Sta nog top 20. Halve finales in met Zverev en Alcaraz en Swiatek, Gauff en Andreeva. Op laatste moment voor Swiatek gekozen als captain omdat ik Andreeva toch niet aandurfde en zij een net iets lagere EP opleverde. Zie dat in de top maar weinig voor Swiatek als captain hebben gekozen, dus kan zowel goed als slecht uitpakken.
Bij de heren er nog een nachtje over slapen. Schat Sinner net iets beter in dan Alcaraz maar odds wijzen Alcaraz aan als favoriet. Ruud heb ik eigenlijk nog niet zien spelen. Jammer dat zijn partij tegen Djoko niet door kon gaan. Zverev wel overtuigend gewonnen van De Minaur maar qua niveau toch wel beduidend minder dan Alcaraz en Sinner.
Ja zeker tevreden mee, nog niet eerder een gouden beker voor tennis gehaald. De wedstrijden vandaag gaan wel beslissend zijn verwacht ik. Finale is normaal gesproken bij de dames voor Swiatek en bij de heren voor Alcaraz of Sinner. Als Alcaraz en Zverev vandaag winnen dan moet top 10 kunnen lukken. Als de finale Ruud - Sinner wordt dan ga ik nog een stukkie zakken.
De dames finale is begonnen. 90% van de spelers met Swiatek hebben haar captain gemaakt en 1% van de spelers met Paolini. 99% en 9% gekozen. Dus 9% in het geval van Swiatek en 8% in het geval van Paolini heeft niet de moeite genomen om een captain te kiezen of is het vergeten. Of is er een andere verklaring voor? Er is natuurlijk een klein aantal spelers die zowel Swiatek als Paolini in hun team hebben.
Ik sta nu in top 250 en ga denk ik voor Zverev als captain. Alleen dan kan ik gouden beker pakken (top115). Met Alcaraz als captain eindig ik denk ik sowieso niet met gouden beker. No guts no glory!
Goede dingen komen in drievoud: nu het EK bezig is en met de Tour de France en Wimbledon in het vooruitzicht. Voor de geïnteresseerden heb ik een subleague genaamd Racquet Royals aangemaakt:
https://www.scorito.com/subleague/888140/wimbledon-2024/racquet-royals/3850a05d-0341-4547-b75b-e0dbf654bdad?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.