Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 63 ... 114 115
groppiestan

'@kevinraar vendrame sprint eigenlijk nooit mee op het vlakke. Hayter was 50/50

Laatst gewijzigd
groppiestan

Thijssen wel sneu. Hoop dat het meevalt met zijn enkel.

Hangtieniedanstaatie

Morgen wind uit het westen, windkracht 4. Waaiers!

Thomberg

Hayter heel raar. Las op Feltet dat het gewoon slechte positionering was. Vendrame kan met die val te maken hebben om bij O’Connor te blijven.

Wright sprint nu deze dagen gewoon niet mee.

Vendrame en wright had ik beetje verwacht, maar natuurlijk gehoopt dat ze sprinten. Vendrame stel ik morgen alsnog op.

Cyclomenno

Mooi resultaat voor van Poppel, Einhorn en Stewart! Toch lekker als je goedkope picks direct al wat puntjes meepakken.

SlipWeg

Heel sneu voor Thijssen... en voor iedereen die hem in zijn teampje heeft. Ook al stapt hij vandaag weer op de fiets kan je hem toch niet opstellen met een zere enkel lijkt mij?

En heeft iemand meer inzage over Wright? Gisteren leek het er even op dat Bahrain zich klaar maakte voor de sprint met Wright op 5km van de meet maar toch sprint hij niet mee. Vandaag dan ook niet?

R. D.

Baal wel een beetje van van Poppel, Einhorn en Stewart. Had ze alle 3 maar toen ik de knoop doorhakte over Roglic precies deze 3 vervangen door Merlier, Bennett en Ackermann. Benieuwd welke sprinter na vandaag de meeste punten per miljoen heeft.

En wat met die Evenepoel ? Vandaag toch maar opstellen als ie zo gretig is ? Zul je zien dat vandaag een Almeida of Alaphilippe een top 15 plaats pakt.

Heerlijk al die keuzes .. :D

Thomberg

Beetje irritant dat die klassementen niet zijn aangepast nog…

rbc1912

Thijssen start gewoon. Volgens mij heeft iedereen hem hier toch?

Dumoulist

Ik zag zojuist het interview van gisterochtend met een glunderende Teunissen. Daar kon je duidelijk aan af lezen dat hij goed nieuws had gekregen. Waarschijnlijk was de TTT de oorzaak dat Teunissen in eerste instantie niet mocht sprinten. Jumbo wou hem daar gewoon voluit mee zien draaien. Als je weet dat je de dag erop mag sprinten dan ga je misschien toch wat eerder van kop af dan gepland. Ik denk ook dat Roglic liever een gemotiveerde Mike heeft dan dat hij 3 weken lang met een chagrijnige sprinter aan tafel zit. Daar is Primoz veelste sympathiek en ervaren voor.

nasibal

Duizend en één redenen waarom een Teunissen kan glunderen bij een interview in de Vuelta nadat ze de vorige dag de TTT hebben gewonnen in eigen land, maar "zojuist goed nieuws gekregen hebben" is inderdaad wel de meest voor de hand liggende :)

Het is gewoon een slap afgetrokken klapzak.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Nasibal, welcome back! Vakantie gevierd? Vanaf week 1 Tour niet meer gezien.

Ben benieuwd naar je team!

arjenzvob

Dat glunderen.... Misschien was hij wel zojuist afgetrokken? Welkom terug @nasibal

nasibal

'@Thombeg

Zo kan je het omschrijven. Ik heb afgelopen vrijdag de volgende jongens bij elkaar geklikt:

Roglic, Carapaz, Hindley, Evenepoel, Yates, Mas, Hart
Ayuso, Hiquita, Rodriguez, Van Wilder, Buitrago, Pinot
Hayter, Pedersen, Thijssen, Stewart, Einhorn, DvP
Affini

@Arjenzvob
Hey ho :) Afgetrokken of niet, als hij vandaag podium rijdt mag hij van mij op een lego stappen :D

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Nasibal die voor Mas gaat vind ik mooi. Is toch een beetje een huilebalk dit jaar die Ma

Verder snap ik ook dat jij Teunissen door z’n eigen woorden niet nam maar achteraf liever hem dan Affini had. Zo halen we allemaal van Teunissen

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Thombeg
In de Tour had ik Tom, het wordt een beetje traditie. Als ik mee had gedaan aan topcoach had ik waarschijnlijk Luuk en Tadic hoog op het lijstje staan.

Punchen of verzuipen

Even voor de goede orde: Teunissen hoefde slechts als eerste Jumbo over de streep te komen om de rode trui te pakken. Meesprinten was daarvoor niet nodig. En als je Teunissens interview ná de rit luistert dan vertelt hij ook gewoon eerlijk dat hij inderdaad Roglic-babysit-dienst had en dat Roglic zélf Teunissen aanmoedigde in de slotkilometer om toch maar mee te sprinten.

Dus ja, Teunissen had misschien een smirk voor de start. Waarschijnlijk omdat hij de rode trui mocht pakken, waarvoor hij überhaupt niet hoefde mee te sprinten.

Astarloa

Heb Thijssen wel maar het klinkt toch niet alsof een goeie sprint erin zit. Ik hou het bij Carapaz voor 6 punten.

ProScoritoManager

Welkom terug @Nasibal! Ik weet niet wat de reden van je retraite was en dat hoeft ook niet, maar weet wel dat je uitvoerige analyses en uiteenzettingen gemist werden :)

Thomberg

'@Astarloa Carapaz pakt er 3, geen 6. Rodriguez pakt er 6. Je hebt nog 2 minuten

Astarloa

Soooo, goeie call! dankjewel. Toch nog Thijssen erin al verwacht ik er niks van.

fringale

Thijssen zegt dat de ploeg waaiers verwacht dus ruil ik hem vandaag toch maar in voor REV want dan zie ik de blauwe garde wel brokken maken. Ook Arndt naar het bankje. Mijn aardedonkere paard Taminiaux geef ik nog één kansje. De euforie bij succes is altijd evenredig aan de gewaagdheid van je keuzes.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ik geef ze allemaal nog een kans. Zowel Thijssen, Vendrame, als Teunissen en Fredje Wright erin vandaag. Kans op 4 x nul, maar ook op de gladiolen. Vamos!

Guido73

'@punchen-of-verzuipen Teunissen zegt duidelijk 's ochtends van de ploegleiding te horen gekregen hebben dat hij mag sprinten, vervolgens probeert hij 's middags, net voor aanvang van de rit, duidelijk geïrriteerd de vraag te omzeilen om dan tot 3x toe te ontkennen dat hij gaat sprinten. Es un idiota!

Laatst gewijzigd
Guido73

Ik vrees dat Bennett vandaag 'm weer gaat pakken, maar hoop van niet!

1 2 ... 63 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.