Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 92 ... 114 115
yoeri

Hahaha de uitleg stond serieus nog bovenaan vorige pagina. Hier hadden ze daar discussie over

Dingetje

Ben nu Thijssen, Einhorn, Hayter en Stewart kwijt ;( Dat wordt opvullen met renners die 3e staan in het jongerenklassement.

Yskoud

6 man kwijt. al. Snel vergeten deze ronde en op naar volgend jaar dan maar.

R. D.

Wordt tijd dat McClay een snotneus krijgt ..

Feld

Even teruglezen…vraag is net gesteld

rbc1912

'@Dingetje: hier idem
Hayter, Einhorn, Thijssen en Stewart. Maar dit zijn wel veelgekozen mannen hè. Net als Vendrame die ook door nogal wat mensen gekozen is. Het is zeker jammer ja, maar ook niet desastreus ofzo

Sjonge Jonge

Hier alle 5 (Hayter, Einhorn, Thijssen, Stewart en Vendrame) uitgevallen, dat komt toch wel binnen.
Nu nog 2 sprinters over met Pedersen en Groves.

Capra

Einhorn, Stewart, Hayter en Thijssen weg.

7 man in de top 10 AK.
Helaas geen REV en MAS, dus slechts 73 %.
Maar Madrid is nog ver....
Merlier, Pedersen en Coquard zullen het moeten doen in de sprints.

Flater

Begint zo wel krapjes te worden op het gebied van sprinters. Gelukkig heb ik vrij veel opvullers.
Bennett, Groves, Pedersen en van Poppel over als sprinters, Evenepoel + 2 QS + 2x Bora voor hopelijk winst + puntentrui Bennett. Dat zou nog steeds voor een aardige score moeten zorgen.

Voor vandaag:
Evenepoel (c)
Roglic
Yates
Ayuso
Geoghegan Hart
Rodriguez
Van Wilder
Cavagna
Pedersen

Kelderman op de bank, daar zou ik eventueel spijt van kunnen gaan krijgen.

zomaareens

Kelderman tja... staat 22e ofzo, of ie zich nou uit elkaar gaat trekken?

rbc1912

Ik verwacht ook niks meer van Keldermann eerlijk gezegd. Rijdt al jaren ook geen deftige tijdrit meer. Ik stel hem in de sprintetappes wel op omdat-ie teampunten kan halen door Bennett. Laatstgenoemde is deze Vuelta de ster van Bora. Dat zagen weinigen aankomen denk. Ik niet in ieder geval

Valvuillerdemoz

Gloeiende gloeiende das al de zoveelste uitvaller die bij mij gewoon opgesteld staat in de etappe. Ik had toch best Rodriguez of van Wilder daarvoor in de plaats willen zetten. Het is echt niet te doen al die Coronagevallen. Je moet gewoon vakantie nemen om dit allemaal te managen.

Laatst gewijzigd
Platje

Zoals reeds benoemd door meerderen: 4 sprinters (inclusief Hayter) naar huis.. en als je dan geen Bennet/Merlier/Ackermann (valt idd tegen tot nu toe) hebt wordt het nog erg lastig om een hoge score te halen/vast te houden. Zeker als Mas in je team ontbreekt! Tot nu toe nog steeds stijgende en rond de 85%. Hopelijk is etappe 13 net iets te zwaar voor de 3 bovengenoemde sprinters en wordt er in etappe 16 oorlog gemaakt (maar zonder een Van Aert/Vd Poel en een slechte Flip zie ik dit niet echt gebeuren). Schade beperken op die momenten en hopen dat de jonkies het volhouden, dat MAL zijn vorm terugvindt en een etappe iedereen eraf rijdt en Yates niet een Yates doet en 1 dag er volledig doorheen zakt :)

Laatst gewijzigd
Delric

en daar gaat Bennet.. gaat lekker met de sprinters en doei teampunten Bora

chip 010

Bennet ook niet van start, zo is het straks voor bijna iedereen maar 1 of 2 sprinters. Heb er nu 5 die weg zijn

Imtabido

DNS Sam Bennett. Teams met Pedersen zijn wel spekkoper, helaas niet meegenomen hier. Zelfs Merlier kan nog een goede keuze blijken. Mijn keuzes voor Ackermann en Groves pakken ook nog niet echt goed uit maar er ontstaat nu wel veel ruimte in het sprintersveld.

Laatst gewijzigd
Flater

Ai ai ai Bennett eruit. Daar gaat de kans om de top 10 vast te houden.

Valvuillerdemoz

Nou ja, Bennet had ik dan vandaag tenminste niet opgesteld. Dat scheelt. Kan ik morgen nog mooi op zoek naar een opvuller met één of twee zekere punten

Laatst gewijzigd
Platje

De mensen met van Poppel zullen dit niet erg vinden.. ik heb die helaas ook niet..

Boasson en Hagen

Met Van Poppel en Pedersen in het team ben ik niet rouwig om de exit van Bennett. Zelf wel Hayter, Vendrame en Einhorn kwijt, maar zo heeft iedereen wel een paar uitvallers. Jammer dat het een beetje een loterij wordt.

Smarty

Nu kan Van Poppel voor eigen succes gaan sprinten. En laat ik nu Van Poppel hebben..... :))

Flater

'@Boasson en Hagen, die 2 heb ik ook in mijn team. Ik ben voor een ruim sprintersteam van 8 renners gegaan om daar het verschil te maken. Vrij zuur dat ik er daar nu al 5 van verloren ben met Hayter, Vendrame, Bennett, Stewart en Thijssen. In plaats van verschil maken, gaat het nu schade beperken worden.

valowitz

'@Boasson en Hagen Scorito is en blijft een gelukspel.

rbc1912

Het is altijd een loterij toch?

Smarty

'@ Scorito deelnemers: heeft er iemand nog een acceptabel sprintteam over?

1 2 ... 92 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.