Als je Healy niet hebt en Konrad als kopman de kopgroep niet haalt weet je dat je dag geen beste wordt, maarrrr het verlies valt mee EN eindelijk een toffe etappe gezien.
Voor morgen weet ik gezien het kleine tikje niet, of REV wel de zekere winnaar is. Mijn ploeg
Leknessund
REV
ROG
G
Van Wilder
Arendsman
Almeida
Buitrago
Laatste plek voor Cerni, Mollema of Pedersen en ik wacht even op de interviews wie ik kopman maak..
Ik denk dat tijdrit morgen nog wel gaat voor REV maar week 3 wordt interessant zo. Ik was van plan om healy op te stellen morgen, maar na de tijdrit van vandaag en vanavond de champagne denk ik dat hij morgen rustig aan doet. Dus nu toch wat dun in tijdrit, dan maar pedersen en Matthews opstellen. Samen par trui punten en hopelijk pakken ze nog paar punten mee.
Eindelijk eens een goede dag. Geen topdag, maar wel okay. 12,4% gestegen dankzij cap Healy. Ben benieuwd wat morgen brengt zonder Ganna. Baal nu wel dat ik Kung er toch niet in heb laten staan een dag voor de eerste etappe en hem en nog een 1 miljoen renner heb ingeruild voor Vendrame en Swift (voor teampunten Ganna, die ik nu ook op mijn buik kan schrijven).
Door Healy als captain vandaag gestegen naar de 2e plek overall.
Morgen voor mijn laatste 2 plekjes aan het twijfelen tussen Healy, Matthews, Milan en Pinot.
(naast roglic,evenepoel,hart,almeida,vine,caruso,pedersen)
Ik ga zelden voor de truipunten, maar neig nu toch naar Milan en Pinot omdat ik vermoed dat die andere het rustig aan gaan doen. Wat denken jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.