Scorito-Tennis

1 2 ... 61 62 63 64 »
Boem is Ho

Daar zou Scorito wel wat sneller mogen zijn. Heeft toch weer een halfuurtje geduurd voor die wedstrijd 'dicht' is gezet. 

Captain Sinner gewonnen :)

Jopster

Weet iemand hoe het zit als je Ruud als captain hebt gekozen?

Boem is Ho

Volgens mij heb je dan mazzel en krijg je de captainpunten

pirazzi

Oké, Djokovic ipv Zverev was een fout of minder gelukkig, maar geen Rybakina bij de dames is geen probleem!

Scratzz

Voor de mannen pittige keuzes nu in de halve finale. Beide lijken mij redelijke 50/50 keuzes

Karperdrol

Zelfde als bij de vrouwen... sta nu op 99%

Kan nog kiezen uit Swiatek, Andreeva of Gauff....

Ga ik voor iets meer zekerheid met Swiatek of voor Andreeva?

Mocht zij winnen, kan ik misschien de top 50 in.... 

Met Swiatek blijf ik denk hangen op plek 100

pirazzi

Andreeva won omdat Sabalenka ziek was.

Jasperdewaal11

Voor de halve finales nog met Ruud (c), Alacaraz, en alle 4 de dames van de partij. Waarbij ik voor Paolini als Cap ga maar blijft close met Andreeva

Ted de la course

Sta nog top 20. Halve finales in met Zverev en Alcaraz en Swiatek, Gauff en Andreeva. Op laatste moment  voor Swiatek gekozen als captain omdat ik Andreeva toch niet aandurfde en zij een net iets lagere EP opleverde. Zie dat in de top maar weinig voor Swiatek als captain hebben gekozen, dus kan zowel goed als slecht uitpakken. 

Bij de heren er nog een nachtje over slapen. Schat Sinner net iets beter in dan Alcaraz maar odds wijzen Alcaraz aan als favoriet. Ruud heb ik eigenlijk nog niet zien spelen. Jammer dat zijn partij tegen Djoko niet door kon gaan. Zverev wel overtuigend gewonnen van De Minaur maar qua niveau toch wel beduidend minder dan Alcaraz en Sinner. 

Boem is Ho

Dat is wel een erg lekkere uitgangspositie voor je! Top-10 is prima haalbaar

Ted de la course

Ja zeker tevreden mee, nog niet eerder een gouden beker voor tennis gehaald. De wedstrijden vandaag gaan wel beslissend zijn verwacht ik. Finale is normaal gesproken bij de dames voor Swiatek en bij de heren voor Alcaraz of Sinner. Als Alcaraz en Zverev vandaag winnen dan moet top 10 kunnen lukken. Als de finale Ruud - Sinner wordt dan ga ik nog een stukkie zakken.

Jasperdewaal11

Een winnende Paolini als cap en ik sta 73e 😀 maar die durf ik tegen Swiatek niet aan. Als Ruud ook nog levert gaan we zien waar het schip strandt. 

Ted de la course

Verkies je Ruud boven Alcaraz als captain @Jasperdewaal11?

Scratzz

Ik stond op 98% en ben voor Andreeva/Ruud gegaan als captains. En daar ging dus mn hele klassement. 

Voor Andreeva gaan een stomme keuze, Swiatek was veel veiliger. Ruud was ziek, dat is gewoon pech hebben.

kevinraar

ik sta nu op 87.2 heb geen paolini  heb beide mannen twijfel wie ik caiptain ga maken met zwerev kan ik nog wel wat stijgen als hij wint

pirazzi

De dames finale is begonnen. 90% van de spelers met Swiatek hebben haar captain gemaakt en 1% van de spelers met Paolini. 99% en 9% gekozen. Dus 9% in het geval van Swiatek en 8% in het geval van Paolini heeft niet de moeite genomen om een captain te kiezen of is het vergeten. Of is er een andere verklaring voor?  Er is natuurlijk een klein aantal spelers die zowel Swiatek als Paolini in hun team hebben.

Kanarie
Ted de la course
#1586
Ja zeker tevreden mee, nog niet eerder een gouden beker voor tennis gehaald. De wedstrijden vandaag...

Sta je nu in de top 10 Ted?

NiekPro2005

Toch een paar plekje gestegen door mensen die paolini Captain hebben gemaakt. 

zelf de gouden beker weggegooid op struff captain tegen De mineur en Andreeva captain tegen Paolini.

 

Als Alcaraz hem morgen wint heb ik denk een bronze beker zo niet zit k denk nog op een duimpje.

Wielrenfan3
pirazzi
#1591
De dames finale is begonnen. 90% van de spelers met Swiatek hebben haar captain gemaakt en 1% van de...

9% van de spelers is al gestopt met spelen.

Wielrenfan3
NiekPro2005
#1593
Toch een paar plekje gestegen door mensen die paolini Captain hebben gemaakt.  zelf de gouden...

Ik sta nu in top 250 en ga denk ik voor Zverev als captain. Alleen dan kan ik gouden beker pakken (top115). Met Alcaraz als captain eindig ik denk ik sowieso niet met gouden beker. No guts no glory!

Ted de la course
Kanarie
#1592
Sta je nu in de top 10 Ted?

Ja nu op 7. Meer geluk dan wijsheid overigens hoor. Goede captains kiezen is wel echt essentieel. En daar dan ook geen te grote risico's in nemen. 

pirazzi

9% van de spelers is al gestopt met spelen.
Verbazingwekkend want Scorito is toch een spel waarvoor je moet betalen.

Wielrenfan3
pirazzi
#1597
[quote]9% van de spelers is al gestopt met spelen.[/quote] Verbazingwekkend want Scorito is toch een...

Er zijn meerdere spellen tegelijk bezig. Als je toch geen topklassering meer kan halen, maakt het voor sommigen niet uit of ze 30% of 50% halen

Danny Van de Wetering

Goede dingen komen in drievoud: nu het EK bezig is en met de Tour de France en Wimbledon in het vooruitzicht. Voor de geïnteresseerden heb ik een subleague genaamd Racquet Royals aangemaakt: 

https://www.scorito.com/subleague/888140/wimbledon-2024/racquet-royals/3850a05d-0341-4547-b75b-e0dbf654bdad?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

1 2 ... 61 62 63 64 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.