd niet meer te doen :)

arjenzvob

Zeg je nou dat ik humorloos ben @Eddix Dan moeten we snel maar eens een biertje gaan drinken ;)

Guido73

'@Eddix een 7de plaats is in de punten, daar doe ik het voor!

Sies

'@Eddix Weet jij of Hertog Jan op de verboden lijst staat? Want in dat geval zou ik KissMyAce2.0 thuislaten en vervangen door bijvoorbeeld @arjenzvob. Zou zonde zijn om al een renner kwijt te zijn bij de eerste controle.

Dumoulist

Lol, 3,5M voor Alaphilippe maar de gok voor Roglic was te groot..

Overigens precies om 20:00 een bui boven Utrecht. Starttijd jumbo: 19:58. Zal natuurlijk nog wel veranderen maar het wordt wel lekker spannend op deze manier.

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Eddix

Mooi betoog, ik sta bovenaan op de berg whahahaha, Proost!

Vreugdenhil

Wel spannend hoe Roglic in het interview met NOS zegt dat hij nog steeds onder behandeling is voor zijn val. Toch neem ik m.

Eddix

'@arjenzvob haha, ik kreeg een beetje FOMO bij jou, dus bij deze, reactie aangepast, wilde je er graag bij hebben, dus leuk dat je van de partij bent! Dat biertje komt wel bij de jaarlijkse Wielerflits Forum Reunie!

vevie

'@Eddix: bedankt voor het vertrouwen 😂. Alhoewel mijn Wieler Scorito carrière bijna altijd neerkomt op strijden voor een plek in de middenmoot op minuten achterstand van de echte toppers. Wellicht breek ik ooit door net als Team Zadelpen.

Blijkt nu dat ik met Corona nu toch het team met heb gemist. Het kan verkeren 😂

Laatst gewijzigd
Antonini

'@arjenzvob zal ik deze keer maar geen grapje maken?

Zugzwang

'@R.D. Ik heb zelf een vergelijkbaar aantal klimmers ook overwogen, maar het voelt toch niet als de juiste keuze. Ondanks dat het inderdaad fijn is om iets van back-up klimmers mee te nemen lijkt een overtal van 5 toch niet wenselijk. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat in 9 of misschien 10 van die klimmers flink geïnvesteerd is en dat de overige renners koopjes zijn? Misschien is dit niet het geval en is er heel veel uitgegeven aan de klimploeg, dat kan maar lijkt me met oog op een degelijke balans niet wenselijk.

Anyway... er van uitgaande dat er dus 3 a 4 budget klimmers in je ploeg zitten die je in principe niet hoopt op te stellen, denk ik dat je deze plekken beter anders kan besteden. Bijvoorbeeld door budget renners met een specifieke skill (ITT of TTT) dan weet je in ieder geval dat je ze gaat opstellen en er punten voor gaat krijgen.

Nogmaals het idee van een klimploeg groter dan 9 man sta ik helemaal achter en volg ik zelf ook... maar 14 lijkt me dus teveel, denk persoonlijk dat 11 of 12 een mooie balans is.

RvhC74

toch twee kleine last minute wijzigingen whahahahaha

Molano en Adria (toch) out en Stewart en Buitrago in

Heb het idee dat laatste twee meer punten pakken

daanmeels

Carapaz, Almeida en Mas

Of

Roglic, Evenepoel en Carthy

Primavoormij

Roglic + Evenepoel + iedere andere 2.5M renner dan Carthy

FrankSteenbergen

Wat te denken van Hayter? Natuurlijk, hij kan veel, maar in welke etappes verwachten jullie hem nu echt vooraan?
Laten we zeggen sprintetappes (4x) 6e plek, punch (2x) top 5, tijdrit top 3. Dat is toch ook weer niet vreselijk veel?

ZK

'@Eddix haha prachtig! Zal m'n best doen na in de Tour nu opnieuw goud voor het team te behalen

arjenzvob

'@Antonini, de eerste keer dat jij een (goede) grap maakt wil ik best meemaken. Kom maar op!

GoldenWallie

'@Doe maar Renaat arme Carthy! Laat die vent ook eens een hoge pickrate dan 5% krijgen, je weet maar nooit!

Eddix

'@vevie hahaha ik hoopte snel iemand om te wisselen die het bericht nog niet gelezen had! nu moet ik weer puzzelen ;-)

yoeri

'@WilliamS23; Ik zou hem inderdaad ook meenemen. Maar heb helaas geen ruimte meer voor een sprinter van 2,5 miljoen.

rbc1912

'@Eddix: ik zal proberen mijn thuisvoordeel te verzilveren hoor. Maar ik garandeer niks :)

oborobo

Eddix:mis inderdaad arjenzvob,dat is toch de eerste die je opsteld.

1 2 ... 54 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.