Scorito-Tennis

1 2 ... 61 62 63 64
fysiokevin

Voor bij wie ( waaronder ikzelf) de Roland Garros alweer de prullenbak in kan en zin heeft in het ek hier een subpoule Ek:

https://www.scorito.com/subleague/714884/ek-voetbal-2024/em-meisterschaft/d9395136-f9e4-48c4-bfb1-99905b89ca3a?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Overigens ook voor leden die wel heel goed staan na ronde 1 😂.

Scratzz

830 punten nu. 2 D's en 1 C kwijt, dus dat is nog wel te overleven. Zolang je captains maar winnen, blijf je bovenin meedoen.

dawizz

22 van de 24 door naar de 2e ronde. Alleen mijn 2 gekozen captains zijn uitgeschakeld, op zich al knappe prestatie 😱

Sta slechts op 31% hierdoor.

Nopper
dawizz
#1553
22 van de 24 door naar de 2e ronde. Alleen mijn 2 gekozen captains zijn uitgeschakeld, op zich al kn...

Kan je nagaan hoe belangrijk je captains zijn. Zonder winst van D spelers in je eerste 2 rondes ben je kansloos voor een topklassering

dawizz

In de tweede ronde tot nu toe louter winstpartijen, inclusief dames captain. Gestegen van 31 naar 91 %. Wellicht is een bekertje nog mogelijk...

Benzardi

Het is wel tennissen met hindernissen met al die regen.

 

Tot nu toe 2 C-tjes eruit 1 dame en 1 heer en 2 D-tjes ook een dame en een heer.

 Weer een cappie die verloren heeft zoals in de 1ste ronde, hierdoor staan we op 84,6%

Laatst gewijzigd
kevinraar

Sta nu op 83 procent

Captain ronde 3 auger aliasime 

 durf stuff en zhabg niet aan tegen de mineur en tsitsipas 

Captain ronde 3 svitolina 

Durf Fernández niet tegen jabeur en andreescu ook niet tegen paolini 

 

 

Kanarie

91%. Ik ga het proberen met Stuff. Minaur volgens de podcast extreem slecht op gravel en ik heb geen veel veiligere opties. Bij de dames ook Svitolina.

Scratzz

Op 95% nu. Wel 7 spelers kwijt inmiddels. Mannen: 2D en 1C. Vrouwen: 1D, 1C en 2B.

 

Nu Struff en Potapova als captain. Heb deze ook wel nodig.

 

Na dit toernooi staan Jarry en Ostapenko op de zwarte lijst. Nu meerdere malen dat ze het vroeg verpesten.

oborobo

Vrouwen blijft lastig al 5 kwijt o.a 3xB

Jasperdewaal11

Tot nu toe 92,4%  en 6 spelers kwijt:  3 mannen (B,C & D) als 3 vrouwen (B,C & D) dus mooi evenredig verdeelt 😄

Struff & Potapova worden de Captains voor ronde 3

pirazzi

De schade van het verlies van Vekic valt mee omdat Fernandez ook verloren heeft. (Bij de dames.)

pirazzi

Aan Scorito Roland Garros doen 11.526 spelers mee. Momenteel staat Gertjan L bovenaan. Maar als je wilt weten wie laatste staat moet je 1156 keer op "volgende 10" klikken. Of vanaf "Mijn 10" (6011) 601 x. Kan dat niet anders?

pirazzi

Griekspoor is toch niet opgewassen tegen Zverev, verliest in 5 sets. Jammer hoor.

Benzardi
pirazzi
#1564
Griekspoor is toch niet opgewassen tegen Zverev, verliest in 5 sets. Jammer hoor.

Zeker, was een mooie partij

Benzardi

Het gaat hard met De Duracelli's 5 Heren en 5 Dames eruit.(3x D,1x C en 1x B van de Heren & 2x D, 2x C en 1x B van de Dames)

Uiteraard weer 1 cappie die verloren heeft, net als de 2 rondes hiervoor.

oborobo

8 Vrouwen kwijt en 5 Mannen en dan moet de 4e Ronde nog beginnen. 

Toch nog 76%

kevinraar

heb nog 6 mannen en 5 vrouwen over sta op 88 procennt mij caiptains deze ronde hurkaz en jabaur

Scratzz

Sta op 98% ondanks dat Struff captain verloor.

Nu voor Hurkacz en Andreeva als captains. Hurkacz verliest altijd van Dimitrov, maar ik denk dat als ik hoog wil eindigen, ik hem wel nodig heb.

oborobo

Je hebt gelijk gekregen Scratzz!

Had hem ook als captain. 

Boem is Ho

Mooi potje weer! Jammer dat Rune verliest

Ben Nihilisty

Weet iemand of het eigenlijk ooit eerder is gebeurd dat er in de kwartfinale alleen nog maar Scorito A en B poppetjes over zijn? Maakt het dit jaar wel echt een ander spel dan anders namelijk; conservatiever cappen loont waar je normaal gesproken toch wel meer dan 1 C en/of D spelers in deze fase hebt. 

Boem is Ho

Voelt vrij uniek ja. En zowel bij de mannen als vrouwen kunnen de 4 beste spelers ook zomaar de halve finale gaan halen

Captain Swiatek alvast gewonnen :)

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty
Boem is Ho
#1573
Voelt vrij uniek ja. En zowel bij de mannen als vrouwen kunnen de 4 beste spelers ook zomaar de halv...

Ja als dat gebeurt (onder nog aardig wat voorbehoud uiteraard), dan moet dat toch wel echt een unicum zijn haha

B M

Djoko trekt zich terug, gratis punten met Ruud :)

1 2 ... 61 62 63 64

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.