Scorito-Tennis

1 2 ... 72 73 74 75 »
Sean Chiappucci
kevinraar
ik zie net de etchevery 2 van de laaste 3 ountmoeting heeft gewonnen van lehcka ik ga toch etchevery...

Maar die had je toch juist uit je selectie gehaald ?  Toch fomo gekregen ?

Scratzz

En zo ongeveer iedere speler vliegt er weer uit. Ik volg toch vrij veel tennis, maar enige kennis boeit geen reet voor het voorspellen. Waar verliest Khachanov dan nu ook weer van...?  Tevens beide captains verloren (bijna dan, Diallo 2 sets en een break achter). Op naar de volgende Scorito.

Laatst gewijzigd
HB
Scratzz
En zo ongeveer iedere speler vliegt er weer uit. Ik volg toch vrij veel tennis, maar enige kennis bo...

Enige kennis boeit wel degelijk. Diallo zat er fysiek volledig doorheen na zijn 1e ronde en moest zelfs overgeven op de baan. 39% heeft dit blijkbaar gemist of is alsnog voor een (zeer) groot risico gegaan.

Majchrzak haalde de 4e (!) ronde op Wimbledon, won een challenger op hardcourt in Polen en haalde de 3e ronde in Winston-Salem. Het was geen ABC'tje dat Khachanov hiervan simpel zou winnen.

oborobo

En dan ben je in 1 ronde ineens Shelton,Paolini en Mertens kwijt.

Sean Chiappucci
oborobo
En dan ben je in 1 ronde ineens Shelton,Paolini en Mertens kwijt.

Idem dito hier. Vorige ronde ook al zoiets. Het voordeel van zoveel spelers verliezen is wel dat je de komende rondes relatief minder uitvallers hebt. Positief blijven.

1 2 ... 72 73 74 75 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.