O mijn god. De paria's staan meteen klaar om me aan te vallen @oborobo en @antonini. De één valt iemand aan op zijn uiterlijk (oborobo over Blaudzun) en de ander verkondigt onwaarheden (antonini tijdens de tour: VINGEGAARD in de verkenning gevallen!! wordt gevreesd voor botbreuken…). Ik wilde alleen maar aangeven dat ik diep respect had voor de prestatie van Evenepoel. Ik heb misschien zitvlees verkeerd geïnterpreteerd, daarvoor dan sorry. Ik lees overigens nergens iemand de les, behalve over 3 weken weer :) Heerlijk 6 weken vakantie!
Dit wat Remco vandaag doet is toch niet nieuw? Heel veel bewondering voor. We hadden echter al vastgesteld dat hij op zijn dagen iedereen naar huis kan rijden. Dus ook op Spaanse klimmen. Dat heeft hij vandaag weer gedaan. Chapeau. De stelling is: kan hij dat ook in serieuze etappekoersen of GT’s tegen de wereldtop over meerdere dagen. Dus niet 1 dag. Meerdere dagen. Dat gaan we zien in de Vuelta. Dit veranderd toch nog niks?
Wel grappig dat iedereen zijn eigen conclusies trekt. Voor mij blijft Remco een twijfelgeval, gaat incluis witte truipunten wel zo’n 200 punten bij elkaar fietsen als ondergrens en bovengrens weet niemand…Echter mijn conclusies vandaag zijn:
Yates niet sterk, Kelderman nog veel slechter. Rodriguez gaat door veel mensen worden gekozen, maar wordt bergop ingehaald door benoot. Sivakov rijdt in voorbereiding koers weer eens goed, dus zal straks wel weer slecht zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.