Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 10 ... 193 194
koenvanhelvoirt

'@zitvlees vorig jaar toch wel zijn grote doorbraak in dezelfde wedstrijd. Schrijf hem maar op voor de Vuelta ;)

jm dvg

Heb het wel te doen met Henk. Zelfs in het scorito verslag wordt nu ene god op ca 6,5 milj en een schansspringer op 5,5 milj getipt. Die lezen duidelijk mee met dit forum. Ik houdt mijn wanna haves nog even op zak in de hoop de prijs te drukken. Morgen kunnen we los en mijdt ik even dit forum totdat ik mijn teamselectie heb.

Maestro Mello

Verwacht iemand nog een etappewinst van de regisseur van The Rocker?

zitvlees

'@Mr. Gert

Maar ook een doorbraak in TotA is niet veel waard gebleken. Kijk maar naar de Armata van Occitanië of de natte deurbel. Beide geven telkens geen vervolg aan een sterke, of zelfs dominante, aanwezigheid in TotA.

Kortom, misschien moet ik er niet te zwaar aan tillen en komt alles nog goed voor de tuinslang. Laten we focussen op de berichtgeving van uit het team zelf.

Henk

Ik zit net wat pagina's terug te lezen.
Jullie zijn wel heel goed in die cryptische omschrijvingen, zeg.
Nog een schepje er bovenop. Toe maar.
Jullie laten je toch maar mooi niet kennen.

enrico1581

'@Maestro Mello dat verwacht ik niet, die zal toch in dienst moeten rijden en hij heeft al een tijdje geen resultaat meer gereden (op tijdritten na).

Risje89

De coördinaten van Mr.Gert kon ik met, mijn geografische achtergrond, nog wel smaken. Net als veel bijnamen die hier op het forum rondgaan trouwens. Sommigen zijn goed verzonnen en de meeste wielervolgers hier weten over wie het gaat. Dergelijk jargon heeft natuurlijk een soort verbindende factor onder de 'insiders'.

Maar ik heb ook gewoon geen zin om uit te zoeken wie 'de natte deurbel' of 'de tuinslang' of 'de Armata van Occitanië' is, laat staan '85HG+8C Irun'.

zitvlees

'@Risje89

Je mist nog de gierige oksel. En het feit dat de tuinslang van alcantara bestaat vond ik zelf een belangrijke toevoeging. Maar ik snap je punt verder hoor.. het is ook je goed recht die namen naast je neer te leggen, want merendeel van die namen heb ik zo uit de hoge hoed getoverd. Op 1tje na dan.

Dr.Watt

Haha Henk.

Het is ondertussen al van ´jullie´

Henk tegen de rest.
Een verhaal over een oneerlijke strijd tegen de cryptische naamsverbasteringen.

Wie weet leidt dit alles wel tot een allereerste bijdrage over scorito of de Giro.
Ik wacht af...

Ketjap Manis

Wie overweegt de Gelukkige uit Bologna? Hij lijkt redelijk in vorm en veel vrijheid.

Groetjes aan Henk.

Laatst gewijzigd
Risje89

Rijdt tot nu toe steady in TotA, deed dat vorige Giro ook. Zonder uitschieters in de bergen steeds tussen 12 en 20 als ik me niet vergis. Dus zal van de prijs afhangen, verwacht er geen wonderen van.

Laatst gewijzigd
Hommeles

'@Ketjap, absoluut een interessante pick. Hopelijk blijft hij gewoon aanvallend koersen, dan kun je hem opstellen in die etappes.

Maar wat je je wel kunt afvragen is of deze aanvallers interessant zijn in een Giro. Je ziet toch veel mensen beargumenteren dat je 16+4 moet nemen met uitsluitend klassementsmannen + sprinters. Je weet bovendien moeilijk wanneer je de aanvallers moet opstellen.

Henk

IK denk dat jullie nog beter kunnen
Nog moeilijker en nog meer.
Anders ga ik denken dat jullie je wel erg makkelijk laten kennen.

Maar als Watt zijn agressie onder controle heeft kun je bij hem altijd terecht voor een knuffel.
Dat is een mooie troost, nietwaar.

Dr.Watt

Denk dat die gelukzak zich omvormt van aanvaller tot klassementsman.

Contador sprak er vorig jaar al over.

Lo Zar

Henk is ginne lollige vent

Ragnar Lolbroek

Met wat meeval zie ik de gelukzak mss 10e worden. Ik verwacht hem eerder tussen 11 en 20.

Zou de Madonna uit Chieti volgens jullie als AK-man gaan of aanvaller. Ik zie hem liever in de aanvallende rol eigenlijk.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Exact wat ik ook denk maar als gelukzak 8e wordt zal ik ook niet van mijn stoel vallen.
Wordt hij 25e ook niet.

Madonna gaat als klassementsman. Als dat in het water valt, zal hij net als vorig jaar elke dag voorin te vinden zijn.
Ik was heel tevreden van hem. Had hem ook als cap bij zijn ritoverwinning.

Hommeles

'@Ragnar,

Onze Madonna is goed in 1 week koersen. Ik denk dat hij vooral moet aanvallen. Maar misschien wel zo'n type die eerst AK probeert en nadat hij er doorheen zakt toch nog mee gaat doen voor het bergklassement ofzo.

Nog zo een in dat kaliber is wellicht de pezige paling van Preston. Maar wat ik interessant vond, is dat hij vorig jaar in de giro zo'n sterke laatste week had, waarin die goed kon aanvallen.

Dr.Watt

De fluisteraar uit Preston die in het peloton ´een heel rare kerel´ wordt genoemd zit in goede vorm.
Staat sowieso op de short list of eerder long list.
Is die trouwens niet einde contract? Altijd goed.

cholo

omslaan..

Thomberg

Ciccone altijd nemen voor zijn 2 miljoen

Kamna wint vandaag, niet nemen dus

Bonkie

Dit jaar besloten de koe bij de hoorns te vatten en mijn team is zo goed als klaar. De enige vraag die rest:

Met nog 1M in kas; pak je dan de Locomotief van Lanzarote of het neefje van de snoepdoos van Napels?

Dr.Watt

Zal wel minstens 3m worden na zijn sterke Volta Catalunya.

Kamna won vorig jaar hier ook en mede daardoor een van mijn Giro prijsbeesten geworden.
Die zal wel 2m worden.

Nijmos

3m voor iemand die nog nooit een eindklassement heeft gereden zou best gortig zijn.

Dr.Watt

Was Evenepoel geen 6m in de Vuelta vorig jaar :)

1 2 ... 10 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.