'@Ab
Wij hebben nog in kleine poules tegen elkaar gespeeld in de tijd van Profcoach dus ik weet dat je een veteraan bent. Ik weet jouw bijdrages bij de diverse sporten dan ook op waarde te schatten. Misschien was mijn eerdere post niet helemaal duidelijk, maar ook ik vind de vragen zoals jij die schetst ongepast. Het was zeker niet mijn bedoeling om mensen ,die fanatiek en vaak inhoudelijk zinnige bijdrages leveren, aan te vallen.
Ah @reint ben jij die reint, ja, die herinner ik me wel. Dat waren mooie, spennende tijden. Vind het nog steeds oprecht jammer dat Profcoach gestopt is.
Ik vatte jouw post ook zeker niet als aanval op, wilde je het alleen uitleggen.
Voor mij zijn er meerdere redenen waarom ik hier weinig meer post en veel meer plezier haal uit een ander forum waar mensen met kennis zitten die scherp inhoudelijke bijdragen leveren maar ook met humor. Elkaar af en toe op de hak nemen maar altijd met respect.
Hier heb je vlak voor de pool inderdaad die of of vragen, maar ook regelmatig een persoonlijke aanval en dan direct onnodig met gif.
Om dan vervolgens als een stel kleuters om iemand te pesten uren en uren door te gaan met allerlei rare bijnamen voor renners en niet beseffen dat de lol er al lang af is en je niet 3 pagina's door moet gaan.
Dan ben ik met je eens dat veel mensen snel afhaken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.