Scorito-Tennis

1 2 ... 65 66 67 68 »
Nopper

Alcaraz gewoon kansloos onderuit. Ik ben zelf ook nog kansloos bezig, 3/4 captains goed maar sta toch op 36%

HZ57

Ga de volgende keer mijn eigen loting houden, kan nooit slechter gaan dan nu.

kevinraar

ook al 2 keer caiptain eruit ga ik maar vol met risico mij 2 enige d speler caiptain dat zijn griekspoor en wozniacki

Sambonhof

Het ging erg goed voor mij deze US open, maar allebei mijn captains (Badosa en Dimitrov) hebben verloren en nu ben ik 15% gezakt. Ik durfte Tiafoe niet captain te maken, maar die heeft nu dus wel gewonnen. Hoe gaat het bij jullie?

Ted de la course

Na een uitstekende RG en Wimbledon gaat de US open dramatisch. Geen tijd gehad om voor te bereiden en de eerste 2 rondes al vele spelers en speelsters kwijt. Nu op 38%, ondanks maar 2 foute captain keuzes. Volgende keer beter zullen we maar zeggen. 

NOAD1912

De Australian Open is geopend. Als fervent Scorito-aan die sinds de Krajicek jaren 90 het tennis alleen nog heeeel terloops gevolgd heeft kan ik wel wat tips gebruiken hoe het spel tactisch aan te snijden..

Meer wordt duidelijk na de loting, maar selecteren jullie met in het hoofd bijvoorbeeld... een A speler moet minimaal SF halen, een B speler KF/of R4, etc.? 

Ik wil het komende jaar weer in de sport komen. Meer tips van de echte kenners zijn zeker welkom.

encanto
NOAD1912
De Australian Open is geopend. Als fervent Scorito-aan die sinds de Krajicek jaren 90 het tennis all...

Weet niet of ik een echte kenner ben, maar gemiddeld genomen moet je ervoor zorgen dat je in ronde 1/2 een D-speler kiest, 3 (en hopelijk 4) een C-speler en daarna B-speler tot en met de kwartfinale. 

mijn ervaring is dat het mannen-toernooi redelijk goed te voorspellen is en dat je winst te halen is bij de vrouwen. Echter is daar vaak geen peil op te trekken en voelt het als een gok.

de podcast met Kees Kwakman is interessant voor de D-spelers en nieuws over geblesseerden etc. Verder ben ik niet deskundig genoeg en heb ook ik niet een standaard formule gevonden om structureel 80% of hoger te halen. Dus zijn er echte toppers met tips...hoor ik het ook graag!;)

Spartaan

Je kan nu al best wat dingen aflezen aan de wedstrijden die deze week en vorige week gespeeld zijn.   Zie je echt wel wie beetje invorm is of echt totaal niet.  
En net wat je aangaf het is wachten op de loting dat is ook erg belangrijk om spelers te kiezen en vooral voor de C en D categorie. 

DANK1NG

Beste WielerFlits-fanatiekelingen, het eerste Scorito-spel van 2025 staat alweer voor de deur: de Australian Open! Doe mee aan de subleague ‘Aussie Kings’ en strijd mee om de eer. Meld je nu aan via: https://tinyurl.com/ku8pknmh!

Scoritop
DANK1NG
Beste WielerFlits-fanatiekelingen, het eerste Scorito-spel van 2025 staat alweer voor de deur: de Au...

Spam

shakingmcj

Iemand die tennis ook intensief volgt, fanatiek scorito speelt en wil sparren? Stuur me even een pb

kevinraar

heb niet echt verstand van tennis heb dit gemaakt

heren

a sinner zwerev alcaraz

b di mineur rublev tstisipas

c museti fils korda

d norrie goffin nishikori

dames

a sabalenka swiatke paolini

b pegula navarro muchova

c hadda maia keys azarenka

d mertens parry vondrusova

Scorriemorrie

Raar team Kevin 

Punchbox

Australian Open blijft altijd lastig door het geringe aantal toernooien wat er is geweest. Ik heb nu wel een aardig team staan maar twijfel nog over twee D spelers. Ik heb nu Opelka en Osaka die allebei goed speelden in de voorbereidingstoernooien en beide een relatief makkelijke loting hebben maar met een blessure uitstapten de laatste wedstrijd. Ik weet nog niet of ik ze aandurf..

Scorriemorrie

Opelka makkelijk? Hij moet tegen Machac 2de ronde. Mja die sukkelt ook met gezondheid/ blessures , wel een zeer sterke speler. Wil ze allebei maar zou zonde zijn.  Ook al een gok met Mensik, die in 2de ronde tegen Ruud moet, mooie pot. 

Neko136
Punchbox
Australian Open blijft altijd lastig door het geringe aantal toernooien wat er is geweest. Ik heb nu...

Heb Osaka juist niet gekozen door haar schema. R1 Garcia, R2 Muchova, R3 Ostapenko/Bencic R4 Gauff leek mij juist een vrij onmogelijk schema, of zie ik iets over het hoofd?

Punchbox

Jullie hebben beide gelijk, ik heb schijnbaar niet goed verder gekeken na de eerste ronde (die voor beide wel vrij gemakkelijk is). Beide inderdaad lastige tweede rondes, dan weet ik nu in ieder geval zeker dat ik bij beide het risico niet ga nemen! 

kevinraar
Scorriemorrie
Raar team Kevin 

waarom? ik heb niet echt verstand van tennis jij wel?

dawizz

Bij deze mijn selecties:

Sinner, Zverev, Alcatraz

De Minaur, Tsitsipas, Paul 

Fils, Lehecka, Mpetshi Pericard

Mensik, Fonseca, Opelka

Sabalenka, Gauff, Rybakina

Pegula, Kalinskaya, Andreeva

Kostyuk, Keys, Svitolina

Potapova, Vondrousova, Kessler

Succes allemaal!

Scratzz

Mijn team:
Sinner, Zverev, Fritz

De Minaur, Tsitsipas, Paul

Fils, Korda, Lehecka

Mensik, Bergs, Fonseca

Sabalenka, Swiatek, Gauff

Pegula, Navarro, Muchova

Keys, Azarenka, Svitolina

Potapova, Sun, P. Kudermetova

Beetje risico genomen met een aantal van m'n D-keuzes. We zullen zien hoe dat uitpakt. 

Nopper

Volgens mij is het hier al vaker besproken maar mijn D-speler Vondrousova doet schijnbaar niet mee. Uiteraard moet je het zelf ook beter in de gaten houden maar bij Topcoach krijg je een mailtje als een speler niet meer beschikbaar is, waarom niet bij Tennis? En waarom krijg je dan niet die vervanger? Iemand enig idee waarom je direct een uitvaller krijgt?

Barrygoal
Nopper
Volgens mij is het hier al vaker besproken maar mijn D-speler Vondrousova doet schijnbaar niet mee....

Ik had haar ook, echt balen. Maar ze had na de scorito deadline opgegeven. Dus dan valt er niets meer aan te passen. Misschien wel een leuke toevoeging op Scorito dat je van elke categrotie een reserve aan wijst mocht er iemand afvallen voor de eerste wedstrijd.

Ab Normaal

Vondrousova selecteren was ook niet slim. Heeft vorige week in tranen opgegeven en gaf zelf al aan te twijfelen over haar deelname. 

Nopper
Ab Normaal
Vondrousova selecteren was ook niet slim. Heeft vorige week in tranen opgegeven en gaf zelf al aan t...

Oh dat had ik niet meegekregen. Dan is het inderdaad niet handig om haar te selecteren.

1 2 ... 65 66 67 68 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.