Door het EK en de Tour pas maandagmorgen naar Wimbledon gekeken maar hierdoor al 2 dames kwijt, Sabalenka en Azarenka. Tuurlijk is het je eigen fout door niet goed in te lezen maar deze dames hebben zich voor het toernooi al afgemeld, ik vind eigenlijk dat scorito hier wel iets op moet gaan verzinnen. Als bij de Tour iemand zich afmeld voordat het begint, wordt hij ook uit je team gegooid en kan je iemand anders kiezen.
Sabalenka heeft een dag van te voren in de persconferentie gezegd dat ze waarschijnlijk niet ging spelen. Daar hou je dan rekening mee. Het toernooi begint en het nieuws komt die middag dat ze niet gaat spelen. Wimbledon is dan al begonnen. Azarenka weet ik niet. Maar het is hetzelfde met andere spellen als iemand geblesseerd is, speelt hij niet. Dat je een waarschuwing krijgt als je team niet compleet is , is iets anders. Wimbledon kan geen rekening houden met het spel scorito om de spelers te waaschuwen.Het spel is juist zo dat met sport vorm en blessures belangrijk zijn en zo je team daarop aan kan passen. Scorito kan hier niks aan doen want de speelsters stonden gewoon op het wedstrijd formulier zogezegd.
Dan stond het niet duidelijk genoeg want 84% nam haar toch gewoon mee.
Hoe kom je eigenlijk in zon goede subleague met de ScoritoGOATS wel eens in de Subleague lijsten gezien inderdaad.
Erg jammer dat ik ook al 2 speelsters kwijt ben. Helemaal omdat ik Azzerenka er pas last moment in heb geklikt.
Aan actueel tennisnieuws kom je wat lastiger, alleen dit van Sabalenka stond ook op veel van de Nederlandse nieuwssites in het sportgedeelte. Daar kwam ik het toevallig tegen.
Alleen bij iets als wielrennen/voetbal heb je continu nieuws, zeker over de bekendere sporters. Bij tennis moet je er al echt zelf naar op zoek.
De laatste 2 weken waren er de nodige speelsters uitgevallen met blessures. Daar was werkelijk niets over te vinden, waardoor ik ze niet durfde te nemen.
Bij de heren gaat het nkg wel lekker, 6 van de 8 doen nog mee, hoewel ik denk dat iedereen nog wel redelijk goed zit bij de heren.
Bij de dames heb in er nog 2, hef goede nieuws is dat er 1 sowieso in de halve finale komt. Het slechte nieuws zal duidelijk zijn. Hoop stiekem op Svitolina, al zal Rybakina beter voor mijn Scorito zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.