Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 133 ... 193 194
Kleine Drekst

voor de volledigheid ook opgaves van zoccarato en stork.

jenzrscl

Mcnulty had moeteb springen toen gat 10 seconden was, hij kan maken dat hij morgeb vol tijdrit gaat.

Guido Maltempi

De aanwezigheid van Barguil kan wel eens gunstig uitpakken voor de scoritopunten van de AK mannen. DSM zal hem niet teveel minuten willen geven, als de kopgroep op die langere klim al uit elkaar spat zal een deel van de vluchters alsnog opgeslokt worden.

LuckyLuuk

Dit word een dikke 0 punten voor mijn Team.

Hay

Ganna positief, dat is mogelijk ook minder gunstig voor degene die nog (meerdere) Ineos renners in hun team hebben. Maar tot dusver valt de uitbreiding van de covid gevallen binnen de teams gelukkig nog mee, ook bij degene die nog in de week voor de Giro samen hebben gereden zoals met Mader.

floda

'@ guido daar kan je wel eens gelijk in hebben. Hoop dat ze het gat toch echt wel op laten lopen tot een minuut of 6. Want met een kleine 4 minuten worden er nog veel van die 13 teruggepakt. En met 2 man in die kopgroep waaronder mijn captain, hoop ik dat niet.

KV

Ik vind dat ze Healy moeten verplichten om maar 1 been te gebruiken met zo’n zwakke kopgroep.

Risje89

Hup Toms! Hoop in bange dagen.

jenzrscl

Zolang het 5 min blijft, weet je natuurlijk nooit wat er nog gebeurd straks..

pirazzi

Rare tekst over Barguil in het verslag van Scorito.
Hij heeft 5 jaar niet gewonnen maar won vorig jaar wel.
Of ze bedoelen dat hij dit seizoen nog niet gewonnen heeft.

Laatst gewijzigd
KV

'@klaasd

Wie zie jij dan in die groep hem iets van tegenstand geven?

maxverton

'@klaasd nou zo te zien niet. De rest is mega kansloos. Hopelijk zorgen klassementsrenners nog voor wat spanning vandaag.

Maurimaler

Aiaiai Dit wordt geen goede dag, Battistella (die er al afligt) als enige mee, en dan Albanese (C) in plaats van Remco of Roglic. Hopelijk pakt Leknessund en zo ook Mayrhofer hun punten

groppiestan

Hetzelfde hier mauri. Matthews kopman en geen healy.
Gelukkig hebben we beide wat speling qua punten.

Eddix

Ik heb wel de gok genomen met Healy, dus hopelijk houd hij stand! Indrukwekkend wel zeg poehpoeh. En wat een risico in de bochten...

Ecko

Buiten Evenepoel in de tijdrit was er dus dusver geen cap mogelijk met meer zekerheid op succes dan vandaag. Bedankt Ben! ❤️

nasibal

Vandaag laat weer zien waarom je in dit soort etappes altijd een AK man moet cappen (of veel verdiende mazzel moet hebben met je gekozen vluchter)

JW

Wat is het toch ongelofelijk k*t om, net als in etappe 4, McNulty captain te hebben gemaakt, terwijl hij wederom niet weg wist te geraken uit het peloton. Worden weer lekker 0 puntjes…

jenzrscl

Al bij al mooi einde, met toch verwaarloosbare verschillen.

floda

Pff toch veel klassementsrenners op de bank. Hart en Thomas op de bank. Wel healy als captain en skuijns weer in punten. Beste 500k man tot nu toe. Schuif nu wel op.
En let op Thomas in week 3. Zou me niet verbazen als hij hier gewoon nog gaat winnen.

jenzrscl

Als thomas morgen wereldtijdrit rijd schrijf je hem indd best op

jenzrscl

Kamna 22 ste , hoe vind je het uit

Thomberg

Kamna rijdt hele giro tussen 18 en 23. Hopelijk morgen beter.

@nasibal, ja dat dacht ik dus ook. Ben normaal niet van gokken met cap maar nu al 2 keer gedaan. Op zich valt schade mee tov cap Rog

nasibal

Beste 500k man tot nu toe. Schuif nu wel op.

Je hebt mazzel dat Russo naar huis is ;)

Geoffrey1420

Op 95% vandaag afscheid moeten nemen van ganna en dekker. Ga hier de tol nog van betalen.

1 2 ... 133 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.