Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 93 ... 114 115
Punchen of verzuipen

Met Ackermann, Groves en Pedersen heb ik in ieder geval nog wel 3 relatief sterke sprinters over. Wegvallen Thijssen, Hayter en Einhorn wel jammer, maar bijna iedereen mist sprinters. Kopman kiezen voor sprintetappes wordt wel nog een dingetje...

R. D.

Ik had wel zin in die sprinter etappes maar nu Hayter en Bennett eruit zijn ...

Nog Pedersen/Ackermann/Merlier/Coquard over

Platje

'@Punchen of verzuipen: waarom wordt de kopman een dingetje?? Pedersen al 2x tweede in NL toen alle sprinters erbij zaten dus lijkt mij geen twijfel mogelijk

rbc1912

Merlier/Ackermann/Pedersen/(Wright)

Punchen of verzuipen

Omdat ze allemaal 1e maar ook 7e kunnen worden. Pedersen is niet gegarandeerde top3 wat mij betreft in de sprint.

DerbertHijkstra

Ik denk eigenlijk dat, mits je genoeg renners met wat vaste puntjes hebt, het hebben van weinig sprinters zich niet zo zal laten voelen. Ik heb zelf Ackermann en Pedersen nog, maar de rest opvallen met AK-, jongeren- en teampunten compenseert waarschijnlijk genoeg. Die punten leveren elke sprintetappe standaard, terwijl renners als Groves en Wright daar niet per se overheen gaan.

Valvuillerdemoz

Wie moet hem nu nog voorblijven dan?

rbc1912

Alsof Pedersen zo'n zekerheidje is in vergelijking met een Ackermann. 'Acke' rijdt 2 slechte sprints, maar de 3e x kan zomaar raak zijn

Laatst gewijzigd
Platje

Dat risico is er met elke sprinter.. maar heb toch liever Pedersen dan een Ackermann in mijn team en ook liever dan Merlier.. die laatste heeft meer kans om 1e te worden maar van Pedersen weet je dat hij ook levert wanneer het iets zwaarder is

R. D.

Ik heb ze alle 3 en nog captain ik dalijk Pedersen ipv Merlier of Ackermann

Thomberg

'@Brabander, de laatste sprint fietse Ackerman wel achteruit.

Mijn sprintteam: Pedersen, Ackerman en hopelijk Wight

rbc1912

Ik ga met jullie mee hoor. Maar 'vanzelfsprekend' vind ik het niet. Niet in de mate van dat je Evenepoel 'capt' vandaag bijvoorbeeld

p.zwart

Pfff, je zult maar Vendrame, Thijssen, Stewart, Arndt, Einhorn en Hayter als sprinters in je team hebben. En,....Affini voor de tijdrit. Op naar het klassiekerspel 🙃

kevinraar

Echt kut zie nu pas net dat affini en hayter niet meer meedoen door corona had affini als kopman daar gaan me punten al weer

Uk heb nog 3 sprinters als je teunissen als sprinter mag rekenen eb melier en pedersen

Laatst gewijzigd
Sloddies

Sloddies van het sprintteam Hayter, Vendrame, Thijssen en Stewart kwijt.
Resteren nog Pedersen, Groves en van Poppel (die in waarde verdubbelt door de opgave van Bennett. Daarnaast nog Fredje W, die misschien in het tweede deel wel gaat meesprinten. Komt namelijk erg hoog in het puntenklassement.

arjenzvob

Ik heb Ackermann, Pedersen, Coquard nog over. Wright reken ik daar toch echt niet meer onder, al stel ik hem wel op. Opvullen met Quickstep en andere truipunten dan maar. En Yates, mocht Groves stiekem winnen... Tja.

rbc1912

Daar heb ik Hamilton voor. Tsja, inderdaad

Wicked Wout

Als ik het hier zo hoor, dan kan ik morgen zomaar eens wat stijgen. Heb nog Pedersen, Ackerman, Coquard en Groves over. Daarnaast toch 48 zekere punten met Evenepoel, Van Wilder, Ayuso, Rodriguez en Vine

Eddix

Ik heb nog Ackerman, Pedersen, Coquard en Van Poppel

Reus

Sjonge jonge weer lekker domme keuze weer vandaag. Na uitvallen van Hayter ff snel snel snel team aanpassen en Craddock er niet in staan en Kelderman wel. Zo maak je nooit verschil natuurlijk…

Meijers

Wat zijn al die klassementsrenners aan het doen? top5 tussentijd voor Sivakov, Superman en o'Connor en zelfs Meintjes rijdt top 25. Hebben de laatste 30 opeens windkracht 6 mee ofzo?

rbc1912

Motivatie hè

Punchen of verzuipen

Hahaha hier Kelderman er maar in gezet ipv MAL. Zo'n tijdrit van MAL had ik echt niet (meer) zien aankomen.

Eddix

Sivakov niet opgesteld, heerlijk.

Maar blijkbaar wel onweer op komst, dus de wind mee theorie is zo gek nog nie!

Laatst gewijzigd
JohnMcBennett

Nou, dat worden een heleboel bankpuntjes vandaag...

1 2 ... 93 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.