Almeida op steile puisten - dit jaar geen een gedaan (laatste klim in San Sebastian is er wel eentje dus daar komt morgen verandering in), vorig jaar 3e in Milaan-Turijn, 2e in Emilië, 2e in de koninginnenrit in Luxemburg, 1e in de 2e etappe in Polen, en (in hondenweer) 17e in de murenetappe in de Tirreno, in 2020 eveneens 2e in Emilië en in zijn tweede meerdaagse als prof 13e in de slotrit van de Algarve. Dat is een behoorlijk trackrecord, met name die twee podiumplaatsen in Italië eind vorig jaar waren zeer knap als je kijkt naar hoe goed die velden waren.
Edit: je zou ook nog de etappe naar Turijn in de voorbije Giro kunnen meenemen, daar was hij 6e.
Heb al een redelijk team staan maar dan zonder Roglic. Wordt even spannend of hij meegaat ofniet. Heb nu veel klassementsmannen die ook kunnen punchen. Ook geen Evenepoel of allaphilipe. Denk dat dat mijn taktiek gaat worden.Maar het is nog wachten totdat de selecties echt vast staan. Want ik mis nog een paar sprinters.
Jij hebt er een ondertoon in gevonden, die er niet in zit Arjen. De enige suggestie die ik maak is dat de ene stelling zich direct met de andere tegenstrijdige stelling op dit forum kan afwisselen, én dat ik dat wel komisch vind.
Er zat echter wel een ondertoon in mijn reactie op jouw reactie. Laten we die in gedachte houden bij het reageren op elkaar.
On another note: voor de Tour werd ook de vorm van Vingegaard enorm in twijfel getrokken, veel vonden zijn prijs te hoog. Door de Dauphine ging iedereen toch ineens overstag. Vervolgens zijn er weer mensen die aan de hand van de prestaties van O’Connor zeggen, zie je wel niet teveel naar voorbereidingskoersen kijken. Allemaal iet wat hypocriet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.