Teunissen captain is behoorlijk gewaagd, heeft aangegeven niet mee te sprinten en mocht hij dit wel doen dan zal hij waarschijnlijk niet voor Ackermann-Hayter-Groves-Coquard eindigen. In feite kan Jumbo iedere renner de rode trui geven, deze hoeft slechts enkele plaatsen voor de overige renners van Jumbo te eindigen (tenzij Hayter 13 sec. bonis zou halen).
Zal mijn team hier ook eens plaatsen:
Roglic
Carapaz
Evenepoel
Almeida
Hindley
Landa
O'Connor
Uran
Rodriguez
Chaves
Champoussin
Masnada
Cavagna
Merlier
Pedersen
Groves
Stewart
Van Poppel
Wright
Einhorn
In mijn definitieve team geen Carapaz, Almeida en Melier:
- Roglic
- Evenepoel
- Hindley
- Yates
- Kelderman
- o Connor
- Heguita
- Ayuso
- Arensman
- Buitrago
- Rodrigez
- van Wilder
- Vine
- Ackermann
- Hayter
- Pedersen
- Vendrame
- Thijssen
- Stewart
- Einhorn
Veel sprinters die een heuvel over kunnen en hopelijk ook tijdens de heuveletappes wat punten kunnen scoren.
Verder flink wat AK mannen zodat ik er aan het eind nog voldoende over heb.
Vanwege maar 1 Jumbo-renner begonnen met 36%. Ik heb er vertrouwen in dat ik vanaf nu voorlopig steeds zal stijgen.
Zal ook nog even in het kort team Zadelpen showen.
- Ackermann
- Thijsen
- Hayter
- Stewart
- Van Poppel
- Pedersen
- Vendrame
- Carapaz
- Sivakov
- Rodriguez
- Hindley
- Kelderman
- Higuita
- O’Conner
- Evenepoel
- Van Wilder
- Masnada
- Almeida
- Lopez super
- Ayuso
Geen enkele jumbo renner. Ik gok dat Roglic het niet gaat doen. Dan is de rest ook weinig waard lijkt me.
Het voelt als alles of niks. Heb er weinig vertrouwen in. 44% na dag 1. Privé heel veel shit helaas....
Veel succes allemaal. 👍🍻
Gisteren in de trein naar utrecht nog lopen knutselen aan mijn team en dit is het geworden:
Ackermann
Hayter
Stewart
Vendrame
V Poppel
Pedersen
Coquard
Hindley
Higuita
Carapaz
O'Connor
Evenepoel
Almeida
Ayuso
Valverde
Rodriguez
van Wilder
J.Lopez
lutsenko
buitrago
Voor mijn persoonlijk iets anders dan wat ik zou doen. mede door het niet hebben van Roglic maar ik hoop wat meer punten te scoren in de 3e week met voornamelijk veel klimmers. vond persoonlijk dit het moeilijkste kiezen tussen renners omdat er echt in het midden gebied veel renners zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.