Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 94 ... 114 115
R. D.

Sivakov als laatste erin gezet omdat Hayter uit viel. :D

arjenzvob

Meevaller is dat iedereen wederom veel bankpunten heeft, maar O Connor, Sivakov en Rodriguez bijvoorbeeld niet opgesteld...

Shit zeg. Almeida. Scheelt een paar plekken en punten!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ipv Plapp toch Sivakov of Alaphilippe moeten opstellen, nu bankpunten.

Dingetje

Almeida nog even met een rondje van de zaak ;) Kost toch ook weer even wat puntjes.

pirazzi

Ja, over flapdrollen gesproken...

jenzrscl

Remco wat een baas! Rijd iedereen naar flarden!

Weer mooi 324 punten en top 10 in algemeen 😍

Meevaller btw dat hayter uitviel, rodriguez in zijn plaats last minute ingebracht vandaag

Laatst gewijzigd
Symen De boer

Ook hier MAL op de bank maar wel weer doorgestegen naar 98,4% vandaag 347 punten.

Morgen kleine daling verwacht ik

Pedersen (c)
Groves
Van poppel
Wright
Cavanga
Van wilder
Rodriguez
Roglic

Reus

Best apart dat ik tot nu toe een best ok Tour en Giro verstand heb maar in de Vuelta heel veel verkeerde keuzes maak…

Maar nu wel 8 man uit de top 11 in m’n team… potentie wel aanwezig voor de komende weken…

user26790

Vanmorgen nog gecheckt op uitvallers. Het uitvallen van Hayter niet meer op kunnen vangen. Sivakov en Rodriquez gebankt. Kelderman en Arensman hebben niet geleverd. Blijf rond de 75% hangen.

rbc1912

Geen bankpunten hier hoor. O'Connor, C. Ródriguez en Ayuso stonden er netjes in :)
Wel half procentje gedaald naar 90,6%
Maak me verder wel een beetje zorgen. O'Connor lijkt er nog wel goesting in te hebben getuige vandaag, maar mijn Bora-trio rijdt wel erg dramatisch in de rondte. En Arensman zag er ook niet fris uit :(
Morgen hopen op een koninklijke sprint tussen Merlier, 'Acke', Pedersen en Wright (Said Fred). En voor het geval Groves mocht winnen heb ik een plekje aan die paljas van een Lucas Hamilton geschonken. Nu al de 3e keer dat ik in zijn val gelopen ben. Waarom?

joss_the_boss

Krijg ik geen etappe teampunten met m’n 4 QS?

jenzrscl

Morgen kan ik al bij al mooie sprint team zetten

Merlier(c)
Ackerman
Pedersen
Van poppel
Teunissen
Wright
Evenepoel
Roglic
Vine ( hopen dat merlier wint)

Laatst gewijzigd
MarvinG

Wat een luxe!

pirazzi

Krijg ik geen etappe teampunten met m’n 4 QS?
Spelregels even lezen.

kevinraar

nog nooit zo slechte gedaan 63 punten sta op 12 procent

Odin

Aangezien er niet meer bijster veel sprinters zijn is het denk ik geen uitgemaakte zaak dat het een massasprint wordt. Een sterke kopgroep zal lastig te controleren zijn vandaar dat ik Pedersen kopman maak want die kan ook in de vlucht meezitten.

Pedersen(C)
Ackermann
Groves
Mclay
Evenepoel
Van Wilder
Allaphillipe
Cavagna
Ayuso (voor als Ackerman wint en wat eigen jongeren puntjes)

Thomberg

Weinig bankpunten hier ook. Alleen Mal maar had wel Pedersen in zijn plaats dus alle 9 man in de punten. Mooi dagje. Blij klimmen maar nog steeds maar op 85%. Wel 6 renners bij eerste 8. MAL toch veelbelovend zo. Hopelijk groeit hij de ronde in. O’Connor idem.

Ayuso en Mas m’n enige “missers” (als in die heb ik niet) alhoewel die eerste nog de ronde vol moet houden.

En Carapaz dan domme keuze maar ach, Hindley heb je niet heel veel meer aan.

kevinraar

hier het slechte team voor morgen
pedersen
merlier
teunissen
j lopez
yates
almeida
kelderman
hindley
masnada

Guido73

'@pirazzi Plapp had eergisteren al aangegeven niet voluit te gaan

Door de opgave van Bennett was de motivatie om ervoor te gaan bij Mads precies ook wat weg, jammer.

Laatst gewijzigd
zeewolde

'@Se7en Pedersen gaf bij Eurosport aan het pas na de finish te hebben vernomen. Hij is wel degelijk vol gegaan, en zei dat als hij het geweten had, hij inderdaad iets minder vol zou zijn gegaan.

Guido73

'@zeewolde ah ok thanks, gewoon niet goed genoeg dus.

R. D.

Blij dat ik morgen deze 9 kan opstellen, hopelijk een mooie sprong maken.

PEDERSEN
MERLIER
COQUARD
ACKERMANN
ALMEIDA
AYUSO
EVENEPOEL
ALAPHILIPPE
RODRIGUEZ

rbc1912

Morgen voor:

Pedersen (C): zoals hierboven al aangegeven. Kan ook in 'de vlucht zitten
Merlier
Ackermann
Wright: sprint of vlucht
Ayuso: ploegmaat Ackermann + jongeren
Evenepoel: rood, punten, jongeren
Van Wilder: ploegmaat Evenepoel
Roglič: rood, punten
L. Hamilton: voor als Groves onverhoopt mocht winnen

Laatst gewijzigd
pirazzi

Oké dat van Plapp wist ik niet.
@kevinraar: Teunissen is ziek dus die hoef je niet op te stellen.

Benzardi

Vandaag mogen De Duracelli's niet klagen met 285 punten, daardoor zijn we met 1,8% gestegen naar 77,2%
Voor morgen luisteren we naar de bandenjongen want die zei toch echt duidelijk dat de banden van McLay scherp stonden.

Deze tegenliggers neem ik morgen mee.

Merlier
McLay
Groves
Eve
Rog
Almeida
Soler
Wilder
Rodriguez

1 2 ... 94 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.