Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 11 ... 193 194
Nijmos

Jawel, ik zeg ook niet dat hij geen 3m waard kan zijn. Wel dat het gortig is. Hij heeft natuurlijk ook wel wat vaker gefaald in eindklassementen dan evenepoel.

KV

3m zal hij wel niet worden. Zal 2 of max 2.5m zijn.

Ragnar Lolbroek

De tochthond van Preston lijkt inderdaad goed mee te trappen. Die tochthond staat in topvorm zo mager dat je hem per ongeluk onder de deur door schuift.

arjenzvob

Hebben jullie de Mastodont van Kirgizië al in het vizier? Ik volg hem al jaren. Laatbloeier. Die gaat verrassen! Wordt mijn donker paard.

Dr.Watt

Was maar om te lachen , he Nijmos.

Naar het schijnt zou de fluisterende tochthond zo mager staan dat hij de eerste mens is met een negatief BMI.

Maar hij straalt wel altijd intens geluk uit. Net als Henk.

Dr.Watt

Arjen.

Als we het over dezelfde hebben, ben ik ook onder de indruk maar wordt dat geen slaaf van het manxmannetje?

reint

'@Ab
Wij hebben nog in kleine poules tegen elkaar gespeeld in de tijd van Profcoach dus ik weet dat je een veteraan bent. Ik weet jouw bijdrages bij de diverse sporten dan ook op waarde te schatten. Misschien was mijn eerdere post niet helemaal duidelijk, maar ook ik vind de vragen zoals jij die schetst ongepast. Het was zeker niet mijn bedoeling om mensen ,die fanatiek en vaak inhoudelijk zinnige bijdrages leveren, aan te vallen.

nasibal

Naar het schijnt zou de fluisterende tochthond zo mager staan dat hij de eerste mens is met een negatief BMI.

Wacht, is dit één van die talentjes uit Eritrea?

arjenzvob

Jij snapt m @Dr. Watt

Dingetje

'@ Bonkie
Neefje van de snoepdoos van Napels lijkt me een veiligere keuze. Pakt vaak het goede moment.

Zadelpen

Al 11 pagina’s volgemaakt, nog voor het spel begint.

😂

KissMyAce2.0

Benieuwd wat De Nachtmerrie van Bemelen kost

jenzrscl

Wat met de snor van Rønne

Jammer dat hij zich niet graag in drukte mengt.
Maar hij wil een rit winnen. Dus zal hij zich wel willen mengen.

Ik wil hem er alvast bij

Odin

'@jenzrscl het viel me wel op dat hij zich in Parijs Nice wel in de massa spurts mengde. Misschien dat hij dat in de Giro ook gaat doen?

Ab Normaal

Ah @reint ben jij die reint, ja, die herinner ik me wel. Dat waren mooie, spennende tijden. Vind het nog steeds oprecht jammer dat Profcoach gestopt is.
Ik vatte jouw post ook zeker niet als aanval op, wilde je het alleen uitleggen.
Voor mij zijn er meerdere redenen waarom ik hier weinig meer post en veel meer plezier haal uit een ander forum waar mensen met kennis zitten die scherp inhoudelijke bijdragen leveren maar ook met humor. Elkaar af en toe op de hak nemen maar altijd met respect.

Hier heb je vlak voor de pool inderdaad die of of vragen, maar ook regelmatig een persoonlijke aanval en dan direct onnodig met gif.
Om dan vervolgens als een stel kleuters om iemand te pesten uren en uren door te gaan met allerlei rare bijnamen voor renners en niet beseffen dat de lol er al lang af is en je niet 3 pagina's door moet gaan.
Dan ben ik met je eens dat veel mensen snel afhaken.

Dr.Watt

Vandaag komt sinterklaas

Geoffrey1420

Hoeveel moet ik betalen om er achter te komen wie de gierige oksel is? Heb er werkelijk alles voor over!

Yskoud

Is het mogelijk om ergens een apart discussie topic te openen voor mensen die daadwerkelijk over wielrennen willen praten. Van bijnamen, persoonlijke aanvallen en humor heb ik geen verstand.

KV

Ik stel misschien ook voor dat we vanaf 10u terug wat normale gesprekken kunnen houden ;-)

Dr.Watt

Van persoonlijke aanvallen heb ik wel verstand. Van humor iets minder..

Dr.Watt

Tijdens het puzzelen ga ik experimenteren met een ploeg zonder Roglic en dan eens het 'Nasibal-algoritme' er op loslaten om te zien of dat extra punten kan opleveren.

Het uiteindelijk aandurven is wel iets anders.

Odin

En we zijn los Rev 6,5, roglic 5,5

Aanklampen

Ai ai ai.. Ze hebben veel renners maximaal geprijsd. Dat wordt serieus kiezen

Odin

Zo op het eerste oog een leuk en uitdagend budget, waarbij de sprinters best prijzig zijn. Wat te verklaren is met dit parcours

Bonorrie

Voor de liefhebbers heb ik weer een subleague aangemaakt op Scorito met de naam:

WielerFlits Giro 2023

Voel je vrij om deel te nemen.
Veel puzzelplezier. :)

1 2 ... 11 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.