Scorito-Tennis

1 2 ... 70 71 72 73
Scratzz
Benzardi
Daar gaat iets fout, ik probeer de spelregels erbij te plakken maar dat gaat mis. Zie spelregels sco...

Toen ik typte was de wedstrijd al 7 minuten bezig en had Alcaraz een paar breakpunten. Maar gelukkig was het vrij snel daarna gesloten, dus geen invloed

Scratzz

Wimbledon inmiddels ook weer geopend. Is Bublik inmiddels van de zwarte lijst af? Is een grasspeler, kwam op RG ver en verslaat nu zelfs Sinner...

MRegter96

Bublik hoeft nooit op de zwarte lijst te staan. Kun je als C of D-speler altijd meenemen als hij in vorm is, wel even oppassen met cappen

MRegter96

Dat is een statement van Bublik, is nu geplaatst op Wimbledon (net als Nottingham winnares Kessler).

Scratzz

Bij de D-vrouwen is de keuze reuze. Kan er zo wel een stuk of 10/15 opnoemen die allemaal geweldig presteren. Straks maar eens goed die loting bekijken voor wie de potentie het hoogste ligt.

MRegter96

10-15 in D lijkt me wat overdreven, zou bij de vrouwen ook niet te bang worden van de loting. Zeker op gras steekt er niemand echt bovenuit.

MRegter96

Wat vinden we van de loting?

kevinraar

eb niet zo veel verstand van tennis dit is mij team

heren

a sinner alcaraz djokovic

b medvedev shelton paul

c griekspoor dimitrov bublik

d hurkac harlyn quin

dames

a sabalenka gauff paolini

b zheng badosa krecjikova

c kastakina ostapenko mertens

d bennic sakarri cirstea

Tubbes
kevinraar
eb niet zo veel verstand van tennis dit is mij team heren a sinner alcaraz djokovic b medvedev shelt...

Hurkacz heeft zich al terug getrokken.

Tubbes
MRegter96
Wat vinden we van de loting?

Drama mijn eventuele d vrouwen spelen tegen elkaar of lastige loting..

We hebben nog even. 

kevinraar
Tubbes
Hurkacz heeft zich al terug getrokken.

bedankt heb hem vervangen

MRegter96
Tubbes
Drama mijn eventuele d vrouwen spelen tegen elkaar of lastige loting.. We hebben nog even. 

Vondrousova is wel echt ruim favoriet tegen Kessler, zeker als je ziet van wie ze hebben moeten winnen om de titel te pakken. Yastremska lastig tegen Gauff, maar Coco is wel het minste op gras.

MRegter96
kevinraar
eb niet zo veel verstand van tennis dit is mij team heren a sinner alcaraz djokovic b medvedev shelt...

Ik zou even kijken naar wie er goed in vorm is en op gras. Ik gebruik zelf flashscore en tennisexplorer, Dimitrov lijkt niet fit als je ziet hoevaak hij opgeeft.

Scratzz

Gelijk captain Jabeur eruit. Begint lekker!

bdebouwer

Jabeur is ook een risico. Nooit meenemen als cap alleen als additionele speler

Tubbes
bdebouwer
Jabeur is ook een risico. Nooit meenemen als cap alleen als additionele speler  

Kom je nu mee.😉

Tubbes
Scratzz
Gelijk captain Jabeur eruit. Begint lekker!

Mooi ben ik toch niet de enigste die daar in is getrapt.

Rabbiej

Mijn eerste afvaller met Medvedev is ook al een feit. Maar goed, 78% had hem geselecteerd dus nog geen klassement overboord.

pirazzi

Mooie wedstrijd tussen Fognini en Alcatraz, 0-0 in de vijfde set nu.

MRegter96
MRegter96
Vondrousova is wel echt ruim favoriet tegen Kessler, zeker als je ziet van wie ze hebben moeten winn...

Captain Vondrousova ✅️

Benzardi

Hoppa de 1ste 3 zijn er al uit en nummer 4 en 5 staan ook op wankelen 🤪

Altijd fijn om goed te beginnen.

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Het is echt bizar dit toernooi.. Musetti, Medvedev en Michelsen bij de mannen eruit en Pegula, Ostapenko en Jabeur bij de vrouwen en bijltjesdag is nog lang niet voorbij

Dynasty

Toch altijd wel enorm veel verrassingen in de 1e 1-2 rondes heb ik het idee. Was bij Roland Garros ook al. Zorgt wel voor veel frustratie😂.
Krijg op deze manier wel het idee van, hoeveel nut heeft nou om ver in het speelschema vooruit te kijken. Want op basis van het speelschema neem ik sommige spelers wel of niet. Maar als na 1 ronde er al zoveel onvoorspelbare uitslagen zijn, hoeveel zin heeft het dan.

Hassan de Mosselman

Bublik er ook al uit 😂

NOAD1912

en mn captain Halys staat 2-0 achter plus service break tegen de nummer 192.. dit gaat nergens meer over

1 2 ... 70 71 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.