Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 61 ... 114 115
Yskoud

Thijssen is van de B-sprinters het snelste op vlakke aankomsten.

Barrygoal

Je kan prima Thijssen of pedersen kopman maken. Ik heb de grote 3 deze ronde ook thuis gelaten.
Of t goed uitpakt moeten we nog maar zien, maar zekerheid heb je nooit

rbc1912

Neen. Het is een afweging die je maakt hè. Wat de juiste is zal moeten blijken

Barrygoal

Idd, en dit jaar bevalt het me prima om de duurste sprinters thuis te laten en dit te investeren in AK mannen

Yskoud

Dennis zei net dat ze vandaag gaan proberen iemand anders uit de ploeg de rode trui te geven.

user26790

Mijn team voor vandaag: Ackermann-Hayter-Groves-Coquard-Molano-Teunissen(C) Met een sterke leadout van Dennis en Affini grote kans op etappe winst.

Fietsbel

Zou prachtig zijn killer. Maar vrees voor je, en voor mezelf.

Yskoud

Zal eerder voor Affini of Harper zijn. Teunissen heeft ook vanochtend aangegeven niet te gaan sprinten.

Hay

Teunissen captain is behoorlijk gewaagd, heeft aangegeven niet mee te sprinten en mocht hij dit wel doen dan zal hij waarschijnlijk niet voor Ackermann-Hayter-Groves-Coquard eindigen. In feite kan Jumbo iedere renner de rode trui geven, deze hoeft slechts enkele plaatsen voor de overige renners van Jumbo te eindigen (tenzij Hayter 13 sec. bonis zou halen).

Platje

Inderdaad Hay.. je wint er weinig mee met hem als captain mocht hij wel meesprinten.. als je Ackermann niet bij de eerste 5 verwacht, had je hem ook niet in je team moeten opnemen.. het kan op een dag altijd goed uitpakken maar ik vind het een gekke keuze..

kevinraar

Vraagje hoe heet die wieler commentator met krullen die zag ik gisteren kom niet op ze naam

R. D.

MERLIER(C)

HAYTER
SIVAKOV
RODRIGUEZ

ALMEIDA
ACKERMANN

BENNETT
PEDERSEN
COQUARD

Jeffrey81

'@kevin:

Stef Clement ;)

kevinraar

Nee die us het niet volgens mij intervieuwd hij de renners

Laatst gewijzigd
R. D.

lol

arjenzvob

Han Kock @kevinraar

Zal mijn team hier ook eens plaatsen:

Roglic
Carapaz
Evenepoel
Almeida
Hindley
Landa
O'Connor
Uran
Rodriguez

Chaves
Champoussin
Masnada

Cavagna

Merlier
Pedersen
Groves
Stewart
Van Poppel
Wright
Einhorn

dadeliva

In mijn definitieve team geen Carapaz, Almeida en Melier:

- Roglic
- Evenepoel
- Hindley
- Yates
- Kelderman
- o Connor
- Heguita
- Ayuso
- Arensman

- Buitrago
- Rodrigez
- van Wilder
- Vine

- Ackermann
- Hayter
- Pedersen
- Vendrame
- Thijssen
- Stewart
- Einhorn

Veel sprinters die een heuvel over kunnen en hopelijk ook tijdens de heuveletappes wat punten kunnen scoren.
Verder flink wat AK mannen zodat ik er aan het eind nog voldoende over heb.
Vanwege maar 1 Jumbo-renner begonnen met 36%. Ik heb er vertrouwen in dat ik vanaf nu voorlopig steeds zal stijgen.

ZK

Geen Jetse Bollentrui, maar Julius van den Bergtrui!

Zadelpen

Zal ook nog even in het kort team Zadelpen showen.

- Ackermann
- Thijsen
- Hayter
- Stewart
- Van Poppel
- Pedersen
- Vendrame

- Carapaz
- Sivakov
- Rodriguez
- Hindley
- Kelderman
- Higuita
- O’Conner
- Evenepoel
- Van Wilder
- Masnada
- Almeida
- Lopez super
- Ayuso

Geen enkele jumbo renner. Ik gok dat Roglic het niet gaat doen. Dan is de rest ook weinig waard lijkt me.

Het voelt als alles of niks. Heb er weinig vertrouwen in. 44% na dag 1. Privé heel veel shit helaas....

Veel succes allemaal. 👍🍻

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@ZK spot on

Bzuidema

Gisteren in de trein naar utrecht nog lopen knutselen aan mijn team en dit is het geworden:

Ackermann
Hayter
Stewart
Vendrame
V Poppel
Pedersen
Coquard

Hindley
Higuita
Carapaz
O'Connor
Evenepoel
Almeida
Ayuso
Valverde
Rodriguez
van Wilder
J.Lopez
lutsenko
buitrago

Voor mijn persoonlijk iets anders dan wat ik zou doen. mede door het niet hebben van Roglic maar ik hoop wat meer punten te scoren in de 3e week met voornamelijk veel klimmers. vond persoonlijk dit het moeilijkste kiezen tussen renners omdat er echt in het midden gebied veel renners zijn.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Bennett wint, Teunissen sprint mee. Op naar het klassiekerspel.

Guido73

En Teunissen sprint mee... blijkbaar alleen maar lulkoek wat hij dus gisteren en eergisteren zei

Bzuidema

En Teunissen de rode trui

1 2 ... 61 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.