Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 9 ... 114 115
Odin

Maar zonder vroege val had O’Connor waarschijnlijk veel beter gereden dus de mensen die dat zeggen is niet helemaal terecht.

Odin

Adria bevestigd hier toch wat we allemaal al dachten. Klik

Benzardi

Nog 20 dgn en nu al draait de 3D printer overuren om mijn teampje in elkaar te draaien.
We hebben wel al de kern van de ploeg, maar dat zijn pas 5 a 7 renners en daarom wachten we nog steeds rustig en geduldig af.

GGGRRRRRRR.

arjenzvob

O mijn god. De paria's staan meteen klaar om me aan te vallen @oborobo en @antonini. De één valt iemand aan op zijn uiterlijk (oborobo over Blaudzun) en de ander verkondigt onwaarheden (antonini tijdens de tour: VINGEGAARD in de verkenning gevallen!! wordt gevreesd voor botbreuken…). Ik wilde alleen maar aangeven dat ik diep respect had voor de prestatie van Evenepoel. Ik heb misschien zitvlees verkeerd geïnterpreteerd, daarvoor dan sorry. Ik lees overigens nergens iemand de les, behalve over 3 weken weer :) Heerlijk 6 weken vakantie!

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Ik kan me op de frontpage vaak mateloos amuseren om de polarisatie die Remco zijn resultaten (of juist het gebrek daar aan) teweegbrengen, maar hier kom ik voor de ins en outs rondom alle eventuele Vuelta deelnemers. Zullen we weer ontopic gaan?

vevie

Dit wat Remco vandaag doet is toch niet nieuw? Heel veel bewondering voor. We hadden echter al vastgesteld dat hij op zijn dagen iedereen naar huis kan rijden. Dus ook op Spaanse klimmen. Dat heeft hij vandaag weer gedaan. Chapeau. De stelling is: kan hij dat ook in serieuze etappekoersen of GT’s tegen de wereldtop over meerdere dagen. Dus niet 1 dag. Meerdere dagen. Dat gaan we zien in de Vuelta. Dit veranderd toch nog niks?

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Arjen jongen, lekker man

oborobo

Dan heb je misschien iets om over na te denken Arjen.
Youp van het Hek nog gezien vanavond?

Thomberg

Ik vond Youp toevallig best grappig. Maar laten we weer in-topic gaan.

Adria oprecht een parel.

floda

Wel grappig dat iedereen zijn eigen conclusies trekt. Voor mij blijft Remco een twijfelgeval, gaat incluis witte truipunten wel zo’n 200 punten bij elkaar fietsen als ondergrens en bovengrens weet niemand…Echter mijn conclusies vandaag zijn:

Yates niet sterk, Kelderman nog veel slechter. Rodriguez gaat door veel mensen worden gekozen, maar wordt bergop ingehaald door benoot. Sivakov rijdt in voorbereiding koers weer eens goed, dus zal straks wel weer slecht zijn.

Geoffrey1420

Yates rijd ze beste klassieker in tijden, ben je dan slecht? Het feit dat een benoot en mollema hier veel beter zijn dan bijvoorbeeld een yates, kelderman en de onvermoeibare pogi betekend misschien dat je voor de vuelta hier niet teveel conclusies uit moet trekken.

Cyclomenno

Iedereen die Bauke bij kan blijven in San Sebastián klik ik er meteen in

Yskoud

Wat er in Polen gebeurt is voor mij veel relevanter dan die eendagswedstrijd van gister.

Thomberg

Hopelijk rijdt Kooij de Vuelta. Aan de andere kant kan ik me nog de opleving van David Dekker herinneren vorig jaar die daarna Giro mocht rijden (naast Groenewegen). Bakte er verder niet veel van. Nu schat ik Kooij hoger in, maar toch wordt hij 3 miljoen dan is het wel een gokje.

Ragnar Lolbroek

Scorito mag wel eens wat gaan aanvullen. Er staan wel wat renners op de voorlopige startlijst die nog niet zijn toegevoegd. Is de stagiair met verlof ofzo?

Bode80

'@Ragnar die heeft een vrij weekend. ;-) Maandag zal die wel weer aan de slag gaan.

rbc1912

Ik ben van de Classica ook niet veel wijzer geworden hoor. Ja, dat Evenepoel iedereen op een hoop reed

oborobo

Ragnar Lolbroek

Die heeft 6 weken vakantie!

Franky122

Arjen = scorito stagiair confirmed?!

Yskoud

Ayuso gaat ook naar de Vuelta, benieuwd naar zijn prijs. Kelderman dik in orde.

Ackermann en Bennett laten in Polen wederom ien hun prijs niet waard te zijn

arjenzvob

Want 2e is niet best @Yskoud? Ik heb de chaotische sprint gezien, prima uitslag in dit veld. Weliswaar Thijssen voor 1,5 dan wel weer interessant. Interessanter dan 3 voor Ackermann, fair enough.

Bzuidema

Groves en merlier toegevoegd. Mooi dat de stagiaire meeleest hier. Nog even voor de vakantie updaten.

rbc1912

Verschillende manieren hoe je uitslagen kan interpreteren. Het is een vrij breed sprintveld in Polen. Dan is 2e wel goed toch? Of je er 3 miljoen voor over hebt is een andere vraag

niek-vdv

Nu heeft Ackermann nog een leadout en trein, vrees dat hij die in de Vuelta niet zal hebben. Doe mij dan maar liever een Groves voor een half miljoen minder.

Scoritop

Ik heb het niet gezien vandaag, maar groves wordt 19e

1 2 ... 9 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.