Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 97 ... 114 115
Sjonge Jonge

8 uitvallers met Yates en Sivakov erbij vandaag.

Ik ben ervan overtuigd dat ik vandaag 0 bankpunten ga hebben!

koenvanhelvoirt

'@Tompot dus jij denkt alleen aan je scorito en niet aan de wedstrijd zelf? Ik heb Evenepoel + 2 QS in mijn team, toch hoop ik dat hij nog een keer goed inzakt. Ik heb geen Arensman in mijn team, toch hoop ik op nog een 5-8e plek in het AK. Ik heb Sivakov niet in mijn team en nu hij corona heeft sta ik zeker niet te springen, gewoon heel erg jammer voor zo'n jongen in zijn vorm van zijn leven. Ik hoop dat alle renners corona vrij blijven, zelfs Evenepoel.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Zo wordt de kans op een bekertje wel heel moeilijk gemaakt. Fijn voor de keuzestress, zeer vervelend voor een hoge eindnotering. Yates kon ik nog wel leien, maar ook Sivakov exit is erg pijnlijk...

ivo001

Gisteren Sivakov niet opgesteld, de rest van de ronde ook niet meer....
En met yates ook kwijt wordt het wel moeilijk om tegen de teams met Mas op te boksen.

De bavariaan

Je maakt mij niet wijs dat ze geen gebruik maken van een positief testje om zo met een legitiem excuusje een kansloze vuelta te verlaten... Naast evenepoel, roglic en mas is nou eenmaal geen plaats meer, de enige die nog kans heeft is rodriguez en als hij de eerst komende berg geen tijd wint op mas stapt ook hij af met een positief sneltestje.
oja, en komende dagen stappen ayuso, almeida, hindley en kelderman ook af, mark my words.

ZK

'@De Bavariaan Wat een onzin. Yates en Sivakov reden gisteren nog een waanzinnige tijdrit. Als ze hadden willen opgeven omdat ze geen kans meer zagen op een klassering naar tevredenheid, dan hadden ze dat bij de rustdag wel gedaan...

wielergekkie

'@De Bavariaan BikeExchange heeft de punten ook totaal niet nodig en Sivakov fietst natuurlijk zijn slechtste ronde in tijden.. reageer dan gewoon niet.

Thomberg

Bavarianus

Nopper

Nog 3 renners naar huis van Equipo Kern Pharma waaronder Adria. Laat ze maar gauw starten dan kunnen er niet nog meer renners DNS krijgen

Dumoulist

Nadat eerst bijna mijn complete sprintteam naar huis is gestuurd zijn dan nu eindelijk de AK-mannen aan de beurt. De lol is er al een tijdje van af. En gewoon slecht van Scorito dat zij na 3 jaar corona nog steeds geen transfersysteem o.i.d. invoeren. Sporza doet dat tegenwoordig beter, waar je tegen 10% belasting een andere renner kunt kiezen.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Valt me mee dat Adria op Scorito al als Uit Koers genoteerd staat. Had ik hem toch bijna opgesteld!

De bavariaan

Yates weet ondanks een goede tijdrit nu helemaal zeker dat hij mits er niks gebeurd niet hoger komt dan een schamele 5e plaats. Ze kwamen hier voor podium en punten inderdaad, welke punten? schei uit man, en bij ineos draait alles om rodriguez nu, met sivakov op 7 minuut 37. bergop had niemand iets te vertellen op evenpoel, roglic en vine na. maar inderdaad, ze zijn echt ziek!!11!

valowitz

'@De Bavariaan - je hebt helemaal gelijk. Voor Yates en Sivakov valt er niets meet te halen deze Vuelta dus die hebben een positieve test ingeleverd zodat ze naar huis kunnen. Gelukkig heb ik die 2 Pipo’s niet.

RiesKos

… Enkel de Tour is min of meer aan de dans ontsnapt dit jaar.

Net als Rolland Garros. Zeg niet dat het waar is, maar de geruchten gingen wel dat ze zowel bij RG als de TdF niet al te netjes met de testen gingen en dat er positieve testjes van mogelijke toppers in de prullenbak verdwenen.

RiesKos

Heb nu trouwens vier uitvallers met Hayter, Thijssen, Einhorn en Adria. Met die namen mag ik niet klagen.

Edit: heb dus nog al mijn AK mannen. Alleen jammer dat Carapaz niet van pas komt en dat McNulty weer eens McNulpunty is.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Hier ook 4: Hayter, Thijssen, Einhorn en Stewart
Dan mag je niet klagen als je bovenstaande allemaal leest. Straks wint er nog een Bora

koenvanhelvoirt

Hee baviaan, dus volgens jou blijven er maar 3 man in koers? Evenepoel, Roglic en Vine? Of ook de ploegmaten van deze 3 zoals Kuss en Affini? Breek jij het record op dit forum met 9 uitvallers of van waar komt je frustratie vandaan?

Laatst gewijzigd
De bavariaan

Hoi meneer Gert, Ik zeg nergens dat er geen zieke uitvallers bestaan, mijn excuses als het zo over kwam op je:) ik geloof alleen niet in het feit dat er zoveel "positieve testjes" tevoorschijn komen zonder dat er sprake is van een bepaald voordeel wat daaruit te halen valt. Ik ben er wel degelijk van overtuigd dat als een ploeg een uitslag wil verdoezelen, dat ook kan. En vice versa...

koenvanhelvoirt

'@Tompot aangezien je al meerdere keren aangeeft dat dit je slechtste ronde in jaren is had ik de ondertoon inderdaad niet in de gaten dus ik zal wel een zwaar leven hebben.

@De Bavariaan als je een positieve uitslag wil dan zal dat inderdaad makkelijk te regelen zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat een Sivakov en Yates (en de rest) dit wil. Binnen het wielrennen wordt en bij een half verstopte neus al getest om er zeker van te zijn dat de andere renners 'in veiligheid' zijn en blijven. Dit zal ook de reden zijn dat er zoveel positieve testen zijn. Om nu zomaar te roepen dat iedereen die een positieve test heeft dit als smoes gebruikt om de ronde te verlaten gaat mij dan weer net te ver.

koenvanhelvoirt

'@tompot Oke komen ze:

- "60,6% ik kan het mij niet heugen in mijn lange Scorito geschiedenis. "
- "Dit kan zomaar eens mijn slechtste Scorito wielerronde ooit worden sinds 1880."

Rustig aan tompot, ik ben niet klaar met jou en ik verzin zeker geen dingen.

koenvanhelvoirt

Excuus geaccepteerd 😉 Jij las mijn reactie net wat anders dan dat ik bedoelde. Ik had je ondertoon niet in de gaten. Het blijft soms lastig om dit allemaal uit een stukje tekst te halen maar blijf wel netjes tegen je mede reaguurders.

Laatst gewijzigd
Simcha

Negen man in de top-11 van het AK. Stop de tijd!

Zadelpen

Team Zubeldia uhhhh.. Zadelpen schuift steeds een plaatsje omhoog. Ik heb een hele bende niksnutten in mijn ploeg, het is niet te geloven. En die gaan nog mee doen om het podium ook, als het zo door gaat.

Maar punten scoren? Dat doen ze niet. Wat een afgang.

Laatst gewijzigd
BasHW84

Ze kunnen deze Vuelta wel stoppen nu, als winnaar wordt je nu niet meer serieus genomen. Leuk voor Remco als hij wint maar het deelnemersveld is erg zwak

BasHW84

Exit Flipje...weer een topper minder

1 2 ... 97 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.