Ondanks het krappe budget en de harde keuzes die gemaakt moeten worden, zie ik toch veel overlap in de teams die tot nu toe het licht hebben gezien. Gaat de Vuelta dan toch beslist worden op de juiste kopmannen en het beetje geluk dat je nodig hebt bij valpartijen?
Ik ben er in ieder geval klaar voor. De enige grote ronde waar ik ooit een gouden bekertje voor heb weten te bemachtigen. Daar maak ik graag twee van nu we starten in mijn home town!
Ik ben voor hindley gegaan maar ja dat is mijn keuze
Maakt het wat uit wie je de 1ste etappe cap maakt van een ploeg? Bijv ik maak sivakov cap en hij komt niet met de 1ste 4 binnen krijgt hij wel even veel punten als de rest of krijgt de nr1 de meeste punten en ga zo maar door? Alvast bedankt.
'@oborobo het begint wel een beetje sneu te worden vind je niet? Eerst over die vakantie en nu dit. Je probeert me uit de tent te lokken. Dat mag. Maar dat deed ik op de middelbare school voor het laatst. Stop er dus maar gewoon mee.
En speciaal voor jou: https://www.youtube.com/watch?v=gPIz04_2UMM
Ik ben er ook wel uit. Althans, heb geen tijd meer om te puzzelen…
De definitieve slachting is geweest. Hindley, Almeida en Arensman hebben de schifting niet overleefd. Hoe meer de deadline nadert hoe meer ik naar de “safe side” ben geschoven. Toch Roglic. Toch 4 Ineos vanwege het enorm sterke blok. Voor de TTT zet ik de centen op Yates&co…
'@Symen de Boer, eerst genoemde het grote talent, tweede tijdritcapaciteiten en kopman.
Maar dan zou ik toch voor Kelderman of Valverde gaan. Maar goed, mijn glazen bol laat me vaker in de steek.
In de 2,5 miljoen categorie gaan zeker grote verschillen ontstaan omdat die groep breed is. Aan jou de keus, die ook zeker afhankelijk is van wat je zoekt, dat weet jij alleen.
Laatste twijfels lijken veel om Teunissen te gaan hier, zit er zelf ook nog mee. Carapaz en van Poppel in de hoop op sprintpunten of Hindley en Teunissen. Verwacht wat hogere plaatsingen van Carapaz, maar als Jumbo-Visma de TTT wint (en dus de rode trui) en Teunissen nog een keertje meesprint in de eerste dagen pakt dat ook lekker mee...
'@Berend
Ik wilde graag Yates mee, moest dus ook Coquard nemen en dus te weinig budget voor alle 4.
Normaal post ik altijd al vanaf het begin in dit forum, nu door verbouwing thuis en drukte op het werk en ook nog vakantie eigenlijk alleen dit forum gelezen van de laatste week en daar mijn team op gemaakt.
Roglic, Carapaz, Hindley, Evenepoel en Yates gaan voorlopig mee, alleen Almeida van de toppers niet. Ackermann als C op de sprint en verder Hayter, Coquard, Thijssen, Poppel en Einhorn voor de sprint.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.