Scorito-Tennis

1 2 ... 65 66 67 68
dawizz

Dat was nuttige informatie geweest om te delen op een forum zoals dit...

Vinniesmittie
dawizz
Dat was nuttige informatie geweest om te delen op een forum zoals dit...

Wij doen fanatiek mee met de Battle of the Subleagues, dan ga je dit soort info niet breed delen. Maar stond volgens mij ook gewoon op diverse tennis sites

Sambonhof
TheTank
Heeft wel degelijk veel invloed. Ik heb vanwege de loting gekozen om Andreeva en Gauff thuis te late...

Ik denk dat je nu wel blij moet zijn dat je Andreeva hebt thuisgelaten

HZ57

Twee van mijn D spelers zijn vandaag niet uitgespeeld. Morgen beginnen ze natuurlijk eerst met het woensdag programma. Hierdoor heb ik stresskeus. Wie maak ik captain omdat ik niet weet of mijn spelers de volgende ronde wel halen. 

DaLuca23
HZ57
Twee van mijn D spelers zijn vandaag niet uitgespeeld. Morgen beginnen ze natuurlijk eerst met het w...

Ik heb hetzelfde probleem. Heb nu een C speelster gekozen die qua planning haar 2de ronde partij op donderdag speelt. Dan heb je nog tijd om te switchen tijdens de ronde 

Nopper

Door het EK en de Tour pas maandagmorgen naar Wimbledon gekeken maar hierdoor al 2 dames kwijt, Sabalenka en Azarenka. Tuurlijk is het je eigen fout door niet goed in te lezen maar deze dames hebben zich voor het toernooi al afgemeld, ik vind eigenlijk dat scorito hier wel iets op moet gaan verzinnen. Als bij de Tour iemand zich afmeld voordat het begint, wordt hij ook uit je team gegooid en kan je iemand anders kiezen. 

Bzuidema
Nopper
Door het EK en de Tour pas maandagmorgen naar Wimbledon gekeken maar hierdoor al 2 dames kwijt, Saba...

Sabalenka heeft een dag van te voren in de persconferentie gezegd dat ze waarschijnlijk niet ging spelen. Daar hou je dan rekening mee. Het toernooi begint en het nieuws komt die middag dat ze niet gaat spelen. Wimbledon is dan al begonnen. Azarenka weet ik niet. Maar het is hetzelfde met andere spellen als iemand geblesseerd is, speelt hij niet. Dat je een waarschuwing krijgt als je team niet compleet is , is iets anders. Wimbledon kan geen rekening houden met het spel scorito om de spelers te waaschuwen.Het spel is juist zo dat met sport vorm en blessures belangrijk zijn en zo je team daarop aan kan passen. Scorito kan hier niks aan doen want de speelsters stonden gewoon op het wedstrijd formulier zogezegd.

NiekPro2005
Vinniesmittie
Wij doen fanatiek mee met de Battle of the Subleagues, dan ga je dit soort info niet breed delen. Ma...

Dan stond het niet duidelijk genoeg want 84% nam haar toch gewoon mee. 
Hoe kom je eigenlijk in zon goede subleague met de ScoritoGOATS wel eens in de Subleague lijsten gezien inderdaad.

Erg jammer dat ik ook al 2 speelsters kwijt ben. Helemaal omdat ik Azzerenka er pas last moment in heb geklikt. 

Scratzz
NiekPro2005
Dan stond het niet duidelijk genoeg want 84% nam haar toch gewoon mee. Hoe kom je eigenlijk in...

Aan actueel tennisnieuws kom je wat lastiger, alleen dit van Sabalenka stond ook op veel van de Nederlandse nieuwssites in het sportgedeelte. Daar kwam ik het toevallig tegen.

Alleen bij iets als wielrennen/voetbal heb je continu nieuws, zeker over de bekendere sporters. Bij tennis moet je er al echt zelf naar op zoek.

De laatste 2 weken waren er de nodige speelsters uitgevallen met blessures. Daar was werkelijk niets over te vinden, waardoor ik ze niet durfde te nemen.

Nopper

Ja daarom blijft het ook je eigen verantwoordelijkheid om alles goed te checken. Gelukkig hebben mijn D-captains allemaal gewonnen, daar draait het uiteindeliijk in de eerste 2/3 rondes om.

NiekPro2005

Hurkacz ookal opgegeven midden in een tie break om op 2-2 in sets te komen.

HZ57

Ik heb al 5 spelers die opgegeven hebben of zelfs niet eens begonnen zijn. De andere vliegen er allemaal uit tegen zwakker geachte tegenstanders

Scratzz

Het vrouwentoernooi kun je net zo goed afdoen met een loting. Daar is geen voorspellen aan

NiekPro2005

Ik heb in de kwartfinale straks geen enkele vrouw daar gaat me bekertje

Ben Nihilisty

Haha hier na de opgave van Kalinskaya ook geen enkele vrouw meer in het toernooi. Bijna knap, zou je zeggen

dawizz

Same here

pirazzi

Nog 1 dame over die momenteel speelt, D. Collins. (B, 11)

Bij de heren nog 5, 6 als Djokovic wint.

Laatst gewijzigd
Nopper

Hier nog 4 heren (waarvan 2 tegen elkaar) en 3 dames (ook 2 tegen elkaar). Bij de dames nog 2 C spelers waarvan ik Navarro captain maak, die zie ik nog wel in de finale komen.

Scratzz

Heb nog 2 dames over waaronder Vekic. Hopelijk kan zij mijn percentage een beetje redden. Bekertje lijkt er al niet meer in te zitten met teveel captains waar het op fout is gegaan.

oborobo

Alleen Paolini nog over en 5 Heren(o.a Sinner en Alcaraz).

Sean Chiappucci

Bij de heren gaat het nkg wel lekker,   6 van de 8 doen nog mee, hoewel ik denk dat iedereen nog wel redelijk goed zit bij de heren.

Bij de dames heb in er nog 2, hef goede nieuws is dat er 1 sowieso in de halve finale komt. Het slechte nieuws zal duidelijk zijn. Hoop stiekem op Svitolina, al zal Rybakina beter voor mijn Scorito zijn.

HZ57

Het is dit jaar niet te geloven, Minaur ook in het rijtje die al opgeeft voordat hij begonnen is.

Scratzz

Vrouwentennis kun je absoluut niet meer serieus nemen.

Sinds de jaren Williams en de Belgische meiden is het niveau enorm gedaald waarbij iedereen van iedereen kan winnen.

Kanarie

Geen vrouwen meer over in mijn team. Het lijkt mijn privé-leven wel.

pirazzi

Minipup heeft de hoogste score tot nu toe in de halve finales van Wimbledon. 1080, knap hoor!

1 2 ... 65 66 67 68

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.