Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 65 ... 114 115
Derkus

Is Scorito gecrashed??

Jasperdewaal11

'@Pirazzi oh fijn dat wist ik nog niet......

Dumoulist

'@Nasibal Scorito is net zoals een all inclusive resort. Zodra het geld binnen is verwaterd de kwaliteit door maximaal te bezuinigen. Wel staan er opeens heel veel verschillende spellen op het menu, maar uiteindelijk eet je toch liever in dat ene sterrenrestaurant om de hoek. Als ik maar als eerste bij dat bedje ben.

Laatst gewijzigd
user27296

Een goed dagje vandaag 305 punten gehaald! Met Pedersen als kapitein, zonder Bennett en zonder Merlier!

Laatst gewijzigd
R. D.

28% na etappe 1
56% na etappe 2
80% na etappe 3

Stijgende lijn is ingezet !

RiesKos

Slechts 3% gezakt nadat ik gisteren zowaar verrassend nog wat gestegen was. Maar dit verlies was ingecalculeerd zonder Bennett, Ackermann en Merlier. Gelukkig presteert slechts één van die drie naar behoren en heb ik nog wat bijvangst dankzij Van Poppel.

Benieuwd hoe mijn AK-mannen het in Spanje gaan doen.

RvhC74

Op 91% na de etappes in Nederland, prima. Nu punten gaan scoren 💪

Lo Zar

Ik heb 85% van het team van nasibal.. dat belooft een solide score.. ik verwacht minstens een duimpje.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Met exact hetzelfde team als gisteren, dus zonder Bennett, Ackerman en Merlier, toch nog weer 3,5% gestegen, in totaal ongeveer 30 punten laten liggen als ik alle drie de dagen het maximale uit mijn team had weten te halen.

Dat is jammer maar al bij al niet slecht van die ouwe. De komende dagen worden weer ouderwets Baskenland etappes, daar kan ik me echt op verheugen. Veel pukkels zonder een echte beslisser, echt lekker koerswerk met veel kans voor de aanvallers, maar dat maakt de dagopstelling bepaald niet gemakkelijk..

Laatst gewijzigd
Eddix

Lekker, ik heb 4 BORA's, maar géén Bennett, ach wellicht kan ik wel veel truipunten pakken in moeilijk te voorspellen etappes.. twee maal Ackermann kopman is echt zonde, en natuurlijk zonder Jumbo' heb ik nog veel in te halen..

Laatst gewijzigd
Yuri2222

Ik lees hier best wel wat negatiefs over scorito. Het was vandaag wat traag met het verwerken van de uitslag, maar verder levert het ons toch uren aan mooi puzzel plezier op. Dat voor nog geen 15 euro per jaar vind ik echt een koopje!

Daarnaast luistert de podcast ook nog eens lekker weg, dus vanuit mij alleen maar lof over Scorito.

& nee ik ben niet “de stagiair” ;)

zomaareens

Etappe 4 kan dat voor wright pedersen coquard vendrame?

ZK

Dat zou zomaareens kunnen! Als je ze hebt zeker opstellen, ik heb de laatste 3 + hayter en flip opgesteld

Laatst gewijzigd
zomaareens

Ik vraag me serieus af of het er niet teveel aan is als het en groupe op de slotklim komt, of het niet allemaal klassementsmannen zijn, behoudens hayter

Chef83

Ook hier twijfel met wright pedersen vendrame of mijn klassements mannen .

ZK

Je vult je ploeg uiteraard aan met puncheurs onder je AK mannen zoals Higuita, Roglic etc.

nasibal

Dinsdag is zon dag dat achteraf blijkt dat carapaz vooraf een juiste keuze was ;)

@Yuri

Ik speel al heel lang scorito. Door de jaren heen zijn er veel dingen veranderd aan zowel de spelregels als scorito zelf. De dingen waar echter het hardste om gevraagd werd/wordt zijn altijd links blijven liggen en lang niet alle veranderingen zijn ook verbeteringen gebleken. De allergrootste verandering is dat we er nu voor moeten betalen.

Nu begrijp ik dat de schoorsteen in Breda ook moet roken en dat de uitbreiding van het aantal spellen geld kost. Inmiddels is het zo groot dat men ook niet kan verwachten dat dit gratis vanuit een zolderkamer onderhouden kan worden. En dat is prima, ik betaal er graag voor. Maar kwalitatief schiet het wat mij betreft vervolgens op meerdere vlakken tekort. Als je dan ziet dat er naast het betalen voor de spellen zwaar bezuinigd wordt her en der en er nu ook nog eens extra betaald moet worden om geen advertenties te zien (die zelf ook geld opleveren) ben ik erg benieuwd waar mijn stuivers heen gaan. In ieder geval niet naar de developers die ze voor een afdankprijsje proberen te werven.

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Ik hoop wel dat ze het ak nog even in orde maken voor dinsdag. Puntenklassement lijkt nu ok. Daar zijn de 17 puntjes van de tussensprint van gisteren pas net verwerkt. Ben vandaag voor geen extra Bora gegaan omdat volgens Scorito Bennett en Pedersen vanochtend beiden op 50 punten stonden. Was me iets te onzeker voor teampunten groene trui voor een Bora renner. Nu zie ik graag, voordat Tao op gang gaat komen, hem op de juiste plek in het ak staan. Of klopt PCS niet?

pirazzi

Je kunt Scorito een contactformulier sturen.

Dumoulist

Hmm Adrià was eigenlijk speciaal voor de komende 2 etappes bedoeld. Heeft alleen wel samen met Woods het asfvalt gekust. Iemand misschien meer info?

Hoekje

'@ Lo Zar

Ik zie dat Scorito nu de uitslag van etappe 2 van gisteren nu wel heeft aangepast, die klopt nu qua tijd. Alleen is het algemeen klassement nog niet aangepast. Gaat lekker met horten en stoten. Mag hopen dat dit niet 3 weken zo gaat want dan erger je je kapot.

Lo Zar

Ik heb ze een mailtje gestuurd. Zijn natuurlijk goed brak van alle feesten in Breda. Vuelta Holanda, Havenfeesten, Havermarktfeesten, Breda drijft, Breda live, Jazz, Carnaval en nog 36 jaarlijkse evenementen. Heerlijk, wat een stad.

nasibal

Ik zie dat Scorito nu de uitslag van etappe 2 van gisteren nu wel heeft aangepast, die klopt nu qua tijd. Alleen is het algemeen klassement nog niet aangepast. Gaat lekker met horten en stoten. Mag hopen dat dit niet 3 weken zo gaat want dan erger je je kapot.

Ik ben vooral benieuwd in welke mate de puntentelling dan uiteindelijk correct is. Ik heb het niet nagerekend :P

zomaareens

Kan stewart dit?

Niballie

'@Dumoulist Adrià kwam in Utrecht al bloedend over de streep heen heb ik toevallig zelf gezien. Lag hij er vandaag weer bij?

1 2 ... 65 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.