Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 95 ... 114 115
jenzrscl

Sommigen die denken dat pedersen ook via vlucht kan, daar geloof ik nx van, die krijgt echt geen ruimte met zijn groene trui, of ze zulleb lln er hele dag met maar 2 minuten voorsprong voor rijden dat zijn kracht op is. Dus denk dak mads lekker slim op sprint gaat spelen, heeft voorsprong genoeg

Laatst gewijzigd
Odin

Mads heeft onder de sprinters helemaal geen uitdagers voor de groene trui dus dat lijkt me niet echt relevant. En als hij in een sterke kopgroep komt zijn er gewoon weinig ploegen met een sprinter die ze terug kunnen gaan halen als Trek zelf ook al niet meewerkt.

jenzrscl

Nou alpecin en bike en de gele mannen voor mclay , das al 3 teams die zeker gaan rijden

Guido73

Idd @Tormund , Remco, 2de in het puntenklassement, heeft 3 bergritten achterstand op de Mads, het minste van zijn zorgen en van de andere sprinters is zelfs geen sprake.

Laatst gewijzigd
Odin

Klopt @jenzrscl , maar dat betekend dus dat hun niemand in de kopgroep moeten hebben zitten. Maar goed ik zeg niet dat het geen massasprint kan worden maar mads is ook gewoon erg goed van uit de kopgroep hebben we in de tour ook nog kunnen zien. En als zo’n etappe met een kopgroep van 6 al in de tour een sprint kunnen ontlopen denk ik dat dat hier ook zeker tot de mogelijkheden behoort en mocht dat zo zijn hoef je er niet gek van op te kijken dat mads in die kopgroep zit.

jenzrscl

In tour waren er wel wat meer kleppers , met phillipsen ewan van aert jakobsen groenewegen enz .. Nu alleen merlier, in massasprint heeft hij meer kans te winnen dan in vlucht. Dan is kans ook groot dat iemand gewoon weg rijd op einde

Laatst gewijzigd
Odin

Dat hij minder concurrentie heeft als in sprints in de tour is zeker waar. Maar de kans op een massasprint hier is ook minder groot als in de tour vanwege het geringe aantal sprinters wat nog aanwezig is. Dus dat kan voor hem een prima reden zijn om in de kopgroep proberen te komen denk ik, mocht dat niet lukken heeft hij altijd nog kans vanuit de sprint.

BasHW84

Mag ik van iemand een sprinter lenen?? Alles is welkom!! Nu ik op 92% sta gaat morgen wel een dag zijn om te incasseren

Fins Els Collons

Wat is jullie mening over de tussensprint op 10 km voor de finish morgen? Hoe gaat Pedersen dit aanpakken om 2x punten te scoren?

Guido73

Hij heeft toch geen concurrentie meer voor de groene trui dus ik zie daar niemand voluit sprinten. Hij zal gewoon hard rijden zodat hij in de punten valt maar zeker niet gek doen, voor zowel hem als bv Merlier is die etappezege het belangrijkste.

nasibal

Ik kom hier even melden dat ik vandaag dik de top 100 in ben gefietst.

Morgen fietsen we er weer gezellig uit overigens.

Lo Zar

'@nasibal Morgen consolideren. Je team is, uiteindelijk, sterk genoeg voor gouden beker (el ONCE). Vermits geen Covid en /of andere perikelen..

Laatst gewijzigd
Ted de la course

Na het uitvallen van einhorn, hayter, arndt, thijssen en Bennett heb ik met Van Poppel nog 1 sprinter over. Wie biedt minder..😅

rbc1912

Ik pas ;)

Platje

Sinds wanneer is Arndt een sprinter? :)

Landeirovic

Ayuso blijkt zich niet goed te voelen heeft de nacht van maandag op dinsdag amper geslapen maar teste negatief op corona... lijkt geen goed voorteken voor wat komen zal. Ik zou zeggen haal die jonge eruit dan en bescherm hem!

Odin

'@platje ik denk sinds 2013 toen hij een 3de plek pakte in de massasprint van de laatste vuelta rit. Daarvoor ook wel wat mooie sprintjes gereden maar dat leek me wel z’n doorbraak

@landeirovic hij klonk na de finish zelf nog vrij strijdvaardig, dat hij hard moet vechten om op het podium te eindigen. Iemand die er zo in staat zou ik nog niet uit de vuelta halen na wat hoofdpijn en een mindere nacht.

pirazzi

... Wie biedt minder ...

Groves. (Ook Teunissen en Molano maar die stel ik niet op.)

Landeirovic

Het gaat hem niet om dat. Het gaat hem om het feit hij 19 is. En je hem er beter kan uit halen dan. Voor het erger wordt. Hij heeft al bewezen wat voor een talent het is.

Odin

Na de eerste rustdag had hij dit ook, daar herstelde hij prima van. Als hij vannacht weer goed heeft geslapen en vandaag zich weer beter voelt is er toch niks aan de hand? Het is niet dat ze hem doodziek de fiets op moeten sturen maar die indruk heb ik ook niet. Want als hij echt ziek is moet hij inderdaad niet meer op stappen

wielergekkie

Iemand die zo rond fietst als Ayuso op dit moment haal je er echt niet uit. Vandaag zal voor hem een relatief rustige dag zijn.

jenzrscl

Teunissen of een quickie?
Kans lijkt me klein dat hij zal mee sprinten om roglic te beschermen

Thomberg

Als je een QS over hebt, dan zou ik hem zeker opstellen

Jasperdewaal11

Vanwege de geboorte van mijn dochter niet echt actief. Toch hier en daar een opstelling in elkaar gefietst en de laatste week van 40 somewhat naar 77% gekomen tot mijn verbazing.

Zal mijn plafond wel zijn maar ag geluk heb ik al gevonden....

Bedoin

'@Nasibal, mooi dat je je het bijna verloren seizoen toch nog glans weet te geven in de Vuelta. Op naar het 11e gouden bekertje!

1 2 ... 95 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.