Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 56 ... 114 115
Berend

Ik heb Carapaz weggelaten van de toppers, dat was de truc voor de beste verdeling haha. Maar ja, da's voor iedereen anders en als Carapaz de Vuelta wint ben ik de sjaak :)

Succes iedereen!

Thomberg

Vendrame die vlak gaat sprinten verandert een hele hoop

@eddix geniaal! Ik denk ook vaak dat ik Tompot ben

vevie

'@Berend: we gaan het zien, joh. Uiteindelijk gaat er altijd iemand de mist in. Ik geloof (nog) niet in Evenepoel, dus ik laat hem thuis. Wellicht is dit wel de ronde van zijn GT doorbraak en dan ga ik op mijn bek. Zo gaat dat. Zelfde zal het geval zijn met mensen die Almeida of Carapaz skippen. Iemand heeft er op het eind gelijk. Let’s see.

HarryBarry

Welke 500k renners zijn een optie en waarom?

Einhorn sprint snap ik.

Waarom Adria? En welke opties verder?

Jommelb

Oei oei, toch Vendrame er nog in toveren?

mas22

Heb straks geen tijd meer om het te plaatsen dus hierbij alvast de mannen die het mogen gaan doen:

Roglic - kan me niet voorstellen dat hij meedoet als hij geen kans maakt. Dat is ook wat Boven zei.

Carapaz - altijd goed in grote rondes, zekere podium kandidaat.

Evenepoel - zie hem niet als kandidaat voor podium, heeft daarvoor in hooggebergte nog te weinig laten zien, maar zijn veel etappes waar hij kan scoren.

Hindley - na de Giro kan je niet meer om hem heen. Lijkt ook redelijk in vorm te komen.

Yates - denk 1 van de grote favorieten. En anders gaat hij wel voor etappes.

Ayuso - verwacht dat hij een klassement mag rijden, zeker gezien de onduidelijkheid rond Almeida.

Lopez - kan je voor 2 mio niet laten lopen, is kopman bij Astana en was goed in Burgos.

Higuita - veel aankomsten op maat voor hem.

Rodriquez - ben heel benieuwd wat hij gaat doen, kan mee op veel aankomsten en verwacht ook wel dat hij lang mee kan doen in klassement.

Chaves - langst over getwijfeld, 1 van de 3 kopmannen bij EF, rijdt een behoorlijk seizoen en ploegleiding verwacht veel van hem.

Adria - jammer dat hij opeens in de lijstjes kwam, maar verwacht wel een en ander van hem.

Buitrago - wat mij betreft kandidaat voor de bergtrui. Landa gaat niet voor klassement zegt hij zelf en Mader rijdt niet geweldig. Verwacht dat hij veel vrijheid krijgt.

Merlier - snelste sprinter, geeft aan dat hij voor puntentrui wil gaan dus zal gewoon uit willen rijden. No brainer wat mij betreft.

Hayter - WVA light, zal wel minder vrijheid krijgen.

Pedersen - sprint hij niet dan vlucht hij wel.

Thijssen - sprinter in vorm

Arndt - verwacht hem als sprinter, DSM heeft de punten nodig. Gaat ook mee in de ontsnapping en redelijke tijdrit.

Stewart - wordt uitgespeeld als sprinter volgens de ploeg.

Einhorn - zal zijn puntjes wel pakken in de sprint.

Wright - is in vorm, kan mee sprinten, heeft tijdrit en zal meegaan in de vlucht.

Succes allemaal!

Timber

Iemand die McNulty nog overweegt? In een interview met hem zegt hij dat ze met hem plan B hebben en hij dus lang hoog in het klassement wil blijven staan.

Yannickdb

Twijfel tussen vendrame / Thijssen ?

Bozenik

Mooi man, die start in Utrecht. De TTT komt zo dicht langs m'n huis dat ik zelf een zwembadje kan organiseren. En gister zat ene Jai Hindley in zijn BORA-bootje op de Catharijnesingel verleidelijk naar me te kijken, maar ik ben niet ingegaan op zijn avances: onze roze vriend blijft thuis. Net als Almeida, Landa, O'Connor, Valverde, Mader, Sivakov, Arensman, Hart, Kuss, McNulty, Woods, Alaphilippe en vele anderen. Ondanks het ontbreken van de absolute toppers echt een sterk veld in de breedte. Veel plezier allen!

