Ik zal mijn namen ook maar droppen:
- Roglic
- Carapaz
- Hindley
- Evenepoel
- Ayuso
- Arensman
- Valverde
- Higuita
- Woods
- O Rodriguez
- Buitrago
- Adria
- Ackermann
- Hayter
- Groves
- Thijssen
- Stewart
- v Poppel
- Wright
- van Wilder
Ik heb Almeida en Yates op de wip gehad maar er moeten keuzes gemaakt worden. Ook hoop ik dat O'connor geen misser word maar we gaan het zien. Chaves heeft het bij mij ook net niet gehaald. Succes iedereen.
Ik lees hier een paar keer dat Gerben Thijssen gezegd zou hebben dat hij niet gaat sprinten maar alsnog dit artikel van gister lees denkt hij juist wel te gaan sprinten: https://www.wielerflits.nl/nieuws/gerben-thijssen-wil-duels-met-tim-merlier-in-vuelta-aan-mij-om-verwachtingen-waar-te-maken/
??
De twijfels over MAL zijn zeer twijfelachtig. We hebben het over Miguel Angél. Een van de beste klimmers in het peloton. In de Vuelta… Het paradijs voor klimmers. Natuurlijk moet je hopen dat hij niks tegenkomt, maar dat geldt voor elke renner die je selecteert. Het zal mij (op dit moment) hoogst verbazen als een Evenepoel MAL over drie weken bergop kan bijbenen.
Even een vraag:
Het scorito-puntenklassement zie er na etappe 1 als volgt uit:
1: Roglic 56p
2: Harper 54p
3: Kuss 52p
4: Gesink 50p
5: Dennis 50p
6: Teunissen 48p
7: Oomen 48p
8: Affini 48p
Terwijl ze in de volgende volgorde over de finish kwamen
1: Gesink
2: Roglic
2: Harper
3: Kuss
4: Dennis
6: Affini
7: Oomen
8: Teunissen.
Weet iemand hoe dat dit kan en waarom Roglic Harper en Kuss meer punten hebben dan Gesink ?
Mijn Team bestaat overigens uit:
ROGLIC Primoz
CARAPAZ Richard
EVENEPOEL Remco
HINDLEY Jai
YATES Simon
AYUSO Juan
HIGUITA Sergio
LUTSENKO Alexey
HAMILTON Lucas
SIVAKOV Pavel
RODRIGUEZ Carlos
ADRIÀ Roder
AKKERMAN Pascal
GROVES Kaden
HAYTER Ethan
THIJSEN Gerben
WRIGHT Fred
STEWART Jake
VAN POPPEL Danny
EINHORN Itamar
Het grote probleem bij MAL vindnik persoonlijk is dat als ie zijn zin niet krijgt of 1 mindere dag heeft, hij de taxi instapt.
Een Yates, nu wel duurder, heeft misschien ook een slechte dag. Maar die gaat erna nog voor etappezeges.
Niks zo hatelijk als renners die niet meesprinten of rijden voor een 5de plaats of die bij het minste afstappen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.