Scorito-Tennis

1 2 ... 67 68 69 70
oborobo

Weet niet wat me overkomt sta op 100%,gauw een foto gemaakt.

Vooral de Dames gaan lekker,is anders nooit o.a Bencic captain.

BK1984
DylanNeymarSantos
Na 3 dagen 36ste in heel scorito en pas een speler kwijt. Dus zal toch maar even mn team delen. Had...

Odds gaan voor Osaka maar zelf heb ik Bencic ook en ga deze ook zeker cappen in R3. Osaka erg instabiel en blessuregevoelig

Ben Nihilisty

Twee uitvallers in de tweede ronde, so far so good. Het zijn alleen wel precies m'n twee captains voor deze ronde, je moet het maar voor elkaar krijgen! Zijn d'r mensen die het gokje met Jabeur gaan wagen tegen Navarro?

Neaum
Ben Nihilisty
Twee uitvallers in de tweede ronde, so far so good. Het zijn alleen wel precies m'n twee captains vo...

Ja ik! Ik weet niet precies waarom, ik volg eigenlijk geen tennis. Maar ik heb vernomen dat Navarro niet in topvorm is en het lastig kan hebben tegen Jabeur. Ik heb daarentegen wat in te halen omdat mijn captain Fonseca punten heeft laten liggen voor me.

Karperdrol

Lastig. Hier ook jabeur vooralsnog captain... mijn C speelsters tegen Collins en Paollini is ook geen zekerheid en om nou pegula te nemen...

DylanNeymarSantos

Hier ook twijfel bij de vrouwen captain... Osaka of toch bencic? Jabeur had in ronde 2 al na 3 games een MTO. Dus dat durf ik niet aan. Mannen captain wordt Mensik. Toch pijnlijk dat Fonseca niet won, was mn captain in ronde 2. Daardoor toch 1 speler kwijt in ronde 2 en nog maar net in goud. Maar vanaf nu gaat het toernooi echt beginnen

Edit: tegen m'n gevoel in toch Osaka gekozen, beetje FOMO. Nu al spijt van... kans op een beker ook meteen weg met 2 fouten captains in de eerste 3 rondes 

Laatst gewijzigd
dawizz

En met Mensik wederom verkeerde captain gekozen. Al 4e grand Slam op een rij waar ik superslecht scoor.

dr klaas

@ dawizz, ook weer paar keer tennis gespeelt, 2e ronde ook 2x verkeerde Cap. Ga er ook mee stoppen nu met de nieuwe formule.

Tubbes

Heb een beetje keuze stress wie te cappen als C-vrouw..

Haddad maia,  Keys,, of toch Putintseva.

Mijn gevoel zegt Haddad maia, wat zeggen jullie?

BK1984
Tubbes
Heb een beetje keuze stress wie te cappen als C-vrouw.. Haddad maia,  Keys,, of toch Putintsev...

Haddad Maia heeft al 2x gewonnen dit jaar van Kudermetova op hardcourt, lijkt mij de beste keuze

HZ57

Begon dit toernooi zo goed met 1 uitvaller de 1e ronde. Daarna alleen maar foute captain keuzes en veel uitvallers. Klassement helemaal naar de vvaantjes.Heel veel van de uitvallers en captains leken eerst te winnen ( Mensik 2-0 voor) dat maakte het extra zuur

Ben Nihilisty

Ik heb eigenlijk nog best veel spelers in het toernooi, maar slechts één keer een captain die heeft gewonnen. Mocht er nog twijfel over bestaan: het is inderdaad een captainspel.

Hassan de Mosselman
BK1984
Haddad Maia heeft al 2x gewonnen dit jaar van Kudermetova op hardcourt, lijkt mij de beste keuze

Dat dacht ik ook.

letterlijk al mijn captains zijn de favoriet. Maar ze verliezen allemaal, stuk voor stuk. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

dawizz

De afgelopen ronde dan eindelijk goede captain keuzes gemaakt, maar wel een fiks dilemma voor de kwartfinale. Keys tegen Svitolina, wie van de twee zouden jullie captain maken? Neig zelf naar de laatste, want is onvoorspelbaarder, maar is dat een goede eigenschap voor een captain?

