Sommigen die denken dat pedersen ook via vlucht kan, daar geloof ik nx van, die krijgt echt geen ruimte met zijn groene trui, of ze zulleb lln er hele dag met maar 2 minuten voorsprong voor rijden dat zijn kracht op is. Dus denk dak mads lekker slim op sprint gaat spelen, heeft voorsprong genoeg
Klopt @jenzrscl , maar dat betekend dus dat hun niemand in de kopgroep moeten hebben zitten. Maar goed ik zeg niet dat het geen massasprint kan worden maar mads is ook gewoon erg goed van uit de kopgroep hebben we in de tour ook nog kunnen zien. En als zo’n etappe met een kopgroep van 6 al in de tour een sprint kunnen ontlopen denk ik dat dat hier ook zeker tot de mogelijkheden behoort en mocht dat zo zijn hoef je er niet gek van op te kijken dat mads in die kopgroep zit.
Dat hij minder concurrentie heeft als in sprints in de tour is zeker waar. Maar de kans op een massasprint hier is ook minder groot als in de tour vanwege het geringe aantal sprinters wat nog aanwezig is. Dus dat kan voor hem een prima reden zijn om in de kopgroep proberen te komen denk ik, mocht dat niet lukken heeft hij altijd nog kans vanuit de sprint.
'@platje ik denk sinds 2013 toen hij een 3de plek pakte in de massasprint van de laatste vuelta rit. Daarvoor ook wel wat mooie sprintjes gereden maar dat leek me wel z’n doorbraak
@landeirovic hij klonk na de finish zelf nog vrij strijdvaardig, dat hij hard moet vechten om op het podium te eindigen. Iemand die er zo in staat zou ik nog niet uit de vuelta halen na wat hoofdpijn en een mindere nacht.
Na de eerste rustdag had hij dit ook, daar herstelde hij prima van. Als hij vannacht weer goed heeft geslapen en vandaag zich weer beter voelt is er toch niks aan de hand? Het is niet dat ze hem doodziek de fiets op moeten sturen maar die indruk heb ik ook niet. Want als hij echt ziek is moet hij inderdaad niet meer op stappen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.