Scorito-Tennis

1 2 ... 71 72 73 74 »
Scratzz
Sean Chiappucci
Maar ligt wel in ronde 2 eruit 

Jup, hij had nog zijn Cincinnati uitslag die hij won in 2024. Die raakte hij nu kwijt waardoor hij daarmee buiten de top 40 belandde. Misschien dat Scorito daar al rekening mee had gehouden.

Met die 2e ronde heb ik hem er nu uitgestreept ja. Net als Tien die ik er al in had staan.

Scratzz
Sean Chiappucci
Maar ligt wel in ronde 2 eruit 

Jup, hij had nog zijn Cincinnati uitslag die hij won in 2024. Die raakte hij nu kwijt waardoor hij daarmee buiten de top 40 belandde. Misschien dat Scorito daar al rekening mee had gehouden.

Met die 2e ronde heb ik hem er nu uitgestreept ja. Net als Tien die ik er al in had staan.

kevinraar
Sean Chiappucci
Je A's en B's staan goed. Rest is vaak een loterij.  Wellicht Etcheverry eruit en Fonseca erin ?   C...

dat heb ik gedaan

Sean Chiappucci
kevinraar
dat heb ik gedaan

Succes Kevin 👍

Scratzz
kevinraar
heb team gemaakt heb niet zo veel verstad tips zijn welkom   heren a sinner alcaraz djokovic b de mi...

Na Roland Garros heeft Musetti echt geen bal meer goed geraakt. Daarnaast een moeilijke 1e ronde, moeilijke 3e ronde en een moeilijke 4e ronde. Zou daar afblijven.

En Cerundolo is een gravelspeler die niet zo goed is op hardcourt. Alleen zijn tegenstanders zijn niet zo bijzonder, dus ronde 3 kan hij ook zo halen. En dan lijkt mij Khachanov wel een maatje te groot.

1 2 ... 71 72 73 74 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.