Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 60 ... 114 115
Thomberg

'@punchen, ja nog mooier uitgelegd dan ik over MAL. Vooral zijn prijs ook.

Ik zie veel Coquard, maar daar heb ik toch wel even weinig vertrouwen in bij vlakke sprints als Vendrame. Die laatste gaat wel ontsnappen. Het zou me niet eens verbazen als Cimolai een keer een sprint opeist.

Jasperdewaal11

Ik zal mijn namen ook maar droppen:

- Roglic
- Carapaz
- Hindley
- Evenepoel
- Ayuso
- Arensman
- Valverde
- Higuita
- Woods
- O Rodriguez
- Buitrago
- Adria

- Ackermann
- Hayter
- Groves
- Thijssen
- Stewart
- v Poppel

- Wright
- van Wilder

Ik heb Almeida en Yates op de wip gehad maar er moeten keuzes gemaakt worden. Ook hoop ik dat O'connor geen misser word maar we gaan het zien. Chaves heeft het bij mij ook net niet gehaald. Succes iedereen.

valowitz

Mooie start gisteren met 391(94%). Vandaag 6 sprinters met Merlier + 3 JV, happy 😊days!

mas22

Voor wat betreft MAL, als hij afstapt met de punten die hij vorig jaar haalde dan ben ik dik tevreden voor die 2 mio.

Ik vind hem meer een zekerheidje voor zover je dat kan zeggen dan een o'connor of een carthy.

arjenzvob

Ik zeg altijd maar: de Vuelta (en welke grote ronde dan ook) win je niet op dag 1. Maar ik snap de euforie bij mensen met veel Jumbo's hoor :)

R. D.

Ik heb 12 van de 20 meest geselecteerde renners, 7 vd 10, 10 vd 15). Toch minder origineel dan ik dacht blijkbaar.

Biedt iemand meer ?

El Peruano

Ik lees hier een paar keer dat Gerben Thijssen gezegd zou hebben dat hij niet gaat sprinten maar alsnog dit artikel van gister lees denkt hij juist wel te gaan sprinten: https://www.wielerflits.nl/nieuws/gerben-thijssen-wil-duels-met-tim-merlier-in-vuelta-aan-mij-om-verwachtingen-waar-te-maken/

??

Thomberg

Haha waarom zou Thijssen niet sprinten als sprinter in een ploeg die graag sprint?

Sjonge Jonge

Ik denk dat je Thijssen en Teunissen door elkaar haalt Pinguin

El Peruano

Gelukkig dan heb ik m niet voor nix in m’n team 😜

vevie

De twijfels over MAL zijn zeer twijfelachtig. We hebben het over Miguel Angél. Een van de beste klimmers in het peloton. In de Vuelta… Het paradijs voor klimmers. Natuurlijk moet je hopen dat hij niks tegenkomt, maar dat geldt voor elke renner die je selecteert. Het zal mij (op dit moment) hoogst verbazen als een Evenepoel MAL over drie weken bergop kan bijbenen.

Bonorrie

Even een vraag:

Het scorito-puntenklassement zie er na etappe 1 als volgt uit:
1: Roglic 56p
2: Harper 54p
3: Kuss 52p
4: Gesink 50p
5: Dennis 50p
6: Teunissen 48p
7: Oomen 48p
8: Affini 48p

Terwijl ze in de volgende volgorde over de finish kwamen
1: Gesink
2: Roglic
2: Harper
3: Kuss
4: Dennis
6: Affini
7: Oomen
8: Teunissen.

Weet iemand hoe dat dit kan en waarom Roglic Harper en Kuss meer punten hebben dan Gesink ?

Mijn Team bestaat overigens uit:
ROGLIC Primoz
CARAPAZ Richard
EVENEPOEL Remco
HINDLEY Jai
YATES Simon
AYUSO Juan
HIGUITA Sergio

LUTSENKO Alexey
HAMILTON Lucas
SIVAKOV Pavel
RODRIGUEZ Carlos
ADRIÀ Roder

AKKERMAN Pascal
GROVES Kaden
HAYTER Ethan
THIJSEN Gerben
WRIGHT Fred
STEWART Jake
VAN POPPEL Danny
EINHORN Itamar

arjenzvob

Jep @Bonorrie. Allemaal dezelfde punten, maar de overige krijgen ook nog extra punten omdat ze teamgenoot van de winnaar, en truidrager zijn.

GlennTour

Het grote probleem bij MAL vindnik persoonlijk is dat als ie zijn zin niet krijgt of 1 mindere dag heeft, hij de taxi instapt.

Een Yates, nu wel duurder, heeft misschien ook een slechte dag. Maar die gaat erna nog voor etappezeges.

Niks zo hatelijk als renners die niet meesprinten of rijden voor een 5de plaats of die bij het minste afstappen.

Platje

Gesink krijgt 10 punten voor zijn eigen trui, Roglic krijgt er 8 voor zijn eigen 2e plek en ook nog 8 teampunten (omdat Gesink de rode trui heeft)

Guido73

Ik zal volgende keer zo een artikel als van Vendrame pas na de deadline hier plaatsen! :p

Bonorrie

Ja natuurlijk, ik vond het in eerste instantie al vreemd (wat het eigenlijk ook is), maar nu met de uitleg erbij heel simpel natuurlijk. Thanx @arjenzvob, en @Platje

rbc1912

Alle teams hier eens geobserveerd en kom tot 2 conclusies:

1. Wat een kenners zitten er hier toch op het forum
2. Als ik mijn team vergelijk met de rest moet ik het verschil in de sprintetappes gaan maken. Zag volgens mij niemand met Merlier EN Ackermann. Kijken hoe dat uit gaat pakken :)

R. D.

En als het tegenvalt denk dan aan mensen zoals ik die Merlier, Ackermann EN Bennett hebben. ;)

RVH

Heb de grote 3 sprinters niet. Wel Pedersen, Groves, Hayter, Coquard, Thijssen. Wie zal ik vandaag kopman maken?

Platje

Zelfde sprinters als ik RVH.. zit ook nog te twijfelen wie captain te maken, Groves of Pedersen (staat nu nog op Groves). Vandaag en morgen waarschijnlijk incasseren, daarna nog genoeg tijd om het ruimschoots goed te maken

kevinraar

mij team voor vandaag
merlier
pedersen
hayter
vendrame
eunissen
thijssen
affini
kuss
almeida

Thomberg

'@R.D. Gewaagd! Ik hoop echt (niet tegen jou hoor) dat Bennett weer van Poppel niet voorbij komt. Merlier daar net achter zat en klem zit en vervolgens Ackermann met gemak wint met Pedersen en Einhorn in z’n wiel

jenzrscl

'@Brabander ik zou toch maar eens terug scrollen naar mijn team? Ergens gisteren rond 16.30 gepost

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

'@RVH Daarom dus altijd 1 topper meenemen ;)

1 2 ... 60 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.