Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 134 ... 193 194
jenzrscl

Barta blijkbaar ook nog dicht bij top 20, dus die zal zich wel smijten morgen
Remco
Kamna
Thomas
Evenepoel(C)
Roglic
Almeida
Mcnulty(hij mag als straf zich kapot rijden)
Cerny of vine

Ganna bank :(

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Etappe niet kunnen zien helaas maar ik lees dat "goddelijke" remco kraakte. Belooft nog wat voor de 3e week, en misschien al de tijdrit morgen ?

Phoenix0000

Totaal nat gegaan qua secenario.
Ook de goede benen van Hart zorgen ervoor dat het voor mij al eigenlijk klaar is. Nog wel 90% maar dat gaat niet lang zo blijven.

Papa Bart

Als je Healy niet hebt en Konrad als kopman de kopgroep niet haalt weet je dat je dag geen beste wordt, maarrrr het verlies valt mee EN eindelijk een toffe etappe gezien.
Voor morgen weet ik gezien het kleine tikje niet, of REV wel de zekere winnaar is. Mijn ploeg
Leknessund
REV
ROG
G
Van Wilder
Arendsman
Almeida
Buitrago
Laatste plek voor Cerni, Mollema of Pedersen en ik wacht even op de interviews wie ik kopman maak..

floda

Ik denk dat tijdrit morgen nog wel gaat voor REV maar week 3 wordt interessant zo. Ik was van plan om healy op te stellen morgen, maar na de tijdrit van vandaag en vanavond de champagne denk ik dat hij morgen rustig aan doet. Dus nu toch wat dun in tijdrit, dan maar pedersen en Matthews opstellen. Samen par trui punten en hopelijk pakken ze nog paar punten mee.

Jasperdewaal11

Zou Cort morgen nog wat van die tijdrit maken ?

Thomberg

'@Jasper goede vraag. Daar ben ik ook benieuwd naar. Wel z’n eerste punten vandaag

nasibal

Groves vandaag uit de bus gelost op het laatst, voorspelt niet veel goeds. Of hij moet net mechanische pech hebben gehad natuurlijk.

Benzardi

'@nasi
Ik las ergens dat hij ziek was.

Benzardi

https://www.deleadout.com/forum/sporza-giromanager-2023/groves-1

Geoffrey1420

Dillema, van wilder of pederson voor morgen?

Thomberg

'@Sander, een Pedersen of Matthews rijden morgen beide geen top 20. Zo’n eerste etappe gaan ze vol maar nu echt niet

user26790

Vandaag geen enkele vluchter in m'n team. Het maximale er uit gehaald. 0,2% stijgen naar 97,7 Morgen durf ik wel Evenepoel als C op te stellen. De rest aanvullen met de sterkste tijdrijders in mijn team.

RiesKos

Eindelijk eens een goede dag. Geen topdag, maar wel okay. 12,4% gestegen dankzij cap Healy. Ben benieuwd wat morgen brengt zonder Ganna. Baal nu wel dat ik Kung er toch niet in heb laten staan een dag voor de eerste etappe en hem en nog een 1 miljoen renner heb ingeruild voor Vendrame en Swift (voor teampunten Ganna, die ik nu ook op mijn buik kan schrijven).

Laatst gewijzigd
kevinraar

92 punten gehaald had albanese als kopman

heb vertrouwen in mij berg team heb 9 renners in de top 23 van het klassement

mij team voor morgen
everpoel
roglic
thomas
vlasov
kemna
cort
cerney
pedersen

nog 1 plek over wie doen
pinot
pozzovivo
uran
buitrago

Laatst gewijzigd
berggie1987

Door Healy als captain vandaag gestegen naar de 2e plek overall.

Morgen voor mijn laatste 2 plekjes aan het twijfelen tussen Healy, Matthews, Milan en Pinot.

(naast roglic,evenepoel,hart,almeida,vine,caruso,pedersen)

Ik ga zelden voor de truipunten, maar neig nu toch naar Milan en Pinot omdat ik vermoed dat die andere het rustig aan gaan doen. Wat denken jullie?

Loopfiets

Healy en Matthews gaan morgen geen punten halen denk ik. Met Milan en Pinot sprokkel je er toch weer wat..

Jaap Jansen

Matige dag vandaag, gezakt naar 89% helaas. Bankpunten met Hart en Vine, gekozen aanvaller geen punten en Fortunato als captain geen succes. Morgen mooi team voor de tijdrit!

Casselt

Team voor morgen zo goed als rond.
Evenepoel (C)
Roglic
Almeida
Hart
Vine
McNulty
Mollema
Pedersen

Laatste plek twijfel tussen Cort, Caruso en van Wilder of Cerny

Iemand nog suggesties?

kevinraar

laatste plekje gaat naar buitrago

op de bank
pinot
pozzovivo
uran

Thomberg

Waarom allemaal Pedersen?

groppiestan

'@Casselt, ik zou iig pedersen eruit halen.

Ton Pelo

'@Casselt Pedersen reed in de eerste TT top 15. Maar vergeet niet dat de afstand morgen bijna het dubbele is. Morgen top 20 wordt erg lastig lijkt me. Dan zou ik sowieso voor teampunten gaan. Zeker met Cerny en van Wilder die misschien nog een resultaat kunnen rijden morgen.

arjenzvob

'@Ton Pelo Wist je dat tijdens een ITT er geen... Ach laat ook maar.

Overigens stel ik Cerny (en Ballerini ) wel op. Niet voor een resultaat, heel misschien Cerny, wel voor de truipunten.

Ton Pelo

'@Arjenzvob Bedankt voor de herinnering. Was inderdaad even weggezakt!

1 2 ... 134 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.