Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 98 ... 114 115
arjenzvob

Zuur Bas. Toen alle toppers nog meededen was hij ook de beste.

BasHW84

Ik heb hem niet in mijn team hoor Arjen...zal waarschijnlijk ook nog een bekertje pakken dit jaar maar voor mij zal dit geen waarde meer hebben met dit zwakke deelnemersveld nu

ZK

Uitvaller nummer 9 voor mij, Flip was toch goed voor 11 puntjes of meer per etappe en nog wat bij eindafrekening. Dus hoe dan ook zuur voor wie hem heeft toch?

rbc1912

Wat is dat toch met dat mensen de Vuelta willen stoppen?
Het is zoals het is. Toch?
De Tour van '98 ging ook gewoon door

arjenzvob

Wat een onzin Bas. En ik vond je reactie zuur, ik vond het niet zuur voor jou. Een bekertje winnen is altijd mooi, en van geluk ben je altijd ook voor een deel afhankelijk.

rbc1912

'@ZK: jee. Dan zit het niet mee zeg. Heb er zelf nog maar 4. Dan zit het dus wel mee als je dat allemaal zo eens leest

Pantani_83

Alles na zo'n fantastische Tour is minder leuk. Reken er maar op dat iedereen verschillende renners mist in zijn / haar team. Iemand meer dan 8 uitvallers?

Berend

Als je dat bekertje wint is dat toch nog steeds tegen hetzelfde aantal deelnemers? Nog steeds net zo knap en 'veel waard'.
Scorito-spelers krijgen geen COVID, de renners krijgen het :)

Hier baal ik ook met 7 uitvallers maar het hoort er bij. Elke dag proberen goed op te stellen kan je nog steeds die hogere score opleveren.

floda

Al die uitvallers vind ik echt kut voor iedereen incluis voor mezelf. Maar wat ik echt allerergste vind is dat ik de keus carapaz/vendrame heb gemaakt ipv almeida/pedersen omdat ik het gezeik van almeida zo zat was. Dat scheelt >200 punten waardoor ik gewoon top 100 had gestaan ipv anoniem 85%. (Nog beter was allebei thuislaten en ayuso erin en dan higuita uograden naar mas maar dat heb ik nooit overwogen….)

rbc1912

'@Berend: dat 'downgraden' is nogal populair tegenwoordig. Ik vind het nogal jammeren. Ben zelf ook wel eens met 8 man een Grote Ronde gefinisht. So be it
Voor mij persoonlijk blijft een beker een beker. Al finisht er maar 1 in Madrid

Laatst gewijzigd
pirazzi

Gelukkig wel Molano opgesteld ipv Yates.

jenzrscl

4de algemeen nu, gaat prima, alleen met yates en flip als uitvallers jammer, maar iedereen heeft dit probleem

Fietsbel

Werkelijk waar die Ackermann. Nietsnut.

Thomberg

Ackerman idd echt een prutser. Ik dacht al hé die sprint vooruit vandaag, maar het was Molano… f wright redt nog enigszins de meubelen

RiesKos

Vond voor de Vuelta Groves wat te duur vergeleken met Hayter. Koos dus voor Hayter… Tja.

rbc1912

'@jenzrscl : lekker hoor :)
Zelf 190 puntjes gehaald en naar 92,7% gestegen. Met het wegvallen van Yates, Sivakov en Alaphilippe (die ik alle 3 niet heb) is het een vrij positieve dag voor me. Zelfs paljas Lucas Hamilton haalt 10 puntjes binnen voor me. Het kan welhaast niet op

rbc1912

Mogen we Fred Wright zo onderhand 'de Albanese van deze Vuelta' noemen trouwens?

Fietsbel

'@Brabander Samen met Beullens?

zitvlees

Bekergrens ligt momenteel in de 2569 punten

jenzrscl

'@Brabander thanks!

Ja wright en vine zijn goud waard

Landeirovic

Maar Molano sprinte niet he. Hij deed een "fantastische lead out" ALS Ackermann in zijn wiel gezeten had...

Ik denk eerlijk gezegd dat hij zeer dicht had gekomen als hij gewoon gesprint had en niet een lead out had gedaan. Er zat veel kracht en snelheid achter.

arjenzvob

Lekker jenzrscl. Je klassementsmannen zijn niet veel soeps dus met de afrekening zal je kelderen als alles zo blijft ben ik bang.

Zelf 0,9% gedaald naar 93,5% en 5 uitvallers met Yates, Sivakov, Hayter, Thijssen en Stewart.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Klasse tussenscore Jenz! Mooi gedaan.

Hier is het helemaal niks. Team Zadelpen heeft teveel gegeven in de tour. Laten we het daar maar bij houden.

55%.....

valowitz

Vandaag 0.2% gestegen (nu op 99.1%) met 2 sprinters in mij team. Het is en blijft een gelukspel! 11 uitvallers tot nu toe. Iemand meer?

Stijn Lemmens

Vandaag 0,1 procent gestegen naar 99,5%

In de Tour 99% gehaald we zijn dus goe bezig

1 2 ... 98 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.