DylanNeymarSantos
dawizz
De afgelopen ronde dan eindelijk goede captain keuzes gemaakt, maar wel een fiks dilemma voor de kwa...

Ik vind Keys tegen Svitolina echt een 50-50 wedstrijd. Durf het zelf niet aan om er eentje daarvan te kiezen. Mijn captains worden Shelton en Sabalenka. Op dit moment sta ik op goud, maar heb geen Keys... ben bang dat dat me wel eens goud kan gaan kosten 

dawizz
DylanNeymarSantos
Ik vind Keys tegen Svitolina echt een 50-50 wedstrijd. Durf het zelf niet aan om er eentje daarvan t...

Mooie score, snap dat je op safe speelt. Ikzelf sta echter op slechts 52% en dat is na de 98% van vorig jaar de reden voor een fikse keldering op de Index. Moet dus risico gaan nemen en neig daarbij vooralsnog lichtjes naar Svitolina...

dawizz

Helaas niet goed uitgepakt, gezakt naar 36,6%

NOAD1912

Vraag voor de echte tenniskenners.. Is Keys cappen tegen Swiatek gekkenwerk?

BK1984
NOAD1912
Vraag voor de echte tenniskenners.. Is Keys cappen tegen Swiatek gekkenwerk?

Finale wordt 99,9% zeker Swiatek - Sabalenka. Zelf moet ik risico nemen omdat ik Shelton niet hebt, dus ik ga voor die 0,1% kans

mvdk
BK1984
Finale wordt 99,9% zeker Swiatek - Sabalenka. Zelf moet ik risico nemen omdat ik Shelton niet hebt,...

Waar moet je risico nemen omdat je Shelton niet hebt? Die gaat tegen Sinner geen punten meer pakken. Neem aan dat iedereen nu Sabalenka en Sinner capt, tenzij je zo laag staat dat je Keys capt tegen Swiatek om nog te proberen iets goed te maken.

Laatst gewijzigd
BK1984
mvdk
Waar moet je risico nemen omdat je Shelton niet hebt? Die gaat tegen Sinner geen punten meer pakken....

De punten van deze ronde, stond namelijk op 95% en iedereen die Shelton had als cap is erover gegaan, gezakt nu naar 78%. Voor de index heb alleen iets aan scores van minimaal 85% dus moet risico nemen

oborobo

Ga Keys wel cappen tegen Swiatek,anders ga ik zeker niet stijgen.

NOAD1912

Vooraf had ik als niet tenniskenner die in beginsel vooral meespeelt voor de Index getekend voor de 83,8% waar ik nu sta. Gezien mijn nog niet toereikende kennis van het huidige tennisveld had ik me voorgenomen niet te veel risico's met Captains te nemen, maar nu kriebelt het wel een beetje...🤔 

Laatst gewijzigd
DylanNeymarSantos
BK1984
De punten van deze ronde, stond namelijk op 95% en iedereen die Shelton had als cap is erover gegaan...

Hierzo beetje hetzelfde maar dan door het niet hebben Keys... van 99,2 naar 94,6 gegaan. Captains voor halve finale worden Sinner en Swiatek. Zverev, Sinner, Sabalenka en Swiatek als finalisten zou top zijn. Al denk ik dat ik daarmee niet bijzonder veel meer ga stijgen. Al kan de captain keuze in de finale nog wel bepalend worden. Ik geef Swiatek namelijk wel een kans tegen Swiatek, bij de mannen lijkt Sinner wel onaantastbaar. Maar ben benieuwd naar jullie mening bij de vrouwen

Frits

Poeh, zijn er toch een paar hier die goed gaan stijgen met het cappen van Keys!

1 2 ... 67 68 69 70

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.