'@Tompot dus jij denkt alleen aan je scorito en niet aan de wedstrijd zelf? Ik heb Evenepoel + 2 QS in mijn team, toch hoop ik dat hij nog een keer goed inzakt. Ik heb geen Arensman in mijn team, toch hoop ik op nog een 5-8e plek in het AK. Ik heb Sivakov niet in mijn team en nu hij corona heeft sta ik zeker niet te springen, gewoon heel erg jammer voor zo'n jongen in zijn vorm van zijn leven. Ik hoop dat alle renners corona vrij blijven, zelfs Evenepoel.
Je maakt mij niet wijs dat ze geen gebruik maken van een positief testje om zo met een legitiem excuusje een kansloze vuelta te verlaten... Naast evenepoel, roglic en mas is nou eenmaal geen plaats meer, de enige die nog kans heeft is rodriguez en als hij de eerst komende berg geen tijd wint op mas stapt ook hij af met een positief sneltestje.
oja, en komende dagen stappen ayuso, almeida, hindley en kelderman ook af, mark my words.
Nadat eerst bijna mijn complete sprintteam naar huis is gestuurd zijn dan nu eindelijk de AK-mannen aan de beurt. De lol is er al een tijdje van af. En gewoon slecht van Scorito dat zij na 3 jaar corona nog steeds geen transfersysteem o.i.d. invoeren. Sporza doet dat tegenwoordig beter, waar je tegen 10% belasting een andere renner kunt kiezen.
Yates weet ondanks een goede tijdrit nu helemaal zeker dat hij mits er niks gebeurd niet hoger komt dan een schamele 5e plaats. Ze kwamen hier voor podium en punten inderdaad, welke punten? schei uit man, en bij ineos draait alles om rodriguez nu, met sivakov op 7 minuut 37. bergop had niemand iets te vertellen op evenpoel, roglic en vine na. maar inderdaad, ze zijn echt ziek!!11!
Net als Rolland Garros. Zeg niet dat het waar is, maar de geruchten gingen wel dat ze zowel bij RG als de TdF niet al te netjes met de testen gingen en dat er positieve testjes van mogelijke toppers in de prullenbak verdwenen.
Hoi meneer Gert, Ik zeg nergens dat er geen zieke uitvallers bestaan, mijn excuses als het zo over kwam op je:) ik geloof alleen niet in het feit dat er zoveel "positieve testjes" tevoorschijn komen zonder dat er sprake is van een bepaald voordeel wat daaruit te halen valt. Ik ben er wel degelijk van overtuigd dat als een ploeg een uitslag wil verdoezelen, dat ook kan. En vice versa...
'@Tompot aangezien je al meerdere keren aangeeft dat dit je slechtste ronde in jaren is had ik de ondertoon inderdaad niet in de gaten dus ik zal wel een zwaar leven hebben.
@De Bavariaan als je een positieve uitslag wil dan zal dat inderdaad makkelijk te regelen zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat een Sivakov en Yates (en de rest) dit wil. Binnen het wielrennen wordt en bij een half verstopte neus al getest om er zeker van te zijn dat de andere renners 'in veiligheid' zijn en blijven. Dit zal ook de reden zijn dat er zoveel positieve testen zijn. Om nu zomaar te roepen dat iedereen die een positieve test heeft dit als smoes gebruikt om de ronde te verlaten gaat mij dan weer net te ver.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.