Ja ik! Ik weet niet precies waarom, ik volg eigenlijk geen tennis. Maar ik heb vernomen dat Navarro niet in topvorm is en het lastig kan hebben tegen Jabeur. Ik heb daarentegen wat in te halen omdat mijn captain Fonseca punten heeft laten liggen voor me.
Hier ook twijfel bij de vrouwen captain... Osaka of toch bencic? Jabeur had in ronde 2 al na 3 games een MTO. Dus dat durf ik niet aan. Mannen captain wordt Mensik. Toch pijnlijk dat Fonseca niet won, was mn captain in ronde 2. Daardoor toch 1 speler kwijt in ronde 2 en nog maar net in goud. Maar vanaf nu gaat het toernooi echt beginnen
Edit: tegen m'n gevoel in toch Osaka gekozen, beetje FOMO. Nu al spijt van... kans op een beker ook meteen weg met 2 fouten captains in de eerste 3 rondes
Ik vind Keys tegen Svitolina echt een 50-50 wedstrijd. Durf het zelf niet aan om er eentje daarvan te kiezen. Mijn captains worden Shelton en Sabalenka. Op dit moment sta ik op goud, maar heb geen Keys... ben bang dat dat me wel eens goud kan gaan kosten
Mooie score, snap dat je op safe speelt. Ikzelf sta echter op slechts 52% en dat is na de 98% van vorig jaar de reden voor een fikse keldering op de Index. Moet dus risico gaan nemen en neig daarbij vooralsnog lichtjes naar Svitolina...
Waar moet je risico nemen omdat je Shelton niet hebt? Die gaat tegen Sinner geen punten meer pakken. Neem aan dat iedereen nu Sabalenka en Sinner capt, tenzij je zo laag staat dat je Keys capt tegen Swiatek om nog te proberen iets goed te maken.
De punten van deze ronde, stond namelijk op 95% en iedereen die Shelton had als cap is erover gegaan, gezakt nu naar 78%. Voor de index heb alleen iets aan scores van minimaal 85% dus moet risico nemen
Vooraf had ik als niet tenniskenner die in beginsel vooral meespeelt voor de Index getekend voor de 83,8% waar ik nu sta. Gezien mijn nog niet toereikende kennis van het huidige tennisveld had ik me voorgenomen niet te veel risico's met Captains te nemen, maar nu kriebelt het wel een beetje...🤔
Hierzo beetje hetzelfde maar dan door het niet hebben Keys... van 99,2 naar 94,6 gegaan. Captains voor halve finale worden Sinner en Swiatek. Zverev, Sinner, Sabalenka en Swiatek als finalisten zou top zijn. Al denk ik dat ik daarmee niet bijzonder veel meer ga stijgen. Al kan de captain keuze in de finale nog wel bepalend worden. Ik geef Swiatek namelijk wel een kans tegen Swiatek, bij de mannen lijkt Sinner wel onaantastbaar. Maar ben benieuwd naar jullie mening bij de vrouwen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.