Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 12 ... 193 194
Dr.Watt

Mooi budget en veel hele dure renners.
Lijkt een editie voor de'kenners' te worden.

Pedersen 4.5
Albanese 2
Kamna 2.5
Groves en Gaviria 3.5
Cattaneo, Ganna en Foss 2

16+4 wordt wel moeilijk

jm dvg

Budget is voor mij geen probleem. Nu nog de juiste keuzes maken. Heb er 20 en 1250 over. Maar ik zal niet de enige zijn.

Hommeles

Het wordt denk ik ook een zoektocht naar de C-sprinters uit de kleine teams waarvan je hoopt dat ze stug top 10 klasseringen binnen fietsen.

vevie

Strak budget, idd. Wordt zeker keuzes maken. Kan zeker niet alle toppers meenemen.

Odin

Ploeggenoten van Evenepoel mogen ook allemaal wat kosten en daar wil ik er eigenlijk wel 3 van.

ProScoritoManager

Poeh de inflatie heeft nu ook scorito bereikt.

JoostEmpty

Met nog maar een halve startlijst is het lastig puzzelen natuurlijk, maar op het eerste oog een mooi budget/mooi geprijsde renners. Pedersen is mij op het eerste oog wat te duur. Jan Tratnik is een koopje!

Dingetje

Wat een vriendelijk prijsje voor Magnus Cort en Kung.

madeinstars

Het eerste hoofdbreken is in elk geval of Ballerini me egaat sprinten. Mijn eerste instinct zegt: neen.

Guruburu

De Oostenrijkse slijter maar 750k, toch maar doen dan?

Bonorrie

Heb even mijn team er in geflanst, met veel topper.
Enig probleem de teamwaarde: 13,5 boven het budget.
Jeetje, dat wordt nog even flink puzzelen komende weken.

Maestro Mello

De 750k categorie staat vol met valkuilen, heerlijk!

Dr.Watt

Milan naar Trek. Benieuwd of die giro nog wel gaat rijden.

Dr.Watt

'@ Guruburu

Ofwel een koopje ofwel een valkuil..

Dr.Watt

'@ Madeinstars

Meesprinten denk ik zeker niet.
Maar ik zie hem ook nog wel wel afvallen en de Giro niet rijden.

Boasson en Hagen

In de 2 miljoen categorie wil bijna alles wel! Nog even nadenken over een goede verdeling, aangezien ik geen enkele sprinter er met tevredenheid (prijs/kwaliteit) zo inklik.

Dr.Watt

Jammer dat ze Haig momenteel over het hoofd hebben gezien.

nasibal

Na het inklikken van Rem en Rog hou je 1,8 miljoen over per resterend plekje. Elke 500k'er in je selectie maakt dus een 3 miljoener mogelijk.

Het lijkt dus misschien krap, maar redelijk vergelijkbaar met voorgaande jaren. Keuzes zullen vooral weer in het middensegment gemaakt moeten worden.

edit: Het sterk prijzen van renners als Kamna heeft wel degelijk een mooie invloed. Die vallen qua prijs nu tussen de midden-segment-keuzes, waar je ze vroeger als 1 miljoener er bij klikte zonder te kijken. Hulde.

Tijdens het puzzelen ga ik experimenteren met een ploeg zonder Roglic en dan eens het ‘Nasibal-algoritme’ er op loslaten om te zien of dat extra punten kan opleveren.

Ik vrees dat je daar geen algoritme op los hoeft te laten ;)

Laatst gewijzigd
madeinstars

Eén zeker 500k-man in ieder geval al gespot.

Nijmos

Daarbij ga je er dan wel even aan voorbij dat pedersen 4.5m kost en wat mij betreft als hij van paars een doel maakt een nobrainer is. Dat zijn dan alweer 2 2 500kers om binnen je budget te blijven. Wil je almeida vanwege zijn plafond door de jongerentrui en 1 van groves en gaviria zit je dus al aan 16+4. Vlasov thomas hart worden dan al heel lastig. Volgens mij is het budget dus wel een stuk krapper dan andere keren. Nog los van dat ze bepaalde figuren ook veel duurder hebben gemaakt dan ze eerder deden (kamna, albanese, milan).

KV

Was zojuist nog eens parcours aan het bekijken: die tijdrit op dag 20: klim van 7km aan 12% waarvan 5km aan 15%! Wtf. Dacht eerst dat het een foutje was.

Trouwens met al die tijdritten: sowieso 3 teammaats van Remco meenemen voor de teampunten van de tijdrit... (sjjjj, is voor de noobs)

Primavoormij

'@madeinstars die oude kater heb ik ook, maar ben je niet bang dat hij zich in dienst gaat stellen van de Manxman?

Laatst gewijzigd
Dannyco

Heb een subleague gemaakt voor de Giro, doe gezellig mee onder de naam Tifosi del Giro 23

https://www.scorito.com/subleague/652318/giro-2023/tifosi-del-giro-23/89293390-ca21-434b-9e1f-f3ba9227cd2a?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Dr.Watt

'@ Madeinstars

Die hebben we allemaal wel al gespot denk ik.

Het gaat toch zeker over Felline. Goede sprint en kan een berg over. Ideaal parcours voor hem :) ;)

Maestro Mello

'@KV Vervaeke of Serry?

1 2 ... 12 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.