Traditioneel is Wimbledon meestal mijn slechtste toernooi, dat zal dit jaar wel niet veel anders worden.
D spelers idd moeilijk, er zitten niet al te veel zekerheden bij voor een 2e of 3e ronde. Maar ok, elk jaar gaan er altijd weer een handvol door. Je kunt naar de loting kijken, zoals ik vaak doe, en dan sta je in ronde 3 weer zonder D spelers, of je gaat voor een paar spelers die in goede vorm zijn, ongeacht de loting. Ik ga weer (laf) voor de volgende halve zekerheidjes, hoop dat het dit jaar meevalt
Heren: Navone, Struff, Broady.
Dames: Bouzkova, Potapova, Andreescu.
Succes allemaal
Heb geen verstand van tennis heb dit gemaakt
A sinner alcaraz zwerev
B hurkacz tstipas rune
C griekspoor bublik musetti
D zhang eubanks wavrinka
dames
A swiatek sabalenka rybakina
B paolini samsonova andreeva
C haddad main svitolinka alexsandrova
D kudermentova potapova andreescu
Wat vinden jullie ervan?
Zverev vind ik lastig. Die heeft geen lekkere loting met een ronde 3 tegen Draper en een ronde 4 tegen Fritz. Los daarvan is Zverev natuurlijk wel waanzinnig in vorm.
Wawrinka wint dit seizoen bijna niets meer en was sowieso nooit zo'n geweldenaar op gras. Zou ik persoonlijk niet nemen.
Verder heb ik niet gekeken naar je verdeling van spelers/speelsters. Beste manier is om in ieder schema richting kwartfinale 3 spelers/speelsters te hebben. A-speler moet halve finale halen, B-speler moet kwartfinale halen, C-speler 4e ronde en D-speler 3e ronde. Dan ben je al redelijk op weg naar een 90%+ score.
Ik denk niet dat dat eerlijk is, want dan hebben sommigen 4 D spelers en maar 2 A's. Ik denk dat ons een nieuwe keuze laten maken het eerlijkst zou zijn, nu heeft nog geen van de A dames een wedstrijd gespeeld
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.