Scorito-Tennis

1 2 ... 66 67 68 69 »
oborobo

Weet niet wat me overkomt sta op 100%,gauw een foto gemaakt.

Vooral de Dames gaan lekker,is anders nooit o.a Bencic captain.

BK1984
DylanNeymarSantos
Na 3 dagen 36ste in heel scorito en pas een speler kwijt. Dus zal toch maar even mn team delen. Had...

Odds gaan voor Osaka maar zelf heb ik Bencic ook en ga deze ook zeker cappen in R3. Osaka erg instabiel en blessuregevoelig

Ben Nihilisty

Twee uitvallers in de tweede ronde, so far so good. Het zijn alleen wel precies m'n twee captains voor deze ronde, je moet het maar voor elkaar krijgen! Zijn d'r mensen die het gokje met Jabeur gaan wagen tegen Navarro?

Neaum
Ben Nihilisty
Twee uitvallers in de tweede ronde, so far so good. Het zijn alleen wel precies m'n twee captains vo...

Ja ik! Ik weet niet precies waarom, ik volg eigenlijk geen tennis. Maar ik heb vernomen dat Navarro niet in topvorm is en het lastig kan hebben tegen Jabeur. Ik heb daarentegen wat in te halen omdat mijn captain Fonseca punten heeft laten liggen voor me.

Karperdrol

Lastig. Hier ook jabeur vooralsnog captain... mijn C speelsters tegen Collins en Paollini is ook geen zekerheid en om nou pegula te nemen...

DylanNeymarSantos

Hier ook twijfel bij de vrouwen captain... Osaka of toch bencic? Jabeur had in ronde 2 al na 3 games een MTO. Dus dat durf ik niet aan. Mannen captain wordt Mensik. Toch pijnlijk dat Fonseca niet won, was mn captain in ronde 2. Daardoor toch 1 speler kwijt in ronde 2 en nog maar net in goud. Maar vanaf nu gaat het toernooi echt beginnen

Edit: tegen m'n gevoel in toch Osaka gekozen, beetje FOMO. Nu al spijt van... kans op een beker ook meteen weg met 2 fouten captains in de eerste 3 rondes 

Laatst gewijzigd
dawizz

En met Mensik wederom verkeerde captain gekozen. Al 4e grand Slam op een rij waar ik superslecht scoor.

dr klaas

@ dawizz, ook weer paar keer tennis gespeelt, 2e ronde ook 2x verkeerde Cap. Ga er ook mee stoppen nu met de nieuwe formule.

Tubbes

Heb een beetje keuze stress wie te cappen als C-vrouw..

Haddad maia,  Keys,, of toch Putintseva.

Mijn gevoel zegt Haddad maia, wat zeggen jullie?

BK1984
Tubbes
Heb een beetje keuze stress wie te cappen als C-vrouw.. Haddad maia,  Keys,, of toch Putintsev...

Haddad Maia heeft al 2x gewonnen dit jaar van Kudermetova op hardcourt, lijkt mij de beste keuze

1 2 ... 66 67 68 69 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.