Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 191 192 193 194
Qtjelegend10

Ik zie overigens dat de nummer 1 van Scorito geen Milan heeft. Dat is wel weer interessant

R. D.

Ik denk dat de meerderheid van de Mian eigenaren hem heeft omdat ze veel in hun sprinters hebben geinvesteerd(iemand zei dit al eerder). Dus dan is Milan een logische keuze als 5e of 6e dure sprinter.

Dan blijft er weinig budget over voor klimmers en moet je echt veel goede keuzes hebben gemaakt.

Laatst gewijzigd
nasibal

Fuck Scorito, dit is genieten!

pirazzi

Hoe kan Ballerini nu vijfde worden in deze etappe?

Jommelb

Ja, haha. Mooi dit!!

Milanjacks

Wielrennen uit een andere tijd, wat Thomas hier doet heb ik zelden gezien.

nasibal

Hoe kan Ballerini nu vijfde worden in deze etappe?

Ja shit, dikke bankpunten!

R. D.

Ballo ligt thuis in zn bedje dus dit zijn bedpunten

jenzrscl

Wie had dat gedacht dat ik van 70 naar 80% stijg met fiorelli gav (c)marit en mathhews :p

nasibal

98.2% Op dit moment, fingers crossed nu

vevie

Was gestegen naar 93%, nu gezakt naar 91% en dan nog de eindafrekening afwachten. Hoop het duimpje nog binnen te slepen….. 🤞

vevie

Eindafrekening is binnen: 93,8% 💪. Beker zat er toch niet meer in, dus dit is heel mooi.

Laatst gewijzigd
nasibal

98.5%, 40 punten van een gouden bekertje. Het kan verkeren :D

Bekerwinnaars gefeliciteerd! Nu even rust en op naar de Tour :)

Gladiool

Als bewijs dat het ook dit jaar kon: 96% met een sprintploeg Pedersen, Consonni, Dekker, Marit, Fiorelli, Stewart, Albanese, Vendrame.

Onderschat nooit hoeveel klassementsrenners binnenbrengen.

Milanjacks

16% gestegen naar 75,5%. Een gouden duimpje was mogelijk geweest als Roglic wat eerder in het geel reed. Sam Oomen redt de meubelen vandaag.

P. Krul

Ai, 5 punten van de bronzen beker.
Nu blijkt weer dat elk puntje telt. Cort te vaak opgesteld..

Qtjelegend10

'@Gladiool yep, niet te onderschatten.. Plek 7 --> Plek 31. Toch té sprint-heavy hier!

bartje

Het gouden bekertje is me weer ontvallen, zilver is mijn deel op 98%
Dank jullie allemaal voor bijna 5000 berichtjes, ik heb ze volgens mij allemaal gelezen.
Tot de Tour!

Capra

Voor de eindafrekening op 97,9.
Erna gezakt naar 95,9.
Had ik niet verwacht met Almeida, Arensman, Dunbar, Pinot, Healy en Buitrago. En Roglic uiteraard .
Maar iig nog een bronzen bekertje

arjenzvob

Hier uiteindelijk tevreden geëindigd op 92,2%. Dat zat er heel lang niet in.

De meeste punten harkte Almeida voor me binnen, daarna Roglic en tot slot Pinot.

Pedersen en Evenepoel harkten ook nog 401 en 338 punten binnen.

Caruso was ook weer een heerlijke pick. 1x een mispeer met hem door hem niet op te stellen in de 2e tijdrit. Auw.
Matthews, Rubio en Buitrago waren ook prima picks .
Groves: tevreden. Hem boven Gaviria verkozen dus dan moet je tevreden zijn. Milan laat ik even buiten beschouwing want ik heb hem nooit overwogen.

Healy was een fijne keuze, 221 punten voor me gehaald.
Consonni en Albanese hebben te weinig opgeleverd helaas.
Hart had een mooie pick geweest als hij was blijven zitten. Ben ik van overtuigd.

Fiorelli rechtvaardigt vandaag zijn plekje enigszins.
Vendrame had met dit parcours echt veel potentie. Het liep helaas anders.

Cort Nielsen: Blijf ik een zwak voor houden en pak ik ook tijdens de tour weer mee. Heerlijk frustrerend, maar vaak genoeg ook een fijne pick!

Barta leverde als goedkope tijdrijder uiteindelijk te weinig.

Ballerini en Cerny uiteindelijk te weinig opgeleverd, door uitvallen REV en zelf ook niet uitgereden.

Gefeliciteerd bekerwinnaars! Op naar de tour!

Daan Brakenhoff

97,6%, uiteindelijk toch dichtbij gekomen zonder Thomas en Milan.

Zilver it is, op naar de Tour!

nasibal

Zie ik nou goed dat onze eigen Snoek op 1 plek na een gouden beker mist? Of heeft hij hem net wel? Volgens mij is 323 de grens.

Edit: Ik kan niet rekenen, nevermind.

Laatst gewijzigd
Arne Riis

Ook ik ben ervan overtuigd dat het prima mogelijk was geweest om heel hoog te eindigen zonder Roglic. Sterker nog, ik vond alle teams hier zo veel op elkaar lijken, dat ik het van de weeromstuit zonder hem heb gedaan. Het idee: alle ballen op Evenepoel, drie ploegmaats mee, zodat ik in die onmogelijke vluchtetappes van de tweede week met vier plekjes 3x11+1x16 zekere puntjeszou hebben. En extra investeren in sprinters.

Helaas, covid gooide roet in het eten. Tot zo ver deze strategie.

Uiteidelijk eindig ik op 75%, schoon aan de haak. (Met Rev in de koers stond ik op 97)

Op de achterkant van een bierviltje:Met Rev was ik op 90% geëindigd. Was Roglic uitgevallen (zoals hij in 3 van de 4 voorgaande grote rondes deed): who knows. Maar ja. Had mijn tante een piemel gehad, dan was ze mn oom geweest. Gegokt en verloren.

Het experiment was iig leuk. op naar de Tour!

GoldenWallie

Mag ik o.a. @Nasibal en anderen bedanken voor hun bijdrage op dit forum. Mede daardoor mijn beste resultaat ooit gehaald in het wielrennen. Trots op plekje 73, 99.8%! 😃

nasibal

Lekker bezig Wallie, met een goed gevoel op naar de Tour!

1 2 ... 191 192 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.