Wicked Wout

Ai ai ai... wat een artikel zo last minute over Vendrame. Komt ie er dan toch weer, die vermaarde last minute wissel? Thijssen out, Vendrame in..?

BasHW84

Mijn team is ook definitief

Roglic - klassement / algemeen / captain etappe 1
Carapaz - klassement / algemeen
Evenepoel - klassement / jongeren
Yates - klassement / algemeen
Mas - klassement / algemeen
Ayuso - klassement / jongeren
M.Lopez - klassement algemeen
Higuita - klassement / bergtrui
Meintjes - klassement / algemeen
L.Hamilton - klassement / bergtrui
Sivakov - klassememt / jongeren
R.Rochas - aanval / bergtrui
Merlier - sprint / puntentrui
Groves - sprint / heuvel / puntentrui
Hayter - sprint / heuvel / puntentrui
Arndt - sprint
Pinot - aanval / bergtrui
F.Wright - aanval / sprint
Stewart - sprint
Einhorn - sprint

Guido Benzo

Almeida en ayuso
Of
Roglic en Adria ...

Laatste beslissing. Heeeeelp

Symen De boer

Vendrame inwisselen voor dennis of voor teunissen?

Poule d'Or

'@Guido
Roglic wel of niet hoort je eerste beslissing te zijn!

Laatst gewijzigd
Guido Benzo

Ja het was eerst niet. Maar ik panikeer nu 😅

GlennTour

DE tip. Nooit op het laatste moment veranderen. Daarvan ga je huilen! :D
Succes allemaal!

R. D.

Die last-minute wissels pakken idd zelden goed uit, en meestal komt het doordat je ergens iets leest wat je doet twijfelen. Wat doe ik hier eigenlijk ? Wegwezen !

Eddix

Vendrame stond er hier vanaf het begin in. Jammer dat zo'n artikel zijn pickrate een boost geeft. Zo te lezen kon je er best verschil mee maken. Ik zie Vendrame als de Albanese van de Giro. Ik denk dat hij vlak gaat meesprinten voor plek 10-20 en in de vlucht gaat zitten. Doe er je voordeel mee. Albanese heeft me goud bezorgd in de Giro.

Rim Brakes

In dat artikel over Vendrame lees ik ook terug dat niet alleen Ben O Conner gaat voor AK, maar Bob Jungles net zo goed. Was mij nog niet bekend.

T1MM0S

Als we blind uitgaan van alle interviews dan doet niemand mee voor wat wij van hun verwachten..

Zie en hoor overal nog maar weinig teams zonder Roglic.. Hoop dat ik toch nog wat lotgenoten erbij krijg!

De Tourminator

Team staat, succes allemaal, op naar een leuke Vuelta...

Aberastuuurrriii

Team is definitief.

Carapaz
Hindley
Almeida
Evenepoel
Mas
Arensman
Ayuso
MAL
Higuita
Sivakov

Rodriguez
van Wilder
Pinot

Hayter
Groves
Pedersen
Thijssen
Vendrame
Stewart
Einhorn

Grote gok zonder Rogliç. Daarnaast had ik Yates ook graag willen hebben. Ook van Buitrago verwacht ik veel, daar kwam ik helaas 250k tekort voor maar goed.

Succes allemaal, op naar het bekertje.

Thomberg

Toch vendrame ipv Thijssen . Bij Vuelta heb je ook aanvallers nodig en denk in totaal dus meer met vendrame te scoren

joris dor

Ben benieuwd last minute rodriguez ingefietst voor Hart, hoop er geen spijt van te krijgen... Succes allemaal.

T1MM0S

Geen enkel moment echt het gevoel gehad om Roglic mee te willen nemen, die staat dan ook niet in mijn team.

Carapaz
Hindley
Evenepoel
Yates
Kelderman
Ayuso
Lopez
Higuita
Hart
Rodriguez
Wilder
Pinot

Ackermann
Groves
Hayter
Pedersen
Coquard
Stewart
Einhorn

Dennis

1 2 ... 56 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.