Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 99 ... 114 115
pirazzi

63,6%, 3% gestegen!

Stijn Lemmens

Ik heb een nieuwe maar ook makkelijke strategie en dit betaalt zich uit

Laatst gewijzigd
jenzrscl

'@arjenzvob

Nja loopt indd nie over klassement

Maar remco roglic rodriguez , toch 3 van top 4
En nog superman, jammer van yates..

Maar hoeft geen schande te zijn , een hindley enzo is ook geen jackpot , schade zal wel mee vallen.

Gouden bekertje word lastig , maar gaan ervoor, zolang ik elke dag 9 man kan invullen komt het goed

pirazzi

'@valowitz: Dan heb je elke dag dezelfde opstelling tot aan Madrid, lekker makkelijk!
Behalve de captain keuze dan, die kan variëren.

Laatst gewijzigd
Ted de la course

Met alleen Van Poppel als sprinter toch nog 145 punten gehaald!
Met Yates en Sivakov nu op 7 uitvallers en ca. 85%. Had een stuk hoger kunnen zijn als ik niet zoveel bankpunten verzameld had. Eigenlijk is m'n selectie dus best wel goed, maar ik een stuk minder scherp 😄
Na de Giro en tour en met de start van het voetbalseizoen en door gebrek aan tijd volg ik deze vuelta ook wel een stuk minder intensief moet ik zeggen. Meer mensen daar last van?

rbc1912

Neen

kevinraar

138 punten gehaald gestegen van 12.0 procent naar 13.6 procent

mij team voor morgen
almeida
arensman
hindley
kelderman
carapaz
masnada
pozzovivo
lutsenko
pedersen heb niks beters

bank
j lopez
champousin
merlier
teunissen

wie moet ik in gods naam kopman maken

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Morgen vlucht. Ik zet vine als captain.

kevinraar

morgen word vlucht verwacht is het dan wat om carapaz kopman te maken?

pirazzi

Heb je al 7 uitvallers dan Kevin.

kevinraar

ja heb 7 uitvallers
kuss
affini
adria
yates
thijssen
vendrame
hayter

JohnMcBennett

Morgen Carapaz erin, of toch voor zekere puntjes van QS mannen?

Dingetje

Ik ga zelf altijd voor de zekere punten, dus QS mannen. Heb het idee dat een hoop gasten vaak voor het gokje vanuit de kopgroep gaan, maar over 6 a 7 etappes is dit gokje het nooit waard. Zelfs als Carapaz morgen wint, stel je hem waarschijnlijk de andere 5x voor niks op. Uiteindelijk levert die QS renner altijd meer op denk ik.

arjenzvob

Ik ga ook een gokje wagen. Buitrago kopman. Voelt zich goed zegt ie.

https://www.futbolred.com/ciclismo/vuelta-a-espana/santiago-buitrago-declaraciones-despues-de-la-contrarreloj-etapa-10-vuelta-a-espana-164827

jenzrscl

'@dingetje, als je profiel bekijkt van morgen, dan denk je echt aan vlucht.. 1 berg maar op einde.. Het is tegenwoordig wel vaak de vlucht die het haalt , in giro ook al. Ik doe meestal ook nie te gek met vluchters , maar morgen ga ik toch voor vine captain.

kevinraar

ik ga gok wachen met carapaz al kopman heb toch niks te verliezen met 13.6 procent

Dingetje

'@jens
Vine zie ik niet direct als gok, die heeft al laten zien dat de vorm uitstekend is. Als hij in de kopgroep 'mag' is er een grote kans dat hij wint. Vine lijkt me de eerste die je opstelt na de top 5 GC en je QS mannen. Als ik hem zou hebben zou ik hem altijd opstellen.
Cap maken is een beredeneerd risico maar ach volgens mij ga je vrij goed, je staat 4e toch ;)

Carapaz zou wel een echte gok zijn. Die heeft deze Vuelta nog niks laten zien. Voor hem zet ik liever een QS'er erin en types als Almeida/O'Connor

zomaareens

Kelderman of Mcnulty opstellen vandaag in mn laatste plek?

Landeirovic

https://www.velonews.com/events/vuelta-a-espana/brandon-mcnulty-ive-had-a-great-season-but-illness-slows-down-vuelta-a-espana-debut/

Brandon mcnulty was ziek in het openingsweekend. En had geen goede vorm de 1e week zei hij. De vraag is. Gaat hij ineens zijn benen terugvinden?

zomaareens

de benen zal weinig mis mee zijn toch? ik kan het artikel niet vol lezen.. wat staat er in de laatste alinea?

Landeirovic

Ja moet je voor betalen. Maar langs andere kant Mcnulty en Soler deden het in de ITT rustig en gisteren kwam Mcnulty later binnen. Het kan sparen zijn om in de kopgroep te geraken ook natuurlijk!

R. D.

Iemand uit de vlucht die het haalt komt idd steeds vaker voor, maar om nou te zeggen dat de vlucht het dan heeft gehaald. Als 3 vluchters overleven zijn er toch nog een hele boel punten over voor de klassementsmannen. Dus een captain vluchter gaat mij te ver.

Nog even over gisteren; ik dacht dit wordt mijn etappe, wel gestegen maar het was toch een beetje teleurstellend met al die miljoenen in mn sprintersteam. Mensen met v Poppel zijn spekkoper.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Het is meer de vraag wie van de klassementsmannen gaat aanvallen die nu meerdere minuten achterstand heeft.
Bijv: een Meintjes,Carthy Hindley die voor de etappe winst gaan en zo nog iets proberen terug te winnen in het klassement. Daar achter dan Evenepoel, Roglic en Mas die bij elkaar blijven. Aangevuld met wat renners uit de vroege vlucht die ingehaald worden.

Phoenix0000

Grote vraag is pak ik de zekere 30 punten met 2QS en Pedersen, of stel ik Kelderman/Higuita/Arensman op in de hoop dat er 1 of 2 in de vlucht zitten. Ontloopt elkaar niet heel veel qua EV. Misschien alleen Higuita pakken en de twee QS? Heb wat minder ficucie in Kelderman en Arensman in een kopgroep.

SlipWeg

Zou het fenomeen Fredje Wright meegaan in de vlucht vandaag? De slotklim is lang maar niet supersteil dus dat zou hij moeten kunnen...

1 2 ... 99 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.