Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 96 ... 114 115
Punchen of verzuipen

Yates ook naar huis met corona: https://twitter.com/GreenEDGEteam/status/1564889603282280448

AllezzPogie

Na een tijdje afwezig te zijn geweest op het forum weer even terug. Ik zal net als de andere die nu op een gouden bekertje staan, flink balen van het feit dat Bennet vandaag niet kan winnen..

Wat zorgt die corona toch voor het verzieken van een spel(letje).

Ondanks dat ik nog op 99,1% sta zie ik het somber in, waar moeten de punten de komende tijd vandaan gaan komen..

ZK

Vuelta lijkt nu meer op een afvalkoers, hebben die Spanjaarden afgekeken van het baanwielrennen...

nasibal

'@Bedoin

Laten we het hopen. De truc dit jaar bleek vooralsnog dan toch om je juist níet zo druk te maken met wekenlange ins, outs en analyses :D

Platje

Stop eens met die testen.. hier gaat mn kans op een bekertje..

yoeri

Jep S. Yates ook weer covid.. weer precies een renner die het verschil moet maken voor je. Het zit ook het hele jaar tegen..

kevinraar

1 renner uit me team die het nog goed deed was tates hij er nu uit is eindig ik echt helemaal onderaan

yoeri

Weer maar 14 renners over, zal wel weer eindigen onder de 10...

Odin

Haha ja hier ook wel een redelijke klap met het wegvallen van yates. Maar hij zal vast niet de laatste zijn en we zien de komende dagen wel hoe we het op gaan vangen!

Sjonge Jonge

Iedereen heeft toch uitvallers, heb er zelf inmiddels ook 7.

Maar om daar nu in verschillende posts over te klagen hoe zielig het voor jezelf is?
Bekijk het positief, de kans op bankpunten wordt steeds kleiner!

ZK

Laat Ayuso en Mas dan ook maar uitvallen #whishfulthinking

Platje

Positief bekijken? Dit is toch gewoon klote.. stond 5e en reed goed rond..

R. D.

Ik kom er deze Vuelta VOORLOPIG goed vanaf met maar 3 uitvallers(bennett/poels/hayter).

ronnick

Yates had ik deze week erg veel van verwacht. Nooit over getwijfeld deze Vuelta. Nu moet ik toch gaan vrezen voor mijn eerste plaatsje in de Wielerflits poule denk ik!

Yskoud

Nog maar 13 renners over, 7 uitvallers..... Dit wordt mijn slechtste ronde in Scorito in 10 jaar tijd.

ditisdavid

Deze ronde mag dus ook de coronaloterijprullenbak in, kan niet anders dan dat met nog elf etappes voor de boeg er nog een resem grote namen Madrid niet gaat halen. Enkel de Tour is min of meer aan de dans ontsnapt dit jaar.

valowitz

Yates exit 😱 - gelukkig heb ik hem niet

Binda

Zitten we niet allemaal in hetzelfde schuitje? Velen van ons hebben Yates of Hayter of een andere kanshebber. Mijn team loopt ook leeg, maar ik vermoed dat dat bij anderen ook gebeurd.

Thomberg

Over Yates klagen is volkomen terecht. Was een verschil maker . Dan is het gewoon zuur. Hij was heel goed bezig

Boasson en Hagen

In other news: Meintjes gisteren twee plekken gestegen in het klassement. Dankzij de tijdrit.

CRL

PCS heeft voor Sivakov ook een DNS staan vandaag. Was dat hier al vermeld?

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Sivakov covid...

pirazzi

Oeps kan gelukkig nog wel 9 opstellen, dat is al uitvaller nummer 4 in mijn team.

Kjleeuwen

Geen hol meer aan dit, sport gaat ten onder aan de eigen domme regels…

Thomberg

Ja dit is wel zuur. 6 uitvallers al. Vooral AK man is vervelend. Yates enige ak uitvaller. Nu dan ook Sivakov maar die zag ik sws wel instorten

1 2 ... 96 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.