Scorito-Tennis

1 2 ... 70 71 72 73 »
Benzardi

De 1ste ronde is nog niet voorbij en ik heb al 9 balspelers met racket eruit liggen. 🤪

Lekkâh hoâh.

HZ57

Ging dit keer voor No Drop Outs. Dus de beste allerbeste quoteringen uitgezocht bij de Bookmakers. Resultaat 7 personen eruit en nog 4 aan het spelen

Scratzz
NOAD1912
en mn captain Halys staat 2-0 achter plus service break tegen de nummer 192.. dit gaat nergens meer...

Had ook Halys als captain. 

Ik volg best veel tennis, maar ik eindig standaard slecht. Iedere logica ontbreekt telkens

MRegter96
NOAD1912
Het is echt bizar dit toernooi.. Musetti, Medvedev en Michelsen bij de mannen eruit en Pegula, Ostap...

Valt wel mee toch? Pegula en Medvedev vind ik verrassend. Ostapenko totaal niet. Michelsen heb ik wel gekozen, maar eigenlijk roep ik steeds dat ik niet overtuigd ben van hem, en dus gelukkig had ik hem geen captain. Musetti is gewoon te vroeg de baan weer opgestapt, die verliest hier niet als hij fit is. Ben er zelf 6 kwijt en sta op 91.5%

MRegter96
Scratzz
Had ook Halys als captain. Ik volg best veel tennis, maar ik eindig standaard slecht. Iedere logica...

Ik snap niet zo dat zoveel Halys als captain hebben gepakt eigenlijk, bij mij stond hij niet op de radar. Wat heb ik dan gemist begon ik al te denken

Sean Chiappucci
Benzardi
De 1ste ronde is nog niet voorbij en ik heb al 9 balspelers met racket eruit liggen. 🤪 Lekkâh hoâh.

Oeps,  da's wel heul veul idd. 

Dynasty
MRegter96
Ik snap niet zo dat zoveel Halys als captain hebben gepakt eigenlijk, bij mij stond hij niet op de r...

Bij mij stond Halys ook niet op de radar. Maar ik had dit keer de tactiek toegepast om gedeeltelijk bij de D-Spelers te kijken naar de odds. Dus 2 D-Spelers die ik op mijn eigen gevoel en kennis kies, en 1 D-Speler op basis van de odds die sowieso door zou moeten gaan. De 2 wedstrijden met de beste odd heb ik dan ook gecapt. En je raadt het al: de 2 D-Spelers met de goede odds liggen er nu bij mij uit die ik dus gecapt hebt (Halys en Jabeur). Mijn andere 4 D-Spelers zijn door... nondetju.

In totaal nu 6 spelers kwijt, niet per se super slecht denk ik zo met al die verrassingen. Maar wel een mega lage score door die verrekte captains.

Eddix

Ik ben er (uiteraard) ook een aantal kwijt, maar sta nog boven de 90%. De tweede ronde zal al meteen crusiaal worden denk ik. Als je dan goed capt heb je wel een degelijke uitgangspositie.

Zelf had ik bijvoorbeeld ook Jabeur, en ik zei nog tegen een collega, die heeft wel blessureleed en valt nog wel eens uit, dus ik zou haar niet cappen. Dat is dus nog engiszins een meevaller, maar eigenlijk had ik haar dus gewoon links moeten laten liggen.

Baal zelf vooral van het vroege uitvallen van Berrettini en Bublik. Al weet je bij die tweede dat hij nogal wispelturig is natuurlijk, had gehoopt dat hij zijn goede vorm zou doortrekken op Wimbeldon. Wellicht speelde de hitte ook een rol, niet iedereen gaat daar even lekker op.

Laatst gewijzigd
MRegter96

Ben benieuwd wie jullie gaan cappen.

Ragnar Lolbroek
Sean Chiappucci
Oeps,  da's wel heul veul idd. 

Ik ben er 10 kwijt waaronder cap Halys. 😅

bdebouwer
MRegter96
Ben benieuwd wie jullie gaan cappen.

Ik kies voor vondrousova en khachanov. Durf moutet niet te cappen tegen dimitrov

Frits

Ik ben er 6 kwijt, helaas waarvan ook een captain. Ik ga voor Fonseca en Bencic.

HZ57

Volgende keer gooi ik gewoon alle namen in een bak en haal er random 3 uit per categorie. Kan nooit slechter gaan dan nu. 

HZ57

Volgende keer gooi ik gewoon alle namen in een bak en haal er random 3 uit per categorie. Kan nooit slechter gaan dan nu. 

HZ57

Kan de functie toegevoegd worden om bericht te verwijderen. 

Laatst gewijzigd
MRegter96

Voor wie Fonseca heeft ziet het er wel heel goed uit...

Hassan de Mosselman
HZ57
Volgende keer gooi ik gewoon alle namen in een bak en haal er random 3 uit per categorie. Kan nooit...

Alcaraz, Sinner en Sabalenka en de rest compleet willekeurig zou niet eens zo slecht uit hoeven pakken nee...

1 2 ... 70 71 72 73 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.