Inderdaad mooi dat je er weer bent Nasibal!
Sloddies kunnen een topklassering ook alweer vergeten. Enerzijds een verkeerde inschatting van mezelf dat ik Ineos verwachtte als winnaar van de ITT (en van de Vuelta). Daar heb ik er vier van, waarvan Hayter, Sivakov en Rodriguez ook jongere zijn.
Anderzijds niet slim om maar één Jumbo te kiezen voor het geval zij de ITT zouden winnen . Maar wel wreed dat Theunissen dan ineens tegen alle info vooraf gaat meesprinten. Dat leidt tot een onoverbrugbare achterstand.
Echte fout lijkt het niet selecteren van Einhorn. En met de sprinters sowieso deze ronde niet gelukkig met Thijssen en Vendrame. Wel tevreden met Pedersen, van Poppel en Stewart. Groves nog even afwachten.
AK: Last minute Hindley eruit en Almeida er toch in. Geloof niet dat Hindley twee rondes in één jaar kan winnen. Ook Roglic, Carapaz en REV. Van de subtop MAL (nog nooit zo goedkoop), Ayuso , Higuita en Arensman.
Tot slot de gokjes Wright (helaas geen sprint), Buitrago en van Wilder. Hopelijk kom ik toch nog richting 80%.
Wat een baas is het ook, die van Poppel. Perfecte lead-out voor Bennett, die het natuurlijk goed afmaakt. En wat baal ik van mijn kopman Ackermann.... veel te vroeg op kop en laat het daarna gewoon lopen.
Gelukkig valt Merlier ook tegen, die vrij veel gekozen is. Met Pedersen, Groves, Stewart, Thijssen en Stewart pak ik toch nog wat puntjes mee. Alleen minder dan ik had gehoopt.
Besef dus even dat Scorito ooit gratis was, toen moest je voor spellen gaan betalen, vervolgens werd de website wegbezuinigd en tegenwoordig moet je ook nog je geldbeugel trekken om niet elke keer die advertenties door je strot geduwd te krijgen.
Maar je krijgt er zoveel voor terug..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.