Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 191 192 193 194 »
groppiestan

'@Maestro, ik had zeker Cav nog C gemaakt.
Veel frustratie gehad over hem, maar maakt het de laatste dag toch nog goed voor mij

Guido Maltempi

'@Nijmos ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt. Milan is onderaan de streep toch even waardevol als Thomas? Door omstandigheden is hij nu de enige sprinter die zo hoog staat. Waren Pedersen en Groves niet ziek geworden, dan stonden ze daar nu ook tussen. En dan maakte het voor Scorito echt niet uit of je nou Pietje of Jantje meehad.

Tuurlijk was je in dat geval alsnog spekkoper met Milan, Pedersen, Groves én Thomas in je team. Maar dat heeft m.i. net zo goed te maken met de keuze Thomas vs Hart (en dus ook met het uitvallen van die laatste) als met de strategie ‘investeren in de topsprinters’.

Over het algemeen kom je in grote rondes prima weg met een budget sprintteam. Omdat b-sprinters alsnog steady punten pakken, terwijl dat met b-keuze klassementsrenners veel lastiger is. Maar voor deze giro, met dit parcours, en deze startlijst, heb ik de weloverwogen keuze gemaakt om dat eens om te draaien. Pakt nu verkeerd uit maar ik zou het een volgende keer gewoon weer doen. Alleen dan dus met Milan ipv Gaviria :)

Quelbois

Het zit erop. Zeer tevreden met mijn 98,4 score en de zilveren beker.

Sprintteam matig (geen Milan, Groves of Cav) maar rest prima en juiste keuzes in de dag en cap opstelling. Dan kan het ook zonder Thomas tot een beker leiden. Het jongerenklassement blijkt weer zeer belangrijk voor bekerwinst. Almeida , Leknessund en van Wlider.

Nog even en de Tour puzzel kan al weer beginnen. Forum al live , zag ik. Nieuwe 2 strijd (pog / vin) en 3 weken lang het WK sprint. Dat gaat geld kosten en tot noodgedwongen keuzes leiden. Alvast 1 tip ; Mas altijd meenemen als best of the rest.

El Peruano

Kan ik ook ergens zien hoeveel iedere renner in Scorito opgeleverd heeft? Ik kan dit wel zien voor
M’n eigen renners (bij TOTAAL) maar ik zou dit ook graag zien voor wat andere renners als Milan, Thomas etc. (iedere renner levert in een ander team natuurlijk andere punten op al naar gelang je m opstelt dus vraag me af of dit overzicht überhaupt te maken is).

Nijmos

Onder stats- scoritopunten

user26809

Hier 97%; op het nippertje een zilveren bekertje gepakt, na een bronzen vorig jaar.
De start was tegenvallend, maar ben daarna steeds verder opgeklommen. Wel geprofiteerd van het uitvallen van Hart; met alleen Arensman van Ineos was dat achteraf te mager.
Maar uiteindelijk kwam het mooi samen, met 8 renners bij de beste 13. Caruso, Wilder, Pinot, Buitrago, allemaal mannen die ongeveer wel deden wat ik gehoopt had.
Die variatie in sprintuitslagen was wel bijzonder. Laatste twee sprintritten door uitvallers Consonni (hier ook geen Milan..) zelfs captain moeten maken, maar gelukkig zat ie er steeds bij..:)
Op naar de Tour!

De Tourminator

Op 82,3% geëindigd. Na een slecht begin met 27% toch behoorlijk gestegen, maar meer zat er niet in. Hart i.p.v. Thomas leek prima te zijn tot hij uitviel. Verder allemaal net niet. Op naar de tour, hopelijk dan iets meer tijd om mee te praten op het forum. Wordt weer tijd voor een keer goud, dus we gaan er weer voor.

tempo789

Met 99,7% m'n 3e gouden bekertje behaald en een mooie 8e plek in de Wielerflits poule! :)

Milan m'n grootste gemis en ik had ook Thomas niet. Verder veel goede captainkeuzes gemaakt, dus ik mag niet klagen. Erg tevreden en op naar de Tour!

Rad

Ondanks het feit dat er teveel bankpunten waren (kun je nooit helemaal uitsluiten natuurlijk) toch op een nette 97+% geëindigd. Geen Thomas, maar Hart gekozen en daar heb ik (op voorhand) nooit over getwijfeld eigenlijk.

Zeker niet ontevreden met het eindresultaat, op naar de Tour!

Daan De Jager

97,3% gehaald en de zilveren beker , in de laatste week nog even 40 procent erbij gehaald met een team met Thomas caruso en pinot Op naar de tour

Ted de la course

Geëindigd op een degelijke 87.1. Had 15 van de 20 meest gekozen renners.
Slechte keuzes waren Gaviria, Gloag, Fortunato, Kamna, Cort, Vendrame en Hart. Laatste 2 door overmacht natuurlijk.
Goede keuzes buiten the obvious Dunbar, Pinot, Buitrago en Healy.
Grootste gemis Caruso, Mayrhofer en Leknessund die ik alle drie serieus heb overwogen maar het niet gehaald hebben.
Milan en Thomas hadden ook een verschil kunnen malen maar heb ik nooit echt serieus overwogen.
Op naar de tour!

Ab Normaal

Geëndigd op 96,5% na een dramatisch begin. Toch nog een bronzen bekertje.
Slechts 15e van onze subleague Terug naar de Tekentafel / Discord Connaiseurs, maar we hebben dan ook met overmacht de battle of the subleagues gewonnen in de Giro met bijna 200 pt meer dan d enummer 2! We kunnen ons dus gaan opmaken voor het Scorito event :)

Bij Topcoach daar helaas tweede geworden na het hele seizoen praktisch bovenaan gestaan te hebben.
En dat met allemaal voormalig Wielerflitsers.

Ludi

Grappig hoe ze inderdaad onze subleague bestempelen in die podcast @Ab Normaal. Klinkt bijna als een sekte, maar eigenlijk zijn we gewoon 30 man die samen galgje spelen enzo en ondertussen dit subleague klassement hebben gewonnen 🥂🥳🎉

Zelf op zilver blijven hangen. Caruso laten staan en niet wat ombouwen naar Carthy had flink geholpen. Achja, kleinigheidjes hou je toch.

Inspectah

Giro mooi op ons brons afgesloten na een magere start op 32%, en dat zonder Ineos-mannen.
Lichtpuntjes: Caruso, Leknessund en Skujiņš
Slechte keuzes: Carthy en Consonni

1 2 ... 191 192 193 194 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.