Ik snap dat bepaalde renners niet te hoge verwachtingen willen scheppen, of de gemoederen willen temperen, of ploegbelang vooropstellen, maar come on, Teunissen, je bent op deze manier eerder een jankrenner dan een juichrenner. Lekker begin zo mannen! Met ook speciale dank aan Thijssen en Hayter. Al wil ik verder niet teveel Hayten. Spanje is nog ver!
Kijk, dat zijn berichten! Geen Bennet, geen Ackerman, geen Merlier en toch 14% gestegen want… gewoon Teunissen opgesteld, natuurlijk gaat die sprinten omdat 1/ we zijn in Nederland en 2/ de rode trui.
Afijn, dat brengt me ook pas naar 65% maar die relatief langzame start had ik zonder die grote drie ook wel ingecalculeerd.
Morgen nog zo’n dagje en we gaan met frisse zin naar Spanje!
Iemand enig idee wat er met Vendrame is gebeurd? Ik zie dat hij samen met ploeggenoten Ben O’Connor en Nans Peters zat, dus misschien bezig schade te beperken van de kopman omdat ze achter een val zaten of zo?
Ik heb Vendrame er op het laatste moment ingeklikt voor Thijssen, dus op zich mag ik niet klagen, maar voor morgen zou ik het wel graag willen weten. Anders gaat dat plekje naar de wel heel gretige Evenepoel.
Onze jongens van De Durecelli's zijn met dit teampje gekomen.
– Roglic
– Evenepoel
– Hindley
– Yates
– Almeida
– Woods
– Heguita
- Taaramae
– Buitrago
– Rodrigez
– van Wilder
– Soler
– Merlier
– Hayter
– Groves
– Vendrame
– Thijssen
– Mc Lay
- Affini
- Dennis
Ik gok vooral op de team punten, met al de koppeltjes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.