Na het inklikken van Rem en Rog hou je 1,8 miljoen over per resterend plekje. Elke 500k'er in je selectie maakt dus een 3 miljoener mogelijk.
Het lijkt dus misschien krap, maar redelijk vergelijkbaar met voorgaande jaren. Keuzes zullen vooral weer in het middensegment gemaakt moeten worden.
edit: Het sterk prijzen van renners als Kamna heeft wel degelijk een mooie invloed. Die vallen qua prijs nu tussen de midden-segment-keuzes, waar je ze vroeger als 1 miljoener er bij klikte zonder te kijken. Hulde.
Ik vrees dat je daar geen algoritme op los hoeft te laten ;)
Daarbij ga je er dan wel even aan voorbij dat pedersen 4.5m kost en wat mij betreft als hij van paars een doel maakt een nobrainer is. Dat zijn dan alweer 2 2 500kers om binnen je budget te blijven. Wil je almeida vanwege zijn plafond door de jongerentrui en 1 van groves en gaviria zit je dus al aan 16+4. Vlasov thomas hart worden dan al heel lastig. Volgens mij is het budget dus wel een stuk krapper dan andere keren. Nog los van dat ze bepaalde figuren ook veel duurder hebben gemaakt dan ze eerder deden (kamna, albanese, milan).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.