Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 68 ... 114 115
Delric

Hart wordt nergens echt genoemd maar heeft wel de (redelijk) zekere punten van de jongere trui in de ploeg en een potentiele winnaar in de ploeg met Hayter. Dus bij mij komt ie er (voorlopig) wel in.

Delric

Kuss wordt nergens echt genoemd maar heeft wel de (redelijk) zekere punten van de rode trui in de ploeg en een potentiele winnaar in de ploeg met Roglic. Dus..

Platje

Er zullen vast wel wat bankpunten komen morgen.. ik stel Hayter en de klassementsmannen op (incl. Rodriguez/Ayuso), m.u.v. MAL. Buitrago en Adria blijven ook op het bankje, die mogen het eerst laten zien.

Laatst gewijzigd
Platje

Dubbele post

Laatst gewijzigd
fringale

ZIen jullie een (>8%) puncher in Adria ? Na zijn val in de eerste etappe ? Ik had hem eerder voor wat overgangsetappes geselecteerd met de deur op een kiertje voor morgen, maar ik zou dan al moeten wisselen voor Mas, Arensman of Pedersen ?

user26790

Voor morgen: Roglic (C) - Hindley, Hiquita, Kelderman(BORA) - Hayter en Rodriquez (INEOS), Evenepoel, Almeida, Adria (moet het laten zien in etappe 4 en 5)

JohnMcBennett

Morgen nog één plekje open voor:
- Sivakov
- Rodriguez
- Van Wilder
- MAL

Voor de rest, Rog (cap), Carapaz, REV, Hayter, Yates, Ayuso, Higuita en Buitrago. Ik twijfel nog wat over Ayuso en Buitrago tbv de eerstgenoemde vier, maar zie een Almeida in vorm het ook goed doen. Ayuso is dan een handige opvuller. Buitrago een minder grote zekerheid, maar moet dit ook kunnen. Voordelen van Sivakov en Rodriguez zijn teampuntjes als Hayter wint, voor Wilder geldt natuurlijk puntjes van REV. Voordeel van MAL: je wordt niet zomaar superman genoemd. Twijfels alom

Geoffrey1420

Buitrago heeft het recent nog laten zien. Hoort morgen gewoon bij de favorieten!

GlennTour

Ik vrees toch dat Pedersen niet gaat kunnen volgen als de echte toppers zoals Roglic en Evenepoel vertrekken. Maar ik twijfel nog! Pedersen of Adria...

Eddix

Ik heb Sivakov, Rodrigues, van Wilder, Masnada, Ayuso, Coquard en Pedersen nog op de bank voor morgen.. en eigenlijk niemad die ik eruit wil halen. Luxe probleem..

R. D.

Zat ik ff op PCS de laatste goede uitslagen van mijn captain to be Higuita te kijken(nooit doen)zie ik toch een paar keer de naam Pinot voorbij komen. Die zal zn kruit toch nog wel droog houden morgen ?

Voorwiel

Twijfels. Heb voor morgen:

Roglic c
Evenepoel
Almeida
Kelderman
Lopez
Higuita
Affini
Hayter
Buitrago

Pedersen en Vendrame op de bank momenteel. Kelderman/Pedersen maar wisselen?

Guido73

Ik denk dat Remco morgen eens de gas gaat open draaien op de laatste klim, ben benieuwd.

Guido73

'@Voorwiel denk dat de voorlaatste klim in combinatie met de slotklim te zwaar gaat zijn voor Pedersen.

user27296

Team voor morgen:

Roglic (c)
Evenepoel
Van Wilder
Yates
Carapaz
Higuita
Rodriguez
Hayter
Pedersen

Laatst gewijzigd
R. D.

Jesus Herrada toch op 34.00 bij sommige bookies, ga ik weer twijfelen over een vlucht scenario. :D

lordnelom

Heb 8 vaste renners voor morgen erop staan kan iemand mij helpen met nummer 9
-Battistella (leuk gokje, word bij de voorbeschouwingen in kleine lettertjes genoemd)
-M.A.Lopez (tsja heeft ie wel zo’n goede punch)
-Gesink (eventueel teampunten)
-Rodriguez (misschien teampunten en eigenpunten, weet niet goed wat die kan op zo’n aankomst)
-Van Wilder(zelfde als Rodriguez)

dutchmountains

Mijn dark horse voor morgen...Patrick bevin.

stinopacino

'@lordnelom Lopez zou ik zeggen

stinopacino

Zijn hier meer mensen die twijfelen of roglic cappen? Heb hem dit jaar nog niet heel veel mee zien punchen, in tegenstelling tot vorig jaar

Ragnar Lolbroek

Dit gaat hem worden denk ik.
Higuita(c)
Roglic
Carapaz
Evenepoel
Kelderman
Yates
Hayter
Buitrago
Stannard
Op de bank
Pedersen, Coquard, Adria, Rodriguez, O'Connor, Van Wilder

Berend

Lastige rit morgen, dus veel zin in :)

Heb sowieso deze 7 mee: Roglic, Hayter, Higuita, Kelderman, Valverde, Evenepoel, Almeida.

Dan heb ik nog 2 plekken voor: Pedersen, Vendrame, Yates, Ayuso.
En heel misschien zou Van Wilder, Sivakov, Stewart en Chaves ook nog kunnen. Wat een weelde ;)

Pedersen pakt iig nog 6 punten voor de puntentrui, dus denk dat ik die maar meeneem, neem aan dat morgen bij de 6-8 etappes waar hij kansen ziet behoort.

Laatste plekje dan voor Vendrame, Yates of Ayuso... ;)

jenzrscl

Ben ik blij dat ik geen vendrame heb..
In sprint doet hij niet mee en in etappes zoals morgen twijfelt iedereen om hem mee te pakken

Baskeee

Voor wie Adria wil opstellen, iemand die Spaans kan? :p

https://twitter.com/radiogacetarne/status/1561801630487441409?s=21&t=izr9SryverYwt60DtKexxw

Kort radio interview met hem over vandaag.

zomaareens

Coquare wright vendrame pedersen in de vlucht. Wie gaat zile halen?

1 2 ... 68 